Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått 10mg, 2 ganger daglig fra dagen før innsett til 2 dager etter (4 dager totalt). Ingen bivirkninger. Fryseforsøk begge ganger. Ble ikke gravid første gangen, venter på testdato på fredag denne gangen.
Har også gått på Aspirin (80mg) hver dag siden jeg startet på medisiner begge gangene.
Nei, jeg bor i USA og der selges "Baby Aspirin - 80mg" uten resept på apoteket. Legen har bedt meg om å ta en pille hver dag fra oppstart av medisiner før fryseforsøk begge gangene.
Vet ikke om min erfaring i venteforsøk teller?
Uansett, jeg gikk på 5 mg en gang om dagen fra første blødningsdag og til uke 15 eller noe deromkring. Ble altså gravid på første forsøk med Prednisolon, og jeg har aldri fått så tidlig sterk positiv test som da, så jeg har veldig troen på at det var med på at det lyktes denne gangen
Jeg gikk lenger på det enn legen på Fertilitetssenteret sa (til uke 7 sa han), men det var fordi jeg hadde tatt ut en burk med 100 stk, og studier jeg fikk av Lykkeliten, viser at det er positivt å gå på det frem til uke 20 (hadde ikke nok tabletter til det). Så jeg kind of trossa legene, men det var så lave doser uansett, så jeg tenkte det fikk briste eller bære [emoji14]
Jeg var litt tørstere enn normalt, og det kan faktisk virke som jeg var i ferd med å danne magesår (mye halsbrann) mot slutten. Det gikk over med en gang etter en runde med Omeprazol, og jeg skulle uansett slutte med tablettene rundt de dagene![]()
Veldig interessant!
Jeg er selv i pausemåned og har også fått 5mg Prednisolon (i tillegg til at jeg har tatt en kur Letrozol). Begynte på CD11 med Prednisolon (tror jeg det var). Og det er første gang for meg også
Ser ut til at EL kommer i morgen, på CD17, som er omtrent som normalt for meg.
Blir mest sannsynlig inseminert i morgen..
Tar gjerne å kopierer forløpet ditt jeg altså![]()
Håper det går greit jeg spør i denne tråden, men hva koster forsøk i USA? Og hva må dere betale av medisiner?Nei, jeg bor i USA og der selges "Baby Aspirin - 80mg" uten resept på apoteket. Legen har bedt meg om å ta en pille hver dag fra oppstart av medisiner før fryseforsøk begge gangene.
Når jeg var hos forsamtale, sa han at jeg hadde en ekstremt fin høyre eggstokk, og fikk derfor resept på prednisolon pga fare for overstimulering. Skal ta de hver dag jeg tar sprøyte, men ser jo at det kan være lurt å fortsette litt til...![]()