Tusen takk for detÅåh! Masse lykke til med uttak, håper det går veien nå etter så mye venting!!
Så utrolig koselig å lese at du tester positivt! Krysser virkelig fingrene for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for detÅåh! Masse lykke til med uttak, håper det går veien nå etter så mye venting!!
Skjønner det. Man blir mye bekymret i denne prosessen. Men det går nok bra skal du seJa, det er vel noe med det å få luket ut kjemiske også… Konstant redd for at noe er galt eller at spiren er gått til grunne, og sååå mange spørsmål! Ikke at St Olavs egentlig får gjort så mye mer på det her tidspunktet da…
glemte å si gratulere med lille spireAv en eller annen grunn falt siteringen bort, men svarte deg over her, hehehTusen takk for detVi er veldig spente! Håper det går veien og at det blir innsett før jul
Så utrolig koselig å lese at du tester positivt! Krysser virkelig fingrene for deg![]()

Først og fremst; gratulerer med positiv testRingte callback på testdag (igår) som avtalt med avdelingen, men har enda ikke hørt noe? Noen som vet om det er vanlig at de bruker flere dager på å ringe tilbake? Hjelper ikke at de i tillegg har testdag sykt seint.
Imorgen er jeg 5+0 og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre mtp tidlig ultralyd, cyclogest (har kun nok frem til søndag) eller noe som helst… Og så er det sykt frustrerende å gå rundt på jobb i full telefonberedskap i flere dager i strekk, for om de ringer og du ikke tar den må du stille deg i kø på nytt.
Mulig det er noe hormonelt betinget men jeg klikker faktisk litt av det callback-systemet, OMG![]()
Ville bare hentet ut en pakke cyclogest til og så vente på å bli ringt tilbake. Tror også det står i papirene når du skal slutte med cyclogest men jeg tok det til uke 8 uansett tror jeg for jeg var redd for å misteRingte callback på testdag (igår) som avtalt med avdelingen, men har enda ikke hørt noe? Noen som vet om det er vanlig at de bruker flere dager på å ringe tilbake? Hjelper ikke at de i tillegg har testdag sykt seint.
Imorgen er jeg 5+0 og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre mtp tidlig ultralyd, cyclogest (har kun nok frem til søndag) eller noe som helst… Og så er det sykt frustrerende å gå rundt på jobb i full telefonberedskap i flere dager i strekk, for om de ringer og du ikke tar den må du stille deg i kø på nytt.
Mulig det er noe hormonelt betinget men jeg klikker faktisk litt av det callback-systemet, OMG![]()

Takk for det! De ville at jeg skulle slutte med cyclogest på lørdag (da var jeg 5+1) og forsikret meg om at den ikke lengre har noen funksjon…så jeg hørte på dem, og 6t etter tidspunktet jeg egentlig skulle tatt den, fikk jeg lyserosa utflod på dopapiret. Fikk litt hetta og tok en cyclogest-dose til, men har prøvd å slutte igjen nå og det har vært null rosa utflod idag (tro meg, jeg har sjekket, haha!)Ville bare hentet ut en pakke cyclogest til og så vente på å bli ringt tilbake. Tror også det står i papirene når du skal slutte med cyclogest men jeg tok det til uke 8 uansett tror jeg for jeg var redd for å mistetidlig ultralyd kommer de til å hjelpe deg med og du får det nok i uke 7 vil jeg tro enten der eller på lokalsykehuset. Gratulerer med positiv test!!
![]()
Bor langt unna private tilbud, men bare 20min unna offentlig sykehus så det hadde vært myyye greiere.Er ikke alt dem ringer når dem sier det. Men dem kommer nok til å ringe snartVenter på telefon fra klinikken. Tror jeg bare er overnervøs pga alt det følelsesmessige i prosessen - merker jeg blir veldig stressa av at de skulle ringt for 12 minutter siden![]()
TakkEr ikke alt dem ringer når dem sier det. Men dem kommer nok til å ringe snart