Prøvere ved St.Olavs

Fyy.. skikkelig lei meg nå.. ble ringt av st Olavs for å planlegge videre og det er helt fult tom uke 3 så jeg får ikke starte før februar :crybaby2 Og det er skikkelig surt når vi begynte med søskenforsøk tidlig i august.. føler jeg kaster bort så mye tid, 5 sykluser uten at noe som helst skjer

Fyy.. skikkelig lei meg nå.. ble ringt av st Olavs for å planlegge videre og det er helt fult tom uke 3 så jeg får ikke starte før februar :crybaby2 Og det er skikkelig surt når vi begynte med søskenforsøk tidlig i august.. føler jeg kaster bort så mye tid, 5 sykluser uten at noe som helst skjer
Åååå ja skjønner godt du blir lei deg...men tilslutt er du i gang :Heartred

Nei fyf er det sant!! Du har jo allerde ventet lenge. Føler veldig med deg. Høres ut som det generelt er lengre ventetid på alt på st Olavs nå, så ei som skrev at hun måtte vente med fryse innsett også pga kapasitet... Klem :Heartred

Skjønner det så godt!! Det er skikkelig slag i trynet når man venter og venter..

Andre som opplever lang svartid på callbacken?
Spørs hva man taster på den menyen er min erfaring! Taster man 3 (andre henvendelser), så har jeg ventet 3+ dager på å bli ringt opp. Men ved første mensdag så ringte de kjapt opp. Tipper de har et slags prioriteringssystem.

Men kan jeg bare rante litt om at de har så korte åpningstider på telefon når det uansett er callback? Det virker så unødvendig!

Spørs hva man taster på den menyen er min erfaring! Taster man 3 (andre henvendelser), så har jeg ventet 3+ dager på å bli ringt opp. Men ved første mensdag så ringte de kjapt opp. Tipper de har et slags prioriteringssystem.

Men kan jeg bare rante litt om at de har så korte åpningstider på telefon når det uansett er callback? Det virker så unødvendig!
Det gir mening. Jeg er helt enig! Msn føler seg overlatt til seg selv

Samme erfaring har jeg og med prioritet ift alternativene.

Det med åpningstiden på telefonen er så irriterende, som du sier så er det jo call-back. Åpningstiden til call-back blir et ekstra stressnoment. Har bare blitt kortere og kortere den :banghead:

Nei fyf er det sant!! Du har jo allerde ventet lenge. Føler veldig med deg. Høres ut som det generelt er lengre ventetid på alt på st Olavs nå, så ei som skrev at hun måtte vente med fryse innsett også pga kapasitet... Klem :Heartred
Takk, det er skikkelig surt.. ringte dem i dag for å spørre om jeg kan ta primolut i desember slik at mensen blir forskyvd et par dager slik at jeg får mensen i uke 3 siden de hadde ledig fra og med da. Men viste seg at det var helt fullbooka allerede så den planen ble det heller ikke noe av :/ tydeligvis veldig travelt der nå ja!

Ja er kort tid, men går utifra det ikke blir stimulering før i februar
Ja, men det er lenge nok altså! Var ikke ment å bagatellisere ventetiden deres - skjønner alt for godt hvor sakte tiden går ❤️ Vi ble henvist i mars, fikk første samtale i månedsskiftet aug/sept, og skal på første ultralyd på mandag for muligens uttak senere neste uke. Opplever at utenforstående sier at det ikke er så ille, men det har vært ILLE :joyful: :hungover:

Ja, men det er lenge nok altså! Var ikke ment å bagatellisere ventetiden deres - skjønner alt for godt hvor sakte tiden går ❤️ Vi ble henvist i mars, fikk første samtale i månedsskiftet aug/sept, og skal på første ultralyd på mandag for muligens uttak senere neste uke. Opplever at utenforstående sier at det ikke er så ille, men det har vært ILLE :joyful: :hungover:
Nei nei jeg tok det ikke sånn at du gjorde det altså. Venting er det mye av, det lærte jeg sist runde :wtf:
Ååå så spennende du er i gang. Håper ul viser god respons og uttak går fint:)

Hei! Jeg har testdag onsdag til uken, men har testet knallpositivt allerede i mange dager… Første svake strek 4 dager etter innsett og bare blitt sterkere siden da. Noen som vet om man MÅ vente helt til testdato før man melder ifra? Er jo 4+5 den dagen. Føler jeg har vært gravid i en evighet når jeg får melde inn, tiden går så sakte :P

Ååh! Masse lykke til med uttak, håper det går veien nå etter så mye venting!!

Hei! Jeg har testdag onsdag til uken, men har testet knallpositivt allerede i mange dager… Første svake strek 4 dager etter innsett og bare blitt sterkere siden da. Noen som vet om man MÅ vente helt til testdato før man melder ifra? Er jo 4+5 den dagen. Føler jeg har vært gravid i en evighet når jeg får melde inn, tiden går så sakte :P

Kan hende du kan gi beskjed. Men dem vil som regel ha beskjed på testdato

Kan hende du kan gi beskjed. Men dem vil som regel ha beskjed på testdato
Ja, det er vel noe med det å få luket ut kjemiske også… Konstant redd for at noe er galt eller at spiren er gått til grunne, og sååå mange spørsmål! Ikke at St Olavs egentlig får gjort så mye mer på det her tidspunktet da…

Back
Topp