Prøvere i bergen :)

Da blir det inn til legen i Bergen i dag for å se om den doble letrozolkuren har gitt meg noen egg[emoji4] spent på hvilken dag jeg skal ta sprøyta, jeg og mannen skal på et punkt befinne oss på hver vår ende av Norge denne uka [emoji23]
Oh, spennende! Håper det klaffer sånn tidsmessig da! :)

Oh, spennende! Håper det klaffer sånn tidsmessig da! :)

Ja, fikk vite nå at sprøyta skal settes onsdag kveld, så han må nok innom Oslo han også. Vi får ta det som et kjærkomment avbrekk fra hverdagsjaget med småttis og jobb :-)

Ja, fikk vite nå at sprøyta skal settes onsdag kveld, så han må nok innom Oslo han også. Vi får ta det som et kjærkomment avbrekk fra hverdagsjaget med småttis og jobb :-)
Så bra at dere får det til å klaffe da! Bra innsats må jeg si :)

Tempen sank ennå mer, og hadde en del hvit utflod i dag tidlig. Aldri skjedd før. Lurer på om egget ikke klarte å slippe likevel. Ff har ikke tatt vekk krysset for el ennå. Tror jeg skal elteste litt fremover for sikkerhetsskyld. Aksjer legges hele veien. :)

Vis vedlegget 248277

Godt dere kjører på med aksjer [emoji5][emoji1303] Krysser fingrene veldig for deg!

Ja, satser på det [emoji5][emoji1303] Hold meg oppdatert da?
Det skal jeg gjøre! Både temp og eltest :) Håper ikke kroppen skal drive å tøyse seg nå altså!

Neida, jeg heier på festeblødning og festedipp [emoji16][emoji1303] Nå må det gå veien for dere [emoji4]
Lav temp i dag også, men litt høyere enn i går. Lurer på om el ikke har vært likevel, at kroppen bare forsøkte, men at egget ikke slapp...Skal teste etter el dagene fremover. Dustekropp! Ff sier fremdeles at el har vært, men tror kanskje krysset forsvinner med lav temp i morgen også.

Lav temp i dag også, men litt høyere enn i går. Lurer på om el ikke har vært likevel, at kroppen bare forsøkte, men at egget ikke slapp...Skal teste etter el dagene fremover. Dustekropp! Ff sier fremdeles at el har vært, men tror kanskje krysset forsvinner med lav temp i morgen også.

Hmm.. merkelig! Kroppen er jammen meg en merkelig maskin noen ganger [emoji33] Blir spennende i dagene fremover nå da! Håper du er på tjukken [emoji173]️

Hmm.. merkelig! Kroppen er jammen meg en merkelig maskin noen ganger [emoji33] Blir spennende i dagene fremover nå da! Håper du er på tjukken [emoji173]️
Håper jeg også, men tror egentlig ikke det. Tempen blir helt avgjørende i morgen - la inn en lav temp i morgen for å sjekke, og da forsvinner krysset.

Håper jeg også, men tror egentlig ikke det. Tempen blir helt avgjørende i morgen - la inn en lav temp i morgen for å sjekke, og da forsvinner krysset.

Satser på at den stiger i morgen [emoji173]️ krysser fingrene for det!

Tempen steg i dag, men for å være ærlig så skjønner jeg ikke så mye av denne syklusen. Har konstant det som ligner på el slim (men tynnere), og negative el-tester.

Hvordan går det med dere damer? :)

Tempen steg i dag, men for å være ærlig så skjønner jeg ikke så mye av denne syklusen. Har konstant det som ligner på el slim (men tynnere), og negative el-tester.

Hvordan går det med dere damer? :)

Jeg tror du er gravid [emoji5][emoji1303] Høres jo superlovende ut!

Jeg tror du er gravid [emoji5][emoji1303] Høres jo superlovende ut!
Kan jo håpe, men er mest redd for at kroppen har begynt å tullr. I dag kjente jeg lukten av stekt løk i leiligheten, mannen så rart på meg, og kjente ingenting [emoji23] kanskje prøvingen begynner å gi meg hallusinasjoner!

Back
Topp