Prøvere fra Troms/Finnmark

Nå har vi prøvd i et år, men begynner på vår pp 9 da syklusen min er på rundt 40dager :banghead:
Har el på lille julaften, så har et sterkt håp om at d klaffa da :angelic:
 
Så kjemisk regnes med? Fikk beskjed om at det kun var bekreftet hos lege, samt dokumentert hos de at en hadde mistet som var gjeldene? De legene sier så mye rart... Ser rundt på de ulike trådene her at mange får hjelp etter to aborter...
Takk for det du :happy: håper jeg også - for oss begge :)
Har dere prøvd lenge?
Btw; vi er på vårt tredje forsøk nå, ikke gravid enda, men får oppfølgning fra genetikk-avd på unn. Vi skal begge dit å ta kromosomtesta og gentesta, pluss at når jeg neste gang blir gravid, vil vi få uandelig med UL, tidlig og sent. uke 7,11,15 osv.. så mange vi ville nesten, fikk vi beskjed om. Samt blodprøver osv når vi blir gravid. Veldig takknemlig for det. Har en super fastlege, og de på UNN er helt super. Vi gikk på tidlig UL privat, hos Kari How. For ei dame. helt magisk for en fin oppfølgning hun gav oss. Hun så noe som ikke stemte på UL i uke 11+4, sendte oss rett til UNN der hun også jobber, og vi fikk fantastisk hjelp og oppfølgning der av henne og flere leger og spesialister.
 
Nå har vi prøvd i et år, men begynner på vår pp 9 da syklusen min er på rundt 40dager :banghead:
Har el på lille julaften, så har et sterkt håp om at d klaffa da :angelic:
Lang syklus... får du noe hjelp for å korte den ned?
Krysser fingrene! :D
 
Jepp! Føler det er litt tidlig sånn egentlig, men med så mye syklustull det har vært det siste året er det vell kanskje greit:)
Alltid greit å starte utredning tidlig!
Tar dere det offentlig? lang ventetid?
 
Huff :(
Håper det klaffer for dere snart altså! Får da være måte på motgang....
Nå har de vært ganske lure og forklart litt rundt at syklusen min kunne bli ganske gal fordi kroppen nedprioriterer reproduksjon i slike tilfeller, så forhåpentligvis hjelper dette på :cat: jeg var i utgangspunktet positivt innstilt til blod, men da de så det på den måten så var det bare å sprøyte innpå for min del :hilarious:
 
Nå har de vært ganske lure og forklart litt rundt at syklusen min kunne bli ganske gal fordi kroppen nedprioriterer reproduksjon i slike tilfeller, så forhåpentligvis hjelper dette på :cat: jeg var i utgangspunktet positivt innstilt til blod, men da de så det på den måten så var det bare å sprøyte innpå for min del :hilarious:
mm, fyll på :)
Håper hodet også henger greit med i alt som skjer <3
 
Alltid greit å starte utredning tidlig!
Tar dere det offentlig? lang ventetid?
Joda, det er det!
Vi går gjennom det offentlige ja. Jeg er ikke sikker på hvor lang tid enda, da henvisningen ble sendt på Onsdagen ;)Forhåpentligvis går det ikke sååå tregt
 
Back
Topp