Navaje
Forelsket i forumet
PrøverGravid eller prøver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PrøverGravid eller prøver?
Når tid fant dokker ut at d va twins?Ååh så artig [emoji4]
Oiii så spennende med tvillinger [emoji7] [emoji177] Håper formen din blir litt bedre snart[emoji4]pp14, er i dag 11+5, venter tvillinger. Formen er crap
Håper disse vil holde fast til mars <3
Tvillinger? Nei så gøy da [emoji173] disse 2 skal være der til termin [emoji173]pp14, er i dag 11+5, venter tvillinger. Formen er crap
Håper disse vil holde fast til mars <3
Jeg synes du kan henge med oss jaKan jeg henge meg på her? Bor så og si akkurat på grensa mellom Troms og Nordland
På tidlig ultralyd, uke 8Når tid fant dokker ut at d va twins?
Litt av ett sjokk! men koselig når en får kommet litt over sjokketOiii så spennende med tvillinger [emoji7] [emoji177] Håper formen din blir litt bedre snart[emoji4]
Ja! Det er jeg helt enig i!Tvillinger? Nei så gøy da [emoji173] disse 2 skal være der til termin [emoji173]
Også snart i uke 12 å, syns ikke det e så lenge siden du ble gravid [emoji14]Ja! Det er jeg helt enig i!
Ikke? Hehe.. her har tiden gått treeeeeeigtOgså snart i uke 12 å, syns ikke det e så lenge siden du ble gravid [emoji14]
Så braJeg synes du kan henge med oss ja
Samme [emoji16]
Håpe den bi positiv!! [emoji4]Me too!
Vente fortsatt enda på mens eller positiv test!
Fikk hjelp fra klinikk hausken på lysaker,veldig lett og reise fra tromsø til klinikkenDere som er her oppefra, hvor har dere fått hjelp hvis dere har trengt det under prøvingen?
Det var der vi også hentet hjelp første gangen for å få i gang prosessen vi bruker stolavs da, men går det ikke nå blir det Hausken Lysaker neste, utrolig stor forskjell på hvordan de er på de forskjellige stedene.Fikk hjelp fra klinikk hausken på lysaker,veldig lett og reise fra tromsø til klinikken
Orket ikke vente på søknad til unn da jeg er 36
Spira satt på første forsøk på den klinikken og jeg er nå 13 uker med mitt barn nr 2
Ble gravid på forsøket i oktober, missed abortion, ble operert i dag etter to uker blødning av cytotek..Hvordan går det med dere rundt omkring?