Prøver :)

Da nærmer EL seg med stormskritt :D nå har vi tatt ferie og dratt på hytta til svigerfamilien :) Der er vi hjemmealene og blir det en ukes tid, så alt ligger til rette for mye deilig humping og mange babyaksjer blir lagt inn her. Blir godt og slappe av her litt og ikke tenke så mye ;) krysser alt som kan krysses for at det klaffer nå!

Da er bursdagen min her og samtidig EL.
Har lagt inn noen aksjer, så satser på at det klaffer :D

2 dpo idag, tror jeg.. Hadde ikke så mye symptomer på el denne gangen, men om syklusen er stabil så skal alt stemme.
Synes det er helt grusomt å vente hele tiden. Første vente på el, så vente på ikm og så vente på tr.
Håper virkelig at alt klaffer denne gangen!
Skal til nord-norge på dåp noen dager etter ikm, så håper å ha en positiv test innen da. Måtte bla meg tilbake på forumet å lese om hva alle sa om flying i 1 trimester, men det går visst greit så det tenker jeg ikke på :)
Bare håper det klaffer!

Da er jeg 6 dpo og om jeg er gravid så har egget festet seg nå.
Kjenner ingenting! Forrige syklus så hadde jeg masse symptomer som jeg håpet betydde at jeg gravid, men det var bare tr gitt. Tviler sterkt på at det har klaffet, men har jo selvfølgelig et lite håp.
Gjør mitt beste for å ikke tenke alt for mye på det hver dag, men det er ikke så enkelt. Tanken ligger hele tiden i bakhodet at KANSKJE jeg er gravid nå. Tror jeg kan bli ganske skuffet denne gangen om testen er negativ, så skal derfor vente med å teste til etter ikm 7 august.

11 dpo idag. Kun tre dager igjen til tr. Har lyst til å teste før, men tror jeg blir mindre skuffet av tr enn om jeg får en kritthvit test.
Ferdig med ferien nå og begynner på jobb igjen imorgen, har senvakt hele uka så da går dagene til å tenke på jobb og ikke testinga. :)

Da er jeg vel 16 dpo, og ingen tr eller positiv test. Tar en liten mini ferie i helga. Tok en tur nordover på dåp :) håper at tr har kommet over helgen eller at jeg får positiv test. Vil være gravid eller være ferdig med det så jeg kan begynne på en ny pp :)

6 dager over ikm imorgen og jeg begynner å bli irritert! Tar en test imorgen tidlig for å sjekke, i tilfelle jeg produserer hcg sent, men tviler sterkt. Så nå vil jeg ha en positiv test eller mensen! Slitsomt å vente slik.

Krysser fingrene :D

Da blir en liten pause. Kjæresten ønsker ikke å risikere at jeg føder midt i eksamenen hans neste år. Og siden han har hele 5 stykker er det vel en liten risiko for det, så da tar vi en måneds pause fra prøvinga slik at terminen havner etter eksamen. Vi har satt datoen 15 september som kondom-slutte-dagen. Så da begynner jeg nedtellinga ;)
Håper bare mensen har kommet innen den tid slik at jeg får eggløsning. Må vel ta el-tester neste måned, siden den tydligvis ikke har vært når jeg trodde denne gangen :p

Jaaadaaa. Fortsatt ingen tr. 11 dager over ikm nå. Har ømme nippler idag, så håper det er et tegn på at tr er rett rundt hjørnet :)

Skjønner tålmodigheten tar slutt..Håper det gir utslag snart.

Har mistet tellinga litt nå, men fortsatt ingen tr...
Ca 1,5 uke siden jeg testet negativt, så tar en ny test på søndag. Må bare få kjøpt meg en test imorgen.
Tviler på at den er positiv, men greit å finne ut av det. Også håper jeg tr kommer snart, slik at jeg kan fortsette prøvinga :)

Da kom tr. BARE 20 dager for sent ;)
Hadde kjøpt test som jeg tenkte å ta idag, men da får jeg spare den istedet :)
Håper syklusen stabiliserer seg litt mer :p

Får håpe det! Er kjedelig å aldri vite når man får den fordømte mensen :P

Syklusen blir visst lang denne gangen også, første dag i siste mens var 25 august.
Nå er jeg på dag 29 så om syklusen var stabil så skulle mensen ha komme sånn ca nå.
Men om den er slik som sist gang så er det to-tre uker til den kommer ;p
Jaja.. Hurra for tullete syklus...
Satser på at den er litt kortere denne gangen, og enda kortere neste gang..
Håpløst å vite når eggløsning er når syklusen er slik, så denne gangen tviler jeg STERKT på at det traff.
Når jeg har greid to-tre sykluser som er stabil så skal jeg begynne å ta eggløsningstester, så jeg får litt peiling igjen :)

Denne syklusen har det blitt minimalt med humping. Vi har begge vært syke, det har vært masse jobbing og generelt så har vi hatt lite energi. Jeg har ikke aning på når el var, og mensen kan komme hvilken dag som helst nå eller om 12 dager om det blir en like lang syklus som sist gang. Nå er tankene så langt unna graviditet som det går an å få det. Nå sjekker jeg trusa for sikkerhetsskyld hver gang i tilfelle mensen har kommet, men utenom det så fins ikke syklusen i hodet mitt. Håper syklusen er litt mer stabil og kortere neste måned, så får jeg håpe energien er på topp og vi kan hoppe i det så mange dager som mulig og kanskje klaffe :)
Har et lite håp om at jeg bruker en til to måneder på å bli gravid, for da kommer jeg til å være noen uker på vei julaften og kan dele det som julegave til familien :) Lov å håpe ;)

Og DER begynnte stikkingen rundt eggstokkene. Så da kommer vel tr på besøk iløpet av noen dager :)

Jippi. Denne måneden var syklusen min BARE på 38 dager. Wuhu :p men det er i det minste 9 dager mindre enn sist måned ;)
Krysser fingrene for enda kortere neste gang :)

Back
Topp