Prøver :)

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Da starter jeg med en liten dagbok for å få ut alle tankene :)
Sitter nå godt plantet i sofaen og venter på at Bondi Beach skal begynne på nrk3. Elsker serien der, og griner på nesten hver episode. Elsker filmer å serier der vi får et innblikk i litt spennende hendelser :)

Har endelig bestemt meg for å begynne å prøve. Har kjæresten sånn noenlunde med på tanken, selv om han gjerne venter noen måneder til. Tenker at det ikke kommer til å utgjøre noen forskjell om vi begynner nå, eller venter litt. Så da er det overtaling på høyt nivå hver kveld for å få kjæresten til å droppe kondom ;)
Har fungert fint til nå, så er blitt to kvelder uten kondom men han kom ikke, så da er vel det lite sannsynlig at det klaffet. Prøver igjen ikveld, tror han er litt mer sliten da og enklere å overtale ;)
Vet jeg blir skuffet om det ikke klaffer fort, så krysser fingrene for at jeg har flaks!
Har el om 6 dager, og kjærest drar til Oslo om 3 dager så må satse på at det klaffer. Tenker at sjansen er der, siden svømmerne kan overleve i 4 dager :)

Prøver å slappe av hver dag og ikke stresse med tanken, men det er vanskelig. Tror ikke jeg får roet tanken nå, må nok bare fortsette som jeg har gjort. Og om det tar litt lengre tid før det klaffer så må vel tankegangen endres litt :)

Da ble det ikke lagt inn noen babyaksjer idag, men slo til med flere runder idag. Men uheldigvis så kom ikke kjæresten denne gangen heller :( Han sliter litt med dette, så får vel bare fortsette å prøve.
Og da blir det ikke noe denne gangen ihvertfall, siden han drar til Oslo på søndag og jeg jobber tidlig og han sent fram til han drar. Lysten er ikke på sitt høyeste 12 om kvelden når jeg vet jeg skal på jobb 8 dagen etter ;)
Men da prøver vi å klaffe på el i juli istedet :)
Evt at han kom bittelitt under rundene idag og at det klaffer, men det tviler jeg på ;)

Sitter nå og ser på gravidklær på nettet :)
Er så mye fint! Blir helt gal jeg, vil bli gravid nå!
Vil ha en fin babybump som jeg kan vise fram og være stolt av :)
Om noen leser så kan dere jo ta en kikk innom sidene jeg foretrekker.
Bruker store størrelser selv, og på disse sidene har de klær i min størrelse :)
Favoritten, og den billigste, er www.Newlook.com
De holder til i England og da går det ganske raskt å motta klærne, har bestilt der flere ganger og er alltid fornøyd.
Også har vi www.asos.com
Disse holer også til i England, så det går like rastk. Klærne her har veldig bra kvalitet.
På begge sidene må man betale toll hvis man handler for mer enn 200 kr, men man finner mye fint under 200 så det er ikke noe problem :)
Håper at jeg blir gravid fort, slik at jeg kan bestille litt klær fra sidene :)

Må nesten le litt av meg selv :)
Skjønte ingenting da det plutselig kom masse slim! Tok litt tid før jeg skjønte at det var el som kom ;)
Slik går det når man ikke har hatt skikkelig el på åtte år ;p Føler jeg blir litt som en fjortis igjen, er så mye jeg har glemt hvordan er. Trodde en liten stund at jeg kanskje kunne være gravid, hadde masse luft i magen, murringer, halsbrann og litt ømme pupper, men alt var logisk da jeg fikk el idag :)

Må nesten le litt av meg selv :)
Skjønte ingenting da det plutselig kom masse slim! Tok litt tid før jeg skjønte at det var el som kom ;)
Slik går det når man ikke har hatt skikkelig el på åtte år ;p Føler jeg blir litt som en fjortis igjen, er så mye jeg har glemt hvordan er. Trodde en liten stund at jeg kanskje kunne være gravid, hadde masse luft i magen, murringer, halsbrann og litt ømme pupper, men alt var logisk da jeg fikk el idag :)
Hvordan ligger du ann nå? :)

Hvordan ligger du ann nå? :)
Er vel omtrent 11 dpo idag, og tok en test tidligere idag som var kritthvit :)
Har fortsatt ømme pupper og mye murringer, men dette kan jo være fordi ikm er på onsdag.
Litt utålmodig og rastløs, vil helst være gravid nå. Men siden dette bare er pp1 så går det bra om det ikke klaffet på første forsøk. Skal gjøre et enda bedre forsøk på pp2 ihvertfall :)

Er ikke helt sikker på at ikm er på onsdag, har bare tatt utgangspunkt i 28-dagerssyklus. Blir litt surr etter p-pillene, så tar det med ro om den er litt forsinket ;)

Spennende da!!! :D Ømme pupper er vellalltid et bra tegn?? :D Krysser fingrene for dere!! Hold oss oppdatert!!! :)

Spennende da!!! :D Ømme pupper er vellalltid et bra tegn?? :D Krysser fingrene for dere!! Hold oss oppdatert!!! :)
Joda, men leste her at flere opplever ømme pupper fra rundt el til etter ikm. Men får selvfølgelig et lite håp da ;)
Om tr ikke har kommet innen helgen så tar jeg en ny prøve :)
Hvordan går det med deg da? :)

Jeg skal være 1 dpo i dag sjåfør bare smøremeg med tolmodighet!!! Dagene gående altfor sakte og har bare en dårlig følelse på at jeg aldri kan bli gravid :p hehe. Kjenner ingenting enda for å si det sånn..

Jeg skal være 1 dpo i dag sjåfør bare smøremeg med tolmodighet!!! Dagene gående altfor sakte og har bare en dårlig følelse på at jeg aldri kan bli gravid :p hehe. Kjenner ingenting enda for å si det sånn..
Huff ja, det er kjipt å gå vente! Første venter man på el, så venter man på at man er nok dpo, så venter man på tr og slik fortsetter det :p
Krysser fingrene for at det klaffet for deg da :D
Husk at du ikke trenger å merke noe så tidlig, så bare slapp av og finn noe som får tiden til å gå ;) Selv sitter jeg her med Jo Nesbø's politi og koser meg :D Etter jeg har lest ut den så skal jeg begynne å lese bøker på min Kindle (lesebrett for e-bøker) og da går tiden utrolig fort :D

Oi, innså nettopp noe :D
Om det ikke klaffer denne pp, men neste pp istedet så er eggløsningen på bursdagen min :D
Da må det jo bare klaffe! Så vi skal humpe masse på bursdagen min, bursdagssex er vel tingen :D
Bare håper at syklusen min er stabil og el kommer 24 juli ;)

Åååh! Dritt dag på jobb! Først funket ikke den ene kassa som den skulle så køen hopet seg opp. Også svarte en av de jeg jobber med litt negativt, noe som gjorde at jeg ble skikkelig irritert! Også topper det hele seg med en skikkelig sur kunde. Blæh! Kjenner lunta er kort i dag, men det er vel fordi tr skal komme snart. Akkurat nå kjennes dagen skikkelig lang og kjip ut. Og jeg som vanligvis er så positiv og glad. Æsj. Dritt folk som er negative smitter over.

Da kom tr idag, og da er alt håp ute for denne gangen :) Jaja. Gjør ingenting! Er positiv og ser fram til pp2 istedet :D
Kjenner på meg at håpet er mye større for neste runde! :D

Følte jeg fikk et lite slag i trynet idag. Nå hadde vi endelig begynnt å prøve skikkelig, så kommer han med en liten bombe. Han ønsker at vi skal ta pause fra prøvinga i noen måneder nå, slik at vi ikke får baby midt i eksamenen hans. Skjønner hva han mener, men var utrolig tungt å høre uansett! Jeg som hadde begynnt å glede meg til neste el fordi jeg hadde en så god følelse. Føler for å gråte her :(

Følte jeg fikk et lite slag i trynet idag. Nå hadde vi endelig begynnt å prøve skikkelig, så kommer han med en liten bombe. Han ønsker at vi skal ta pause fra prøvinga i noen måneder nå, slik at vi ikke får baby midt i eksamenen hans. Skjønner hva han mener, men var utrolig tungt å høre uansett! Jeg som hadde begynnt å glede meg til neste el fordi jeg hadde en så god følelse. Føler for å gråte her :(
Off.. Triste nyheter.. Jeg tenker at det aldri passer perfekt med baby og hvis man skal vente til alt passer, så kan det være at man plutselig ikke får barn på mange år.. Jeg tenker at,an bare må prøve for man vet aldri når det klaffer.. Eksamen får han sikkert utsatt hvis fødselen lander på den datoen!!

Off.. Triste nyheter.. Jeg tenker at det aldri passer perfekt med baby og hvis man skal vente til alt passer, så kan det være at man plutselig ikke får barn på mange år.. Jeg tenker at,an bare må prøve for man vet aldri når det klaffer.. Eksamen får han sikkert utsatt hvis fødselen lander på den datoen!!
Det tenker jeg også :(
Men det var vel mer det at han var redd for at babyen skal komme rett før eksamen, og det er vel ikke så enkelt å konsentrere seg om eksamenslesing med en nyfødt baby som trenger oppmerksomhet.
Også har vi ikke råd til å få barn etter september, siden vi er avhengig av å kunne ha babyen i barnehage når permisjonen min er over. Så om vi venter noen måneder pga eksamen, så har vi kun en eller to måneder igjen på å prøve før vi må ta en pause pga barnehageopptaket :( Og da må vi vente til neste år med å prøve.
Huff.. Det er mye å tenke på.. For å være ærlig så gir jeg en lang F*** i om vi får barn når han har eksamen, men har ikke råd til å måtte vente et år ekstra med barnehageplass. Når jeg jobber og han studerer, så er det jeg som forsørger oss.

Hehe. Så lenge varte det problemet :D
Han var bare redd for at jeg kunne føde midt under eksamen, men når jeg fortalte at terminen kom til å havne i april om jeg ble gravid nå så ble han beroliget ;)
Så da ble det humping likevel gitt :D Så nå er det bare og vente på el, også kan vi gjøre vårt beste :D

Synes litt synd på kjæresten idag..
Han fikk vite at han ligger som nr 33 på venteliste på førstevalget sitt på studiene, så er litt smått irritert i dag han gitt.
Ler litt av han der han går og småfurter, men synes selvfølgelig litt synd på han også da ;)
Men er litt godt å vite at han skal gå på skole i 3 år, istedet for 5. Selv om jeg så klart hadde unnet han de 5 årene siden det er et studie han hadde gledet seg til :)
Jaja. Får vel bare håpe at 33 stykker trekker seg da ;)

Back
Topp