prøver på nr 4❤❤

3bc4b61b789061e77ad9f2121207d147.jpg

fikk denne i dag 10 dpo [emoji173][emoji173]
Gratulerer så mye :D
 
Da starter vi å prøve på nr 4. sluttet med prevensjon 13 mars. FIkk blinkefjes på clearblue eggløsningstest i dag,, så håper på eggløsning en av de nermeste dagene:smiley-bounce012
 
Last edited:
Lykke til!:D var ikke mange pp de første gangene dere prøvde? Krysser fingrene for at det går like fort denne gangen også:)
 
Lykke til!:D var ikke mange pp de første gangene dere prøvde? Krysser fingrene for at det går like fort denne gangen også:)
Tusen takk:happy: nei, første var ikke planlagt. Nr 2 brukte vi 7 mnd og nr 3 gikk på første forsøk. Gikk på microgynon før nr 2 og denne gangen, så vet ikke om det er derfor det tok litt lengre tid med nr 2(pga mer hormoner enn minipillen)har også gått ned mye i vekt, det kan vell også spille inn :) blir spennende å se. Fortsatt blinkefjes på clearblue.

Har du/dere prøvd lenge :) ?
 
Tusen takk:happy: nei, første var ikke planlagt. Nr 2 brukte vi 7 mnd og nr 3 gikk på første forsøk. Gikk på microgynon før nr 2 og denne gangen, så vet ikke om det er derfor det tok litt lengre tid med nr 2(pga mer hormoner enn minipillen)har også gått ned mye i vekt, det kan vell også spille inn :) blir spennende å se. Fortsatt blinkefjes på clearblue.

Har du/dere prøvd lenge :) ?
Har vært sånn hos meg også - førstemann ble en overraskelse, andremann tok nesten 1 år, tredjemann mens jeg gikk på pillen (glemte å ta den en periode) og fjerdemann satt på pp 2. Denne gangen dryger det litt, blir 1 år på mai siden vi startet - har hatt to kjemiske og en MA nå i januar. Men tror to ks og alderen spiller inn denne gangen:rolleyes:
 
Har vært sånn hos meg også - førstemann ble en overraskelse, andremann tok nesten 1 år, tredjemann mens jeg gikk på pillen (glemte å ta den en periode) og fjerdemann satt på pp 2. Denne gangen dryger det litt, blir 1 år på mai siden vi startet - har hatt to kjemiske og en MA nå i januar. Men tror to ks og alderen spiller inn denne gangen:rolleyes:
Masse lykke til , håper det klaffer for dere snart:love7
 
8 dpo. Kan skimte en skygge. Får teste igjen i morgen :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • IMG_20190407_134806.jpg
    IMG_20190407_134806.jpg
    14,3 KB · Visninger: 50
Testet både i går og i dag. Ser ganske likt ut som 8 dpo. Men jeg kan kansje mene å skimte bittelitt mer på den i dag. Er selfølgelig tom for billig strimmler så har vært å kjøpt en del clearblue tester på apotek, da jeg ikke klarer å vente på tester i posten :dead: dagene før ikm går så forferdelig tregt. Har ikke tempet så jeg vet ikke helt sikkert om jeg er 10 dpo i dag, eller om eggløsning var 31 mars og jeg er 9 dpo. Får bare fortsette å teste! Så lenge jeg ser anrydning til skygge har jeg håp. :happy::happy:
 
Fått noen svaake streker i går ettermiddag og i dag tidlig, men er rfsu og da regner jeg med at det er skygge. Får jo selfølgelig et lite håp, så får teste 1 dag til før jeg legger testene på hylla for denne pp
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190410_193018_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190410_193018_com.android.gallery3d.jpg
    10,7 KB · Visninger: 50
  • IMG_20190411_072355.jpg
    IMG_20190411_072355.jpg
    23,1 KB · Visninger: 44
Fortsetter med disse svake testene. Burde vell ventet noen dager med å teste, men jeg klarer ikke la være:rolleyes: negativ digital, så det dro ned håpet litt. Tenkte kansje å prøve en annen type strek test:D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190411_180952_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190411_180952_com.android.gallery3d.jpg
    15,3 KB · Visninger: 41
Svak skygge på a1
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190411_221055_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190411_221055_com.android.gallery3d.jpg
    8,8 KB · Visninger: 41
Cd 1 pp2:
Da dukket tanta frem. Egentlig helt greit. Det betyr at jeg har hatt en normal syklus og at el var samme dag som positiv el test 29 mars.

Sist jeg sluttet på microgynom brukte vi 7 mnd på å bli gravide, da hadde jeg ganske ustabile sykluser i begynnelsen. Så egentlig veldig glad for normal syklus. Fikk ikke lagt inn aksjer ved positiv el test.29 mars, bare 30 og 31. Så sjangsen var jo liten :) krysser fingrene for denne pp. Tenkte å begynne med temping når tanta har dratt
 
Surr med syklus så har hatt tr igjen og er nå i pp3 :) venter på el, har fått blinkefjes på clearblue digital så da dukker nok el opp innen noen dager
 
Og der begynnte jeg å blø igjen :( har blødninger annenhver uke og ingen el siden 29 mars. Håper på en litt mer stabil syklus snart!
 
Hmm blødningen var minimal i 2 dager, bare litt på papiret. Har fått mye murringer og tenker at det er enten TR eller EL som dukker opp snart.
 
Back
Topp