prøver på nr 4❤❤

mammamiaaa

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Er 21 år , bor med kjæresten min på 23 år.
Sammen har vi en sønn på 1.5 år(født september 13), og prøver på nr 2.
Etter fødselen gikk jeg først på p-sprøyte deretter p-piller, i august sluttet vi å bruke prevensjon .
Har hatt ustabile sykluser siden prevensjon slutt ,og har ikke klart å finne frem til EL osv.
Endelig ser det ut til at de har blitt stabile igjen , og i pp6 fikk jeg den første positive EL testen.
er nå i PP7 CD 12 og har fått blinke fjes på CB , så EL er rett rundt hjørnet :) ser frem til prøvingen videre og håper det klaffer snart :) tips og triks tas i mot med stor takk :)

fikk også denne testen i desember, så fikk litt falske forhåpninger, men viste seg å være en skyggestrek..
 

Vedlegg

  • 10872084_10152532831937155_1490252503_n.jpg
    10872084_10152532831937155_1490252503_n.jpg
    136,5 KB · Visninger: 96
Last edited:
CD 13 og fortsatt blinke fjes på CB med dobbel hormonindikator.
Fikk lagt inn noen aksjer i går , så får vi se om det blir noe i dag også :)
Gøy å se at kroppen fungerer som normalt igjen etter fødsel og prevensjon , og at EL kommer på ca CD 14-15 hver syklus, så da er det bare å kjøre på og håpe på det beste!
 
CD 14 og blinkende smiley på CB igjen :// det var litt rart med blinkende smiley 3 dager på rad. og selvfølgelig er jeg tom for testpinner...
så da blir det ingen positiv EL test denne syklusen.
får bare satse på at EL er i dag eller i morgen :)
Har akkurat blitt tante, og jammen er det ikke en til i familien som har blitt gravid! håper det er min tur snart ! :angelic:
 
CD 15 og 16 og mest sannsynlig DPO.
Hatt en del EL slim i dagene som har vært, men nå sitter tappen høyt oppe og har lukket seg. så da er det bare å håpe på at det har klaffet :) dagene frem mot TR går alltid så utrolig tregt, tør heller ikke teste tidlig lengre etter at jeg fikk skyggestrek og altfor høye forventninger :/
 
CD 18(har regna helt feil på dagene, fikk TR 1 mars) og trodde jeg var rundt 2 dpo, men blir plutselig litt usikker.
Har hatt en del EL slim i dag og tappen er høyt oppe og helt åpen.
Er ikke så veldig flink på akkurat det der, men utifra det jeg har lest så er den sånn under eggløsning og ikke etter.
Har aldri hatt sykluser lengre enn 29 dager, men man vet jo aldri :whacky011
 
Lykke til :)
 
cd 29 og ikm i dag. ingen tegn til TR enda, har ikke testet og det er jo stengt . så må vente med å teste til i mårra. veldig spennende :) har ømme pupper, men det trenger ikke å være et symptom, har som regel det hver syklus mellom EL og TR.
har også en del murringer. håper det er positivt og ikke den dumme tanta .
 
Da fikk jeg disse i dag og flytter over til desember 2015!!:)
 

Vedlegg

  • 1427746381522.jpg
    1427746381522.jpg
    22,8 KB · Visninger: 104
da var vi igang igjen ! prøver på nr 3 :)
blir 24 år i november og samboer med en på 25 år :) sammen har vi 2 barn , en på 4 og ei på snart 2 :)

sluttet på p piller 17 september så dette blir spennende ! både temper og tester etter EL men forløbig ingen EL i følge testene. fått noen svaaaake g tester , men viste seg å være skyggestreker da de ble helt like når jeg puttet de i vann :(
 
Last edited:
b_VENSEo.png

prøver meg fortsatt på denne tempingen. har tempet med 1-1.5 time feil så kan være derfor grafen er litt rar.

Begynt å spotte litt i dag så håper egentlig mensen kommer nå og prøvingen kan begynne sikkelig ( første mens etter p pille slutt)
 
68272b4686816b0a7e67aa3d97f1ecf3.jpg

hadde litt lyserosa/brunlig utflod 6 og 7. så stoppet det helt , så skjønner ikke helt hva som skjer.
det er jo ikke lenge siden jeg slutten på piller så regner med at det er kroppen som må komme i gang igjen [emoji4]
 
72920b3ea3f445fc928128334f82ef5a.jpg

fikk denne i dag , aner ikke om det bare er en skyggestrek. hadde jo lyserød utflod 6 og 7 , negative el tester etter det , ingen mens.
 
Back
Topp