Prøver på baby nr 3.

Hjemmemamma

Betatt av forumet
Hei!:greet025

Vi skal prøve oss på baby nr 3. Fikk mensen nå 9. mars. Har hatt mensen en gang tidligere etter å ha tatt ut hormonspiral. Så dette blir vel pp2.
Flere i samme båt som vil snakke litt her under prøveperioden? :)

Oversikt over prøvere i denne tråden:

* Minibo - 32 år - pp5 - el 8.4 - ikm 22.4

* Gråspurv - 38 år - PP 0 - el 20/3 - ikm 03.04

* Prøvernr3- 36 år- PP1- B3- EL (usikker) - IKM-usikker

* Itsgonnabe3 - 33 år - pp6 - b3 - el 04.04- IKM 16.04

* Jane123-31år EL mellom 8-12.03

* Christine 32- 32 år-PP0-B3- EL 20/3-IKM 04/4

* Rebeccaaa - 28 år - PP2 - EL 23.03 - IKM 6.4

* Nuuni - 35 år - PP11 - B3 - EL 23.03 - IKM 06.04

* Westie - 31 år - PP1 - EL 14/3 - IKM 11/4

* Venterpå_nr3 - 31 år - B3 - PP3 (1 etter SA nr 2) - EL 28.4 - IKM 13.4

Gravide :dummy::dummy1:

:Heartred Nutteputt. Termin 10.12.21

:Heartred Kanskjekommernr.4?. Termin 15.12.21

Last edited:
Prøver også på tredjemann tok ut spiral i høst og er vel på pp 5 :)

nr 3 her også, tok ut spiral i januar, kommet inn i syklus nå. Vi skal prøve aktivt til vår/tidlig sommer :shy: har på følelsen av at det er mange som ønsker baby nr 3!

Så spennende! Hvor gamle er barna dine?

Mine er født i 2015 og 2017. :joyful:
Mine er født i 2016 og 2019 :) håper tredjemann ikke lar vente så alt for lenge på seg ❤️ Tror nok dette blir siste baby, så er klar for å «nyte» graviditeten og babybobla og ha ekstra lang permisjon :angelic:

Mine er født i 2016 og 2019 :) håper tredjemann ikke lar vente så alt for lenge på seg ❤️ Tror nok dette blir siste baby, så er klar for å «nyte» graviditeten og babybobla og ha ekstra lang permisjon :angelic:

Håper vi får spirer som blir født i desember begge to da :shy: Når har du IKM?

Jeg håper også på baby nr 3. de to jeg har fra før er 8 og 10 år allerede. Stort aldershopp så jeg har kanskje lyst på to tette denne gangen også hvis det går an.
(jeg og samboer har to hver fra før. Blir det nr 5 da? Jeg synes det er riktigst å si nr 3)

Jeg håper også på baby nr 3. de to jeg har fra før er 8 og 10 år allerede. Stort aldershopp så jeg har kanskje lyst på to tette denne gangen også hvis det går an.
(jeg og samboer har to hver fra før. Blir det nr 5 da? Jeg synes det er riktigst å si nr 3)

Herlig. Jeg ville også sagt at det blir nr 3. Høres ut som dere får det hektiskt fremover. :D Sender over babystøv

Skal prøve på nr 3 vi også:happy: Men starter ikke før i neste mnd. Då blir det forhåpentligvis Januar baby:Heartred Vi har 2 barn fra før. Ein gutt som fyller 11 i sommer og ei jente som blir 8 i September...Så blir litt stor aldersforskjell, plutselig kom ønsket om 1 til så då får det bare bli sånn:happy:

Prøver på nr 3 her å:Heartred kjenner jeg allerede er redd for å miste etter å ha mistet i desember. Redd mannen ikke orker å prøve mer hvis vi mister igjen :( ikke gravid enda, men håper det klaffer snart og en spire helt til termin :Heartred

Jeg vil også bli med :shy: Vi har gjennom ført 1 pp, og skulle gi det kun den ene sjansen. Men vi kaster oss ut på en runde til nå. Jeg er midt i en bachelorutdanning og om ett år skal jeg skrive bacheloroppgava. Men! Om jeg begynner å skrive på den allerede nå, så kan jeg ha masse gjort før det evt kommer en baby. Da kan vi til og med prøve enda noen flere prøveperioder, så får vi heller flytte bryllupet en gang til. Å få et tredje barn på tampen av tredve-åra er viktigere for meg enn å gifte meg.
Har to barn fra før, 2013 og 2018. På tide med nummer 3 nå.
Oi, det ble langt. Sorry :hilarious:

Jeg vil også bli med :shy: Vi har gjennom ført 1 pp, og skulle gi det kun den ene sjansen. Men vi kaster oss ut på en runde til nå. Jeg er midt i en bachelorutdanning og om ett år skal jeg skrive bacheloroppgava. Men! Om jeg begynner å skrive på den allerede nå, så kan jeg ha masse gjort før det evt kommer en baby. Da kan vi til og med prøve enda noen flere prøveperioder, så får vi heller flytte bryllupet en gang til. Å få et tredje barn på tampen av tredve-åra er viktigere for meg enn å gifte meg.
Har to barn fra før, 2013 og 2018. På tide med nummer 3 nå.
Oi, det ble langt. Sorry :hilarious:
Så hyggelig at dere vil prøve likevel :) vi er klare for å utsette bryllupet om det klaffer, så får vi bare vente å se :D men kjenner jeg er redd for å miste igjen...

Back
Topp