Heffalomp
Glad i forumet
Flink og tålmodig daTenkte og vente til lørdaghaha men mulig jeg må teste på fredag i stedet
fy søren om ikke det blir positiv test skjønner jeg svært lite :/
jeg hadde nok røket på en allerede 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink og tålmodig daTenkte og vente til lørdaghaha men mulig jeg må teste på fredag i stedet
fy søren om ikke det blir positiv test skjønner jeg svært lite :/
jeg hadde nok røket på en allerede 
Haha takk! For å si det sånn jeg har vært veldig fristet etter i dag!! Haha men det å utsette seg for en negativ test er jo kjempe kjipt!! Nesten bedre og vente daFlink og tålmodig dajeg hadde nok røket på en allerede
![]()
Er så vanskelig i ventetiden og alle signaler for og imotNå tørket jeg lys rosa igjen. Ikke noe slim eller utflod med denne gangen bare lys rosa. Blir koko av dette
Hvor mange dpo er du nå?Er bare 9. veldig vanskelig. Rart om mensen kommer så «lenge» førEr så vanskelig i ventetiden og alle signaler for og imotHvor mange dpo er du nå?
Synes det høres spennende ut 9 dpo jeg…Er bare 9. veldig vanskelig. Rart om mensen kommer så «lenge» førhehe samtidig rart om det føles ut som mensen er på vei og så tørker jeg rosa men om det var mensen vil jeg jo også tro det skulle være hint av mørkere i det minste

Hehe hvordan det? Føler ikke du dette er mensen som kommer? Hehe har så lyst og bare ta en test men da er det jo ekstra kjipt om den er negativSynes det høres spennende ut 9 dpo jeg…![]()
Kan jo være festeblødningHehe hvordan det? Føler ikke du dette er mensen som kommer? Hehe har så lyst og bare ta en test men da er det jo ekstra kjipt om den er negativhaha
Du pleier vel ikke å få mensen så tidlig?Kan være men i går kom det rosa slim/utflod. Så ble det fraværende. Så kom det litt vanlig igjen, så fraværende. Noe i den dur. Så når det da i dag kjennes ut som mensen kom etterfulgt av rosa i papiret så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Var veldig håpefull i går. Nå er jeg bare litt skuffet samtidig som ørlite håpefull. Var netopp på do igjen og da var det ikke noe rosa. Mensen følelsen er borte. Skikkelig berg og dalbane :/ hehe. Men jeg tar lett til tårene, har litt forhøyet temp, er enda syk. Og hadde de livligste drømmene inatt: var som om natten aldri skulle ta slutt. Og jeg måtte tilslutt stå opp og gå på do. Om ikke noe av det her betyr noe så syns jeg kroppen er dust altså!Kan jo være festeblødningDu pleier vel ikke å få mensen så tidlig?
Ja, de første dagene er så slitsomme, når det føles ut som om alt kan bety altKan være men i går kom det rosa slim/utflod. Så ble det fraværende. Så kom det litt vanlig igjen, så fraværende. Noe i den dur. Så når det da i dag kjennes ut som mensen kom etterfulgt av rosa i papiret så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Var veldig håpefull i går. Nå er jeg bare litt skuffet samtidig som ørlite håpefull. Var netopp på do igjen og da var det ikke noe rosa. Mensen følelsen er borte. Skikkelig berg og dalbane :/ hehe. Men jeg tar lett til tårene, har litt forhøyet temp, er enda syk. Og hadde de livligste drømmene inatt: var som om natten aldri skulle ta slutt. Og jeg måtte tilslutt stå opp og gå på do. Om ikke noe av det her betyr noe så syns jeg kroppen er dust altså!
Håper sånn for degJaaaJa, de første dagene er så slitsomme, når det føles ut som om alt kan bety altHåper sånn for deg
Her er jeg forberedt på at jeg kommer til å kjenne en del symptomer uansett, siden jeg kjenner på masse allerede rundt ELJaaa![]()
![]()

Ja helt sikkert!!Her er jeg forberedt på at jeg kommer til å kjenne en del symptomer uansett, siden jeg kjenner på masse allerede rundt EL![]()
Syns du?? Virker det ikke litt negativt med denne blødningen? Eller syns du det høres lovende ut? Jeg blir sånn i tvil jegSå spennende symptomer!!Krysser fingrene for positiv test om få dager!
jeg håper du tar test imorgen, er så spent på dine vegne!Syns du?? Virker det ikke litt negativt med denne blødningen? Eller syns du det høres lovende ut? Jeg blir sånn i tvil jeghehe. Tenker og ta en test i morgen kanskje. Tror ikke jeg klarer og vente til lørdag lenger
og håper den er positiv!!Ja, tror ikke jeg kan vente faktiskjeg håper du tar test imorgen, er så spent på dine vegne!![]()
og håper den er positiv!!