Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Vente vente vente på IKM. Spennende og se. I dag tidlig var jeg helt sikker på at når jeg tørket meg var mensen her. Syklusdag 27 i dag og min vanlige syklus er på 28/29. så tror den er like rundt hjørnet, og visst ikke blir jo det spennende :p haha. Hvilepulsen økte igjen inatt, hatt litt dunking i magen men sikkert bare mensen :p

Bare og vente da. Er vell 10-11 dpo i dag. :) merkelige greier. Jeg har så og si like symptomer som sist nå når jeg var gravid.

Vedlegg

• IMG_5806.jpeg
    IMG_5806.jpeg
    672,7 KB · Visninger: 56
Da kom tante rød i dag! :) det er helt greit, da kan jeg kose meg ekstra mye på julebordet neste helg, og kose meg masse på konsert senere denne mnd. Prøver oss på en august baby i stedet! Litt sprøtt at vi først prøvde oss på mai baby og nå skal vi prøve på august. Tiden går jammen meg fort da..

Da kom tante rød i dag! :) det er helt greit, da kan jeg kose meg ekstra mye på julebordet neste helg, og kose meg masse på konsert senere denne mnd. Prøver oss på en august baby i stedet! Litt sprøtt at vi først prøvde oss på mai baby og nå skal vi prøve på august. Tiden går jammen meg fort da..
Kjenner følelsen.. Vi begynte også prøving med termin i Mai. Denne mnd blir potensiell termin i August. Hadde ikke sett for meg at vi skulle prøve så lenge egentlig. Sitter ikke spira denne mnd frykter jeg pessimisten i meg tar over :dead:

Kjenner følelsen.. Vi begynte også prøving med termin i Mai. Denne mnd blir potensiell termin i August. Hadde ikke sett for meg at vi skulle prøve så lenge egentlig. Sitter ikke spira denne mnd frykter jeg pessimisten i meg tar over :dead:
Huff.. kanskje jeg og du er heldig nå da!! :) kjenner nå er jeg giret på en august spire hvertfall!

I september 2021 bad eg om ein jente baby født i august og det fikk eg året etterpå. No har eg prøvd siden februar 2023 og no har vi komt tilbake til november igjen så kanskje det blir ein ny august baby.

I september 2021 bad eg om ein jente baby født i august og det fikk eg året etterpå. No har eg prøvd siden februar 2023 og no har vi komt tilbake til november igjen så kanskje det blir ein ny august baby.
Ååå ❤️ da håper jeg du også får en august baby ❤️❤️❤️ kjedelig når det skal ta så lang tid da :(

Ja spesielt når eg ser kvinner som har hatt tid å få to babyer på tida etter eg fikk min. Skulle gjerne ha prøvd på nr 3 no og ikkje nr 2
Det kan jeg skjønne er skikkelig tøft å se :(
Syns det er så urettferdig hvordan noen kvinner må prøve så lenge. :(
Jeg har jo egentlig vært kjempe heldig. Men jeg kjenner på min «lille» reise at det er jo tøft. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det om jeg måtte stått i det så lenge som jeg ser andre gjør. Huff. Urettferdig syns jeg. :(

Håper det snart vil klaffe for deg ❤️

Back
Topp