Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oja du kjenner det kvar gong
Jeg kan skimme en strek!Bare og vente da. Er vell 10-11 dpo i dag.merkelige greier. Jeg har så og si like symptomer som sist nå når jeg var gravid.
Skimter noe herBare og vente da. Er vell 10-11 dpo i dag.merkelige greier. Jeg har så og si like symptomer som sist nå når jeg var gravid.
Kjenner følelsen.. Vi begynte også prøving med termin i Mai. Denne mnd blir potensiell termin i August. Hadde ikke sett for meg at vi skulle prøve så lenge egentlig. Sitter ikke spira denne mnd frykter jeg pessimisten i meg tar overDa kom tante rød i dag!det er helt greit, da kan jeg kose meg ekstra mye på julebordet neste helg, og kose meg masse på konsert senere denne mnd. Prøver oss på en august baby i stedet! Litt sprøtt at vi først prøvde oss på mai baby og nå skal vi prøve på august. Tiden går jammen meg fort da..

Huff.. kanskje jeg og du er heldig nå da!!Kjenner følelsen.. Vi begynte også prøving med termin i Mai. Denne mnd blir potensiell termin i August. Hadde ikke sett for meg at vi skulle prøve så lenge egentlig. Sitter ikke spira denne mnd frykter jeg pessimisten i meg tar over![]()
I september 2021 bad eg om ein jente baby født i august og det fikk eg året etterpå. No har eg prøvd siden februar 2023 og no har vi komt tilbake til november igjen så kanskje det blir ein ny august baby.Da kom tante rød i dag!det er helt greit, da kan jeg kose meg ekstra mye på julebordet neste helg, og kose meg masse på konsert senere denne mnd. Prøver oss på en august baby i stedet! Litt sprøtt at vi først prøvde oss på mai baby og nå skal vi prøve på august. Tiden går jammen meg fort da..
ÅååI september 2021 bad eg om ein jente baby født i august og det fikk eg året etterpå. No har eg prøvd siden februar 2023 og no har vi komt tilbake til november igjen så kanskje det blir ein ny august baby.
Ja spesielt når eg ser kvinner som har hatt tid å få to babyer på tida etter eg fikk min. Skulle gjerne ha prøvd på nr 3 no og ikkje nr 2Åååda håper jeg du også får en august baby
kjedelig når det skal ta så lang tid da
![]()
Det kan jeg skjønne er skikkelig tøft å seJa spesielt når eg ser kvinner som har hatt tid å få to babyer på tida etter eg fikk min. Skulle gjerne ha prøvd på nr 3 no og ikkje nr 2

Ååh, krysser fingrene for at det blir en augustspire.Da er jeg ferdig med mensen!
Syklusdag 9 i dag! Blir mye aksjelegging de neste dagene ja! Haha. Vi skal gjøre alt vi kan for at det blir en spire til august![]()
![]()
Er det vi også skal sikte oss inn på.Krysser jeg også!Ååh, krysser fingrene for at det blir en augustspire.Er det vi også skal sikte oss inn på.
Det blir spennendeEggløsningstester kjøpt inn! Wop wop!