Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Gratulerer så mye med spiren :smiley-bounce012 :talk017 :love7 :Heartpink :Heartblue:binkybaby:love017:gen014:dance008:dance011:cool05:happy093:hug007

Ååå. Er fornøyd med stigningen bare fra i går jeg!! Hihi! Dette er så uvirkelig!! Håpet jo på annen uke på digital testen men er jo enda veldig tidlig. Haha. IKM er på fredag :) 11 dpo i dag og har sovet drit dårlig!! :p det er verdt det!

Vedlegg

• IMG_5321.jpeg
    IMG_5321.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 32
  • IMG_5320.jpeg
    IMG_5320.jpeg
    879,9 KB · Visninger: 32
Ååå. Er fornøyd med stigningen bare fra i går jeg!! Hihi! Dette er så uvirkelig!! Håpet jo på annen uke på digital testen men er jo enda veldig tidlig. Haha. IKM er på fredag :) 11 dpo i dag og har sovet drit dårlig!! :p det er verdt det!

Fiiine testene og fin stigning :gen014 :smiley-bounce012 :love7

Saaant!! Men du?? Vet du kanskje? Jeg prøver og finne ut hvor langt jeg er. Haha. Nørs sier 3+6 pg Preglife og Flo sier 4+0. Jeg blir ikke klok jeg. Også har jeg regnet ut at 13 juni blir termin men chat gpt sier 10 :p første dag i siste mens var 3 september!

Når hadde du positiv el-test?

Jepp. Men tror jeg bare regner med mens terminen siden de fleste gjør det. Helsepersonell også virker det som? :)
Men lurer enda på om 3+6 eller om det er 4+0 jeg burde gå ut fra :)

Ut ifra EL er du da 3+4 eller 11dpo(ifølge termin kalkulator på babyverden) jeg går ut ifra EL

Så gøy!! Gratulera :smiley-bounce016 åsså så fin aukning:love017

Back
Topp