Omygawd gratulerer så myeShitt pomfritt!!!
10 dpo og jeg har positiv test!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omygawd gratulerer så myeShitt pomfritt!!!
10 dpo og jeg har positiv test!!!

Tusen takk!!Omygawd gratulerer så mye![]()

Tusen takk snille du!Gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ååå. Er fornøyd med stigningen bare fra i går jeg!! Hihi! Dette er så uvirkelig!! Håpet jo på annen uke på digital testen men er jo enda veldig tidlig. Haha. IKM er på fredag11 dpo i dag og har sovet drit dårlig!!
det er verdt det!

Saaant!! Men du?? Vet du kanskje? Jeg prøver og finne ut hvor langt jeg er. Haha. Nørs sier 3+6 pg Preglife og Flo sier 4+0. Jeg blir ikke klok jeg. Også har jeg regnet ut at 13 juni blir termin men chat gpt sier 10Fiiine testene og fin stigning![]()
![]()
![]()
Saaant!! Men du?? Vet du kanskje? Jeg prøver og finne ut hvor langt jeg er. Haha. Nørs sier 3+6 pg Preglife og Flo sier 4+0. Jeg blir ikke klok jeg. Også har jeg regnet ut at 13 juni blir termin men chat gpt sier 10første dag i siste mens var 3 september!
Var vell 18 jeg hadde toppen! Så tok 19 som eggløsningsdagNår hadde du positiv el-test?
Var vell 18 jeg hadde toppen! Så tok 19 som eggløsningsdag![]()
Jepp. Men tror jeg bare regner med mens terminen siden de fleste gjør det. Helsepersonell også virker det som?18 september?
Jepp. Men tror jeg bare regner med mens terminen siden de fleste gjør det. Helsepersonell også virker det som?
Men lurer enda på om 3+6 eller om det er 4+0 jeg burde gå ut fra![]()
Oki oki. Tror jeg bare holder meg til mensterminen til ultralyd sier noe annetUt ifra EL er du da 3+4(ifølge termin kalkulator på babyverden) jeg går ut ifra EL
Så gøy!! GratuleraÅåå. Er fornøyd med stigningen bare fra i går jeg!! Hihi! Dette er så uvirkelig!! Håpet jo på annen uke på digital testen men er jo enda veldig tidlig. Haha. IKM er på fredag11 dpo i dag og har sovet drit dårlig!!
det er verdt det!
åsså så fin aukning