Så enig! Jeg gjør det samme. Dette svangerskapet skal jeg ikke spare på pengeneJaamen dette skal bli min siste baby så jeg unner meg det. Barn nr 3 og ikke testet med så mye eggløsningstester før. Hehe.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så enig! Jeg gjør det samme. Dette svangerskapet skal jeg ikke spare på pengeneJaamen dette skal bli min siste baby så jeg unner meg det. Barn nr 3 og ikke testet med så mye eggløsningstester før. Hehe.

Hehe bra vi er flereSå enig! Jeg gjør det samme. Dette svangerskapet skal jeg ikke spare på pengene![]()
Så her håper jeg gullegget er klart!!

Jaa takk for det! Jeg ogGøy gøy!! Krysser fingrene for deg!
Alltid litt testegalskap i dpo dagene!Jaa takk for det! Jeg oghaha. Litt skummelt at vi no snart skal inn i dpo land igjen. Vet jo hvor tullerusk man blir da
Hvordan går det med deg?![]()
Jeg kan ikke teste like mye denne gangen. Haha. Verken bra for psyken eller lommebokenAlltid litt testegalskap i dpo dagene!
Her går alt veldig fint. Nedtelling til ultralyd!
Om nesten 3 uker!Jeg kan ikke teste like mye denne gangen. Haha. Verken bra for psyken eller lommebokenså jeg var heller gal med eggløsningstestene
Så bra! Når er det da?
![]()
Og nå starter den verste ventetiden hehe! Verste og mest spennende samtidigDa er testene på vei nedover! Og jeg gleeeeeder meg til dpo land i morgen.bare blir vanskelig og vente
nå har jeg bare en eggløsningstest igjen og da har jeg klart og svi av 3 pk med makesure eggløsningstester og de jeg hadde fra babyplan…. Så blir litt fint og ikke måtte teste før om en stund nå
skal jo som sagt prøve og vente lengst mulig denne gangen.
Føler egget slipper eller har sluppet på høyre side denne gangen. Kjent mye på murring der, også helt inntil beinet og korsryggen. Så dette blir spennende!! Når jeg ble gravid med jenten min var det fra høyre side! Med gutten min fra venstre. Litt morsom observasjon.![]()

Jaaa jeg vet! Haha. Det er både grusomt og gøy på en gang.. hehe men nå kan jeg i det minste ikke gjøre så mye.. det som skjer det skjer liksomOg nå starter den verste ventetiden hehe! Verste og mest spennende samtidig![]()
Nei, må bare leve en uke av livet først også kan du starte testingen neste helgJaaa jeg vet! Haha. Det er både grusomt og gøy på en gang.. hehe men nå kan jeg i det minste ikke gjøre så mye.. det som skjer det skjer liksom![]()

Jeg vet ikke helt når jeg tenker at jeg skal starte! Haha men har en uåpnet pakke med tidlig tester fra babyplan som venter på megNei, må bare leve en uke av livet først også kan du starte testingen neste helgKanskje ikke det beste å få starte testingen i en helg egentlig da, med mindre du har mye å gjøre neste helg
![]()