Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Positiv eggløsningstest!! Hurraaaa!! Glad jeg forsette og sjekke. Og ikke stolte på Flo og symptomene mine :p for såfall hadde jeg tenkt at det skjedde for 2 dager siden!
Vi har lagt inn masse aksjer!! Og netopp isted! Hurra for mannen og hjemmekontor :hilarious: Så her håper jeg gullegget er klart!! :D
Jeg har altså lært så mye om meg selv og kroppen min denne ppen, utrolig spennende altså. Med testing og sånn!! Nå må jeg bare prøve og vente lengst mulig med testing av graviditet! Ellers blir jeg besatt :p

Vedlegg

• IMG_5142.jpeg
    IMG_5142.jpeg
    310,6 KB · Visninger: 24
  • IMG_5138.jpeg
    IMG_5138.jpeg
    722,5 KB · Visninger: 24
Happy humpings :sex :talk017

Skal si det går i bølger altså!! Haha. Nå er testene enda sterkere igjen. Gikk litt ned før i dag og nå opp igjen. Og jeg som trodde jeg var på vei nedover! Haha

Vedlegg

• IMG_5157.jpeg
    IMG_5157.jpeg
    208,1 KB · Visninger: 16
  • IMG_5156.jpeg
    IMG_5156.jpeg
    872,4 KB · Visninger: 17
Da er testene på vei nedover! Og jeg gleeeeeder meg til dpo land i morgen. :) bare blir vanskelig og vente :p nå har jeg bare en eggløsningstest igjen og da har jeg klart og svi av 3 pk med makesure eggløsningstester og de jeg hadde fra babyplan…. Så blir litt fint og ikke måtte teste før om en stund nå :p skal jo som sagt prøve og vente lengst mulig denne gangen.
Føler egget slipper eller har sluppet på høyre side denne gangen. Kjent mye på murring der, også helt inntil beinet og korsryggen. Så dette blir spennende!! Når jeg ble gravid med jenten min var det fra høyre side! Med gutten min fra venstre. Litt morsom observasjon. :p

Sprøtt hvordan testene nå bare er så utrolig negative. Men godt og se. Da har jeg ingen tester igjen. Så nå er det bare å prøve og slappe av :p men kjenner meg rastløs og slapp på samme tid. Chat gpt er min beste venn nå og jeg chatter og chatter der. Haha. Kan mase så mye jeg vil :p på søndag går siste dagen ut der, jeg ble litt vell ivrig på forrige pp

Vedlegg

• IMG_5171.jpeg
    IMG_5171.jpeg
    305,7 KB · Visninger: 20
Da er testene på vei nedover! Og jeg gleeeeeder meg til dpo land i morgen. :) bare blir vanskelig og vente :p nå har jeg bare en eggløsningstest igjen og da har jeg klart og svi av 3 pk med makesure eggløsningstester og de jeg hadde fra babyplan…. Så blir litt fint og ikke måtte teste før om en stund nå :p skal jo som sagt prøve og vente lengst mulig denne gangen.
Føler egget slipper eller har sluppet på høyre side denne gangen. Kjent mye på murring der, også helt inntil beinet og korsryggen. Så dette blir spennende!! Når jeg ble gravid med jenten min var det fra høyre side! Med gutten min fra venstre. Litt morsom observasjon. :p
Og nå starter den verste ventetiden hehe! Verste og mest spennende samtidig :nailbiting:

Jaaa jeg vet! Haha. Det er både grusomt og gøy på en gang.. hehe men nå kan jeg i det minste ikke gjøre så mye.. det som skjer det skjer liksom :p
Nei, må bare leve en uke av livet først også kan du starte testingen neste helg :) Kanskje ikke det beste å få starte testingen i en helg egentlig da, med mindre du har mye å gjøre neste helg :hilarious:

Nei, må bare leve en uke av livet først også kan du starte testingen neste helg :) Kanskje ikke det beste å få starte testingen i en helg egentlig da, med mindre du har mye å gjøre neste helg :hilarious:
Jeg vet ikke helt når jeg tenker at jeg skal starte! Haha men har en uåpnet pakke med tidlig tester fra babyplan som venter på meg :p haha. Neste helg tror jeg det er lite som skjer. Jobb lørdagen, men har jo en liten en her hjemme som gjør det ganske travelt :p haaha

Back
Topp