Vet ikke om det har vært et tema her inne. Er det noen som har prøverørsbarn av oss august mammaer? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braJeg er egentlig ikke aktiv her lenger - titter bare innom. Men ja, har en finfin liten ICSI fryseprinsesseog du?
nei har ikke det, men er veldig engasjert i saken om eggdonasjon og surrogati Så branei har ikke det, men er veldig engasjert i saken om eggdonasjon og surrogati
holdt dere på lenge før prinsessa kom?
Det må ha vært veldig tøft for dere! Veldig bra det gikk fra til sluttGikk ca 2,5 år, andre fryseforsøk gikk bra

Det må ha vært veldig tøft for dere! Veldig bra det gikk fra til slutt![]()
Så bra at dere har fått to! Det er sant, men for de fleste så er også 2,5år lang tid!
Fikk du fryst egg til senere?, om ikke ville du donert bort egg om du måtte igjennom det en gang til? Er første barne også prøverørsbarn?
Oi! Ja ikkesant.. Helt enig er absolutt for!De eggene som ble fryst ble først befruktet - så de er jo 100% våre og kan ikke doneres bort. Og nei, vi har ikke flere på frys. Nå skal ikke vi ha flere barn, så jeg kommer ikke til å ta stilling til donasjon. Men jeg er positiv til eggdonasjon i praksis, som jeg skrev i forrige innlegg.
De tinte tvillinger, men bare en klarte segFantastisk at det går an å få hjelp på denne måten! Første barnet ble til på prevensjon - så kontrastene er store
![]()
Så bra at det gikk tilsluttHar en liten icsi prinsesse på 8mnd nå [emoji173] prøvde i 3 år. første barnvar ikke prøverør.
Så bra at det fungerte! Kan ikke sette meg inn i hvor trist og deprimerende det kan være. Hvordan gikk prosessen? Vil dere ha fler?Prøverør prinsesse på 7 mnd.
Vi prøvde 6 år og to prøverør før vi lyktes[emoji173]
Så bra at det gikk tilslutthar dere noe på frys?
Vil dere ha en til?Nei ble ingen på frys:/ fekk ut 3 egg men endte opp med bare ett som klarte seg. Så vi må vel til med ny runde skal vi ha en til