Prøverørsbarn!

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Vet ikke om det har vært et tema her inne. Er det noen som har prøverørsbarn av oss august mammaer? :p

Jeg er egentlig ikke aktiv her lenger - titter bare innom. Men ja, har en finfin liten ICSI fryseprinsesse ❤️ og du?

Jeg er egentlig ikke aktiv her lenger - titter bare innom. Men ja, har en finfin liten ICSI fryseprinsesse ❤️ og du?
Så bra:Heartred nei har ikke det, men er veldig engasjert i saken om eggdonasjon og surrogati :) holdt dere på lenge før prinsessa kom?

Det må ha vært veldig tøft for dere! Veldig bra det gikk fra til slutt :Heartpink

Ja, det var overraskende tøft. Og vi har en fra før også, kan ikke forestille meg hvor vondt det er for de som ikke engang vet om de kommer til å bli mamma/ pappa.

Men i dette gamet er 2,5 år lite. Så vi har vært heldige og er veldig takknemlige ❤️

Jeg er forresten absolutt for eggdonasjon. Og jeg kunne gjerne donert egg med det samme jeg var igjennom prosessen. Men hadde ikke gått igjennom det kun for donasjonens del - det er en vanvittig påkjenning både fysisk og psykisk med nedregulereing og stimulering med hormoner. Men så verdt alt når det ender godt

Så bra at dere har fått to! Det er sant, men for de fleste så er også 2,5år lang tid!
Fikk du fryst egg til senere?, om ikke ville du donert bort egg om du måtte igjennom det en gang til? Er første barne også prøverørsbarn?

Så bra at dere har fått to! Det er sant, men for de fleste så er også 2,5år lang tid!
Fikk du fryst egg til senere?, om ikke ville du donert bort egg om du måtte igjennom det en gang til? Er første barne også prøverørsbarn?

De eggene som ble fryst ble først befruktet - så de er jo 100% våre og kan ikke doneres bort. Og nei, vi har ikke flere på frys. Nå skal ikke vi ha flere barn, så jeg kommer ikke til å ta stilling til donasjon. Men jeg er positiv til eggdonasjon i praksis, som jeg skrev i forrige innlegg.

De tinte tvillinger, men bare en klarte seg ❤️ Fantastisk at det går an å få hjelp på denne måten! Første barnet ble til på prevensjon - så kontrastene er store :-)

De eggene som ble fryst ble først befruktet - så de er jo 100% våre og kan ikke doneres bort. Og nei, vi har ikke flere på frys. Nå skal ikke vi ha flere barn, så jeg kommer ikke til å ta stilling til donasjon. Men jeg er positiv til eggdonasjon i praksis, som jeg skrev i forrige innlegg.

De tinte tvillinger, men bare en klarte seg ❤️ Fantastisk at det går an å få hjelp på denne måten! Første barnet ble til på prevensjon - så kontrastene er store :)
Oi! Ja ikkesant.. Helt enig er absolutt for!

Har en liten icsi prinsesse på 8mnd nå [emoji173] prøvde i 3 år. første barnvar ikke prøverør.

Prøverør prinsesse på 7 mnd.
Vi prøvde 6 år og to prøverør før vi lyktes[emoji173]

Prøverør prinsesse på 7 mnd.
Vi prøvde 6 år og to prøverør før vi lyktes[emoji173]
Så bra at det fungerte! Kan ikke sette meg inn i hvor trist og deprimerende det kan være. Hvordan gikk prosessen? Vil dere ha fler?

Ivf prinsesse på 8 mnd [emoji173] Gikk på første forsøk og har et egg i fryseren [emoji4]

Back
Topp