Prøverøret

Dag 7 med Menopur og dag 3 med Fyremadel. Har kjent det godt i dag i både rygg og mage. Nå på slutten av dagen måtte jeg faktisk ta opp både knapp og glidelås på buksa for å få puste skikkelig:smiley-bounce022 Er ikke annet å gjøre enn å vente til i morgen. Jeg har gjort det jeg kan gjøre:) Jeg tipper det blir uttak på onsdag og innsett på fredag (hvis alt går bra da). Det virker logisk i mitt hode + at det er slik det har vært i tidligere forsøk:p
 
E: 8,9 mm. H: ca 11 follikler. Alt fra 11 mm til 18 mm + mange små. V: ca 7 follikler fra 11 mm til 18 mm. Har aldri hatt så bra resultat før! :eek: De var nok litt redde for overstimulering og ga meg beskjed om å IKKE ta mer Menopur. Skulle ta Fyremadel til vanlig tid og Ovitrelle på et fast tidspunkt i kveld. Fikk også beskjed om å ta blodfortynnende fra kvelden samme dag som uttak for å forebygge overstimulering. Den var ny:p
 
Så spennende og lovende :D blir spennende å se hvor mange du får ut :)
 
Spennende!! Lykke til med uttak☺️
 
Så bra med godt resultat så langt. Lykke til med uttak!
 
Tusen takk! :happy: kjenner nervene nå. Håper folliklene har vokst litt siden mandag da. Må vel være noen som er rundt 20 mm. Spennende og nervepirrende på samme tid. :smiley-bounce022:nailbiting:
 
Ble litt overrasket over resultatet i dag. De fikk ut kun 3 egg! De andre var tomme og full av blod og annen væske. Blødde en hel del og det var så vondt denne gangen at jeg begynte å grine. Ble skikkelig svimmel og kvalm! Har ikke vært så ille de andre gangene. Det er virkelig ingen fasit på disse greiene her. Mange follikler eller få- det varierer så innmari fra syklus til syklus. Betyr ikke at det er like mange egg. Vi var uheldige denne gangen. Alt så jo veldig bra ut! Jeg hadde jo sett for meg et mulig innsett på dag 2 etter uttak, men de bestemte seg for å dyrke de til blastocyst. Ja, hvis de kommer så langt da. Var jo et stort frafall sist gang (6 normalt befruktet og kun 2 som klarte seg til dag 3). Jeg er ikke superopptimistisk nå, kjenner jeg.
 
Ble litt overrasket over resultatet i dag. De fikk ut kun 3 egg! De andre var tomme og full av blod og annen væske. Blødde en hel del og det var så vondt denne gangen at jeg begynte å grine. Ble skikkelig svimmel og kvalm! Har ikke vært så ille de andre gangene. Det er virkelig ingen fasit på disse greiene her. Mange follikler eller få- det varierer så innmari fra syklus til syklus. Betyr ikke at det er like mange egg. Vi var uheldige denne gangen. Alt så jo veldig bra ut! Jeg hadde jo sett for meg et mulig innsett på dag 2 etter uttak, men de bestemte seg for å dyrke de til blastocyst. Ja, hvis de kommer så langt da. Var jo et stort frafall sist gang (6 normalt befruktet og kun 2 som klarte seg til dag 3). Jeg er ikke superopptimistisk nå, kjenner jeg.
Det var litt sånn siste forsøket mitt så ut. Fikk ut to egg, mange "tomme" folikler. Gikk rett i kjelleren grunnet høyt frafall tidligere. Endte med et inn som resulterte i graviditet og en i fryseren! Kvalitet over kvantitet, selv om jeg kjenner godt til følelsen;) krysser fingrene for deg!
 
Det var litt sånn siste forsøket mitt så ut. Fikk ut to egg, mange "tomme" folikler. Gikk rett i kjelleren grunnet høyt frafall tidligere. Endte med et inn som resulterte i graviditet og en i fryseren! Kvalitet over kvantitet, selv om jeg kjenner godt til følelsen;) krysser fingrene for deg!

Var de blastocyster?
 
Var de blastocyster?
Nei, de satt inn på dag 3. Var litt frem og tilbake på det. Skulle egentlig sette inn begge to, men grunnet god kvalitet på begge eggene ble vi frarådet det:p tanker var, før uttak, å dyrke noen til blasto. Men siden det ikke ble store resultatet ble det ikke noe av.
Når er neste gang du hører noe?
 
Jeg fikk telefon i dag om at det ene egget var umodent, så det ble ikke forsøkt icsi på. Jeg har veldig høy AMH, så de gir meg ikke så store mengder medisiner. De er vel redde for å modne alle eggene på en gang. Denne gangen syntes jeg de var litt vel forsiktig. De to andre eggene var normalt befruktet i dag da. Det som er dumt er at jeg sammenligner med de to andre forsøkene. Første gang var "vanlig" IVF. Da ble kun 1 av 7 (tror jeg) egg befruktet dagen etter og det klarte seg ikke over helgen. Andre gang, icsi, fikk de ut 8 egg, 6 normalt befruktet dagen etter og kun 2 igjen på dag 3 av topp kvalitet. Tenker jo mye på dette og fatter ikke hvordan noen av disse to kan klare seg til dag 5!
 
Hei der! Veldig spennende dager for deg ser jeg! Er det i morgen du skal ha innsett? Jeg krysser fingrene og håper de to eggene dine har klart seg fint gjennom helga! :signs003
 
Det var desverre dårlige nyheter i dag:( Det går bra altså. Jeg var forbedret på det. Nå venter jeg bare på blødning for å få planlagt nytt forsøk. Det fine oppi det hele er jo at jeg ikke har brukt opp et forsøk på noe som ikke ville blitt noe uansett:)
 
Det var desverre dårlige nyheter i dag:( Det går bra altså. Jeg var forbedret på det. Nå venter jeg bare på blødning for å få planlagt nytt forsøk. Det fine oppi det hele er jo at jeg ikke har brukt opp et forsøk på noe som ikke ville blitt noe uansett:)
Klem:Heartbigred
 
Så leit, men godt du klarer tenke positivt :happy:
 
Back
Topp