Prøverøret

Jeg er sannelig ikke sikker, men hun samarbeider med bl.a. Porsgrunn. .. Er bare henne der. Betaler bare 60 kr hver gang jeg går dit (jeg har frikort). Hun sa at vi ville få ul hver 2. Uke frem til uke 12 siden det er prøverør. Egentlig syntes hun vel det holdt med ul i uke 9-10, men så spurte jeg om vi fikk en siste hos henne[emoji4] og hun sa det var greit[emoji4]
 
Så spennende... :) Går du privat og betaler selv denne gangen?
Jeg prøvde å hinte til min lege at det er veldig lenge å vente til oul. Hun mente jeg ville roe meg ned ved å høre hjertelyden...
Jeg vil også se min bittelille venn! [emoji173]️
Jeg svarte deg nettopp, men glemte å ta med teksten din[emoji5]
 
Jeg er sannelig ikke sikker, men hun samarbeider med bl.a. Porsgrunn. .. Er bare henne der. Betaler bare 60 kr hver gang jeg går dit (jeg har frikort). Hun sa at vi ville få ul hver 2. Uke frem til uke 12 siden det er prøverør. Egentlig syntes hun vel det holdt med ul i uke 9-10, men så spurte jeg om vi fikk en siste hos henne[emoji4] og hun sa det var greit[emoji4]

Hva heter hun? :)
 
Jeg er sannelig ikke sikker, men hun samarbeider med bl.a. Porsgrunn. .. Er bare henne der. Betaler bare 60 kr hver gang jeg går dit (jeg har frikort). Hun sa at vi ville få ul hver 2. Uke frem til uke 12 siden det er prøverør. Egentlig syntes hun vel det holdt med ul i uke 9-10, men så spurte jeg om vi fikk en siste hos henne[emoji4] og hun sa det var greit[emoji4]

Hmm.. Jeg har også frikort, men har du henvisning fra klinikken eller fastlegen din?
Ganske så sikker på at jeg får henvisning av min lege dersom jeg virkelig ønsker! Man vil jo kunne se mye mer enn man gjorde i uke 9.
 
Hmm.. Jeg har også frikort, men har du henvisning fra klinikken eller fastlegen din?
Ganske så sikker på at jeg får henvisning av min lege dersom jeg virkelig ønsker! Man vil jo kunne se mye mer enn man gjorde i uke 9.
Ja, jeg har henvisning fra klinikken til å kunne gå til henne, men det er hun som avgjør hvor hyppige UL vil jeg tro[emoji5] kommer vel an på legen tenker jeg... har gått til henne veldig lenge og hun har jo fulgt oss gjennom alle skullelsene. Hun tenker vel at jeg blir tryggere på at dette skal gå bra når jeg ser at alt er som det skal i uke 12[emoji5]
 
Ja, jeg har henvisning fra klinikken til å kunne gå til henne, men det er hun som avgjør hvor hyppige UL vil jeg tro[emoji5] kommer vel an på legen tenker jeg... har gått til henne veldig lenge og hun har jo fulgt oss gjennom alle skullelsene. Hun tenker vel at jeg blir tryggere på at dette skal gå bra når jeg ser at alt er som det skal i uke 12[emoji5]

Jeg får ta meg en tur til legen igjen jeg da.. Henvisning neste! ;) Herlighet, tenk at vi er over 12+ nå.. Så sprøtt og fint! [emoji173]️
 
Jeg får ta meg en tur til legen igjen jeg da.. Henvisning neste! ;) Herlighet, tenk at vi er over 12+ nå.. Så sprøtt og fint! [emoji173]️
Du får prøve det! Men du kjenner deg vel gravid? Egentlig så er denne ultralyden litt overflødig. Vi har skaffet oss doppler som vi bruker av og til. Det er veldig betryggende bare det! Den kjøpte jeg etter jeg fikk en liten "blødning" i uke 10. Finner hjertelyden med en gang, og nå har den liksom flyttet seg litt nærmere navlen[emoji7] helt uvirkelig at vi har kommet så langt! I svangerskapsboken er det bilde av fosterets faktiske størrelse i uke 12 og jeg kan ikke fatte at det er inne i magen min[emoji7]
 
Nå har det vært stille her i noen år. Grunnen til det er at vi fikk vår nydelige og veldig etterlengtede sønn sommeren -17. I dag 13.mai har vi fått satt inn det eneste egget vi hadde på frys. Så det er fullt mulig med bare et egg! :happy093
 
Nå har det vært stille her i noen år. Grunnen til det er at vi fikk vår nydelige og veldig etterlengtede sønn sommeren -17. I dag 13.mai har vi fått satt inn det eneste egget vi hadde på frys. Så det er fullt mulig med bare et egg! :happy093
Gratulerer :D
 
Rugedag 2, dpo 4:

Jeg får vel begynne symptomjakten:p

Jeg fikk satt inn et 8 delt egg i går (dyrket i 3 dager før det ble fryst ned). Tenker det har blitt en morula nå, dersom det har klart seg. Fester seg nok ikke før tidligst 6 dpo, altså rugedag 4. Ved ferskforsøket testet jeg svakt positivt 9 dpo. Har vært helt sikker på at hormonene skulle løpe løpsk fra jeg startet med lutinus, men de kom som et uvær i går kveld. Skulle tro det var noe i den væsken som egget ligger i:D føles litt bedre i dag. Forrige gang var jeg skikkelig hormonheks på både 5 dpo og 6 dpo. Brystene har kanskje fått litt mer fylde og stikker litt. Litt små murringer i livmorområdet. Ellers ingenting.:happy118
 
Rugedag 4, dpo 6:

I dag er det meget rolig i hele kroppen. Ingen tegn til noe som helst foreløpig (kl er 11). I går kjente jeg noen små stikk som varte 1 minutt. Jeg var suuuuper sulten og tørst. Klarte nesten ikke å konsentrere meg på jobb fordi jeg ikke klarte å tenke på annet enn mat:p Lutinus har vært et herk. Spesielt i går. Jeg er ikke så hormonell lenger som jeg har vært. I rugetiden med sønnen min, var 6 dpo den absolutte verste dagen. I dagboken min står det " hormoner fra helvete!!!":smiley-ashamed005 noe jeg minnes litt for godt... på den tiden der, fikk lutinus skylda for alt jeg gikk gjennom. Tror nok den hcg sprøyta jeg tok hadde enda mer skyld. Nå har jeg jo ikke brukt hcg støtte, og plagene er jo mye mildere nå. Og skal sies at jeg ble litt overstimulert ved ferskforsøket, så jeg slipper jo unna mye denne gangen:happy119
 
Så kjipt å lese at det ble negativt forsøk:( Har tenkt på deg og fulgt med her inne. Masse lykke til med nytt ferskforsøk, måtte det klaffe med en gang ❤️
 
Dag 6 med menopur og dag 2 med Fyremadel. Har vært litt bekymret fra i går kveld til utpå dagen i dag fordi symptomene (oppblåst, vondt når jeg går og når setter meg osv...) ble så og si borte. Var sikker på at jeg hadde hatt for tidlig eggløsning. Heldigvis begynte jeg å kjenne det igjen i dag. På mandag skal jeg på første kontroll. Har en litt dårlig følelse, fordi jeg ikke husker helt hvordan det var sist gan for ca 3 år siden.
 
Back
Topp