Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må bare prøve å varme han opp til tanken på å bli pappa igjen
Uff...jeg får så vondt av deg. Jeg vet jo godt hvordan ønsket om barn påvirker kroppen. Man vil jo så inderlig sterkt. Håper han skifter mening etterhvert daDet er ikke mulig å rikke han, han får meg bare til å få mega dårlig samvittighet med å kalle meg egoistisk og at jeg bare tenker på hva jeg vil. Hele kroppen hans skriker at han ikke vil ha en til om den ikke kommer naturlig i løpet av dette året, så alt håp er nok virkelig ute. Gyn hadde meget lite tro på at det skulle skje noe av seg selvDet gjør så vondt, men må vel bli bedre etterhvert. Jeg ga han jobben med å selge barneutstyret som vi har spart på, håper det gjør litt vondt for han og jeg klarer ikke. Jeg griner bare jeg ser tingene.
Leo vil bli storebror <3
![]()
Helt enig med deg, synd mannen ikke er det :-(For en vanskelig situasjon. Kjenner på frustrasjonen bare ved å lese innlegget. Jeg ser ikke på prøverør som tukling med naturen. Ja, man får litt drahjelp, men det er fortsatt opp til naturens gang om egget fester seg eller ikke. Det er vanskelig med motstridende ønsker i et forhold, og særlig når det er av så eksistensiell karakter. Kjenner at jeg hadde slitt veldig med å akseptere hans valg, og tenker at det er like egoistisk av han å "nekte" deg flere barn. Håper han ombestemmer seg, og om ikke så håper jeg dere klarer å nyte livet videre med den skatten dere har fra før![]()
Har prøvd å argumentere alt jeg kan med det, men han er nok ikke enig desverre. Han hadde en halv bror. Og jeg har to halv brødre. Stor aldersforskjell så har ikke den nære kontakten med dem.Jeg regner med at du har prøvd alt, men jeg prøver bare å hjelpe. Kan ikke tenke meg hvor vanskelig du har det. Men har mannen din søsken? Eller har du? Kanskje du kan appellere til det å ha søsken. Jeg vet jeg vil ha to siden jeg er så glad jeg har en søster som også er en av mine beste venner. Hun er kjempeviktig for meg. Kanskje han ser hvor viktig det er for deres barn å ha et søsken å vokse opo med. På et tidspunkt vil jo dere ikke lenger være på denne jord...Har tenkt så mye på deg, og håper det ordner seg for deg til slutt
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Da får jeg nok det alene også. Tror ikke jeg har noen mann lenger om jeg foreslår det... Trodde jo problemet var at han ikke vil ha prøverør, men nå virker det bare som han ikke vil ha flere barn.Hmm, du kan jo lufte alternativet om å bli mor "alene" . Altså at du drar til Danmark. Kanskje han da forstår hvor sterkt dette ønsket ditt er og endrer mening? (Risikoen er jo at han sier "kjør på".. hehe)
Jeg føler med deg. Det er vondt å ønske seg flere barn når partneren ikke er interessert! Masse lykke til. Håper dere kommer til enighet![]()