Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ønske mannen min også var slik. Vi har jo en fra før. Enda så er han så i mot. Kranglet igjen i dag og han sier hele tiden at vi kan få en til om vi klarer det selv, men han vil jo bare prøve ut året og da er jo sjansene lik null. Klarte og si jeg fikk dra til Danmark og da fikk jeg beskjed om å skrive under på skilsmisse...Jeg er sannelig ikke sikker på hva jeg ville gjort i den situasjonen selv. Mannen min var jo usikker på å få barn til å begynne med. Var vel mest fordi han var redd. Men så ble det til at vi var veldig mye sammen med folk med babyer, så tror jeg rett og slett han bare smeltet. Nå snakker han ikke om annet...hehe
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Uff daHadde ønske mannen min også var slik. Vi har jo en fra før. Enda så er han så i mot. Kranglet igjen i dag og han sier hele tiden at vi kan få en til om vi klarer det selv, men han vil jo bare prøve ut året og da er jo sjansene lik null. Klarte og si jeg fikk dra til Danmark og da fikk jeg beskjed om å skrive under på skilsmisse...
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Ja jeg har prøvd alt, ender uansett bare med at jeg får dårlig samvittighet fordi han mener jeg er egoistisk og ikke klarer og se ting fra hans ståsted. Han ønsket seg jo ikke barn i det hele tatt sier han, så jeg må lissom være glad for at jeg har fått en.Uff daVet du hvorfor han er så imot prøverør da? Kanskje det bare er at han ikke vet nok om det. At han tror det er mer tukling og kjas enn det det egentlig er. Jeg måtte fortelle mannen min med teskje for at han skulle forstå. Jeg hadde nok lurt på om han EGENTLIG ønsket seg flere barn hvis han sier det er greit om dere klarer det selv, når det nesten er umulig. Å true med Danmark er kanskje ikke så lurt nei. Da setter du på en måte ønske om barn høyere enn å leve med mannen din. Det er aldri en god følelse...Men har du prøvd å snakke rolig med han og få han til å tenke seg til hvordan alt dette føles for deg? Om han er klar over hvor vondt han gjør deg ved å nekte deg prøverør, men likevel lokke med å si at det er greit, men bare om dere klarer det selv? Prøv å få han til å se hvor vondt det er å bli holdt på pinebenken sånn psykisk på den måten. Hvorfor han synes det er greit i deres forhold.
Det er ikke meningen å være party-pooper, men da må du kanskje finne ut om du kan leve resten av livet og vite at du bare vil få det ene barnet dere har. Eller om du må gå videre til noen med samme ønsker i livet som deg. Det er en ekstremt vanskelig situasjon i. Men pass på så du ikle sitter som 50 åring og angrer på at du ikke valgte annerledes. Da er det litt sent å begynne med flere barn liksom. Kanskje du skulle gått til en terapeut som kan hjelpe deg og sortere tankene dine? Jeg vet med meg selv at jeg ikke kunne levd med mannen min uten å få de barna jeg ønsker meg....
Jeg vet, men jeg klarer ikke å forestille meg og ikke få flere barn eller å leve uten mannen min og ikke minst gi min sønn skilte foreldre fordi det ikke er nok med han. Har selv hatt skilte foreldre og det vil jeg virkelig ikke at min sønn skal ha. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Alt er bare vondt om dagenDet er ikke meningen å være party-pooper, men da må du kanskje finne ut om du kan leve resten av livet og vite at du bare vil få det ene barnet dere har. Eller om du må gå videre til noen med samme ønsker i livet som deg. Det er en ekstremt vanskelig situasjon i. Men pass på så du ikle sitter som 50 åring og angrer på at du ikke valgte annerledes. Da er det litt sent å begynne med flere barn liksom. Kanskje du skulle gått til en terapeut som kan hjelpe deg og sortere tankene dine? Jeg vet med meg selv at jeg ikke kunne levd med mannen min uten å få de barna jeg ønsker meg....
Jeg er jo på fysikalsk medisinsk nå på grunn av fibromyalgi, har fortalt sosionomen der det, vet ikke hvem andre jeg kan snakke med. Må jeg snakke med legen da? Alt sånn tar jo så lang tidJeg får så vondt av degJeg ville nok funnet en terapeut å snakke med så jeg fikk litt hjelp til å sortere tanker og sånn. Kanskje mannen din kan bli med etterhvert også
Når jeg ikke trodde mer kunne gå mot meg, ringer til legen og får beskjed om at han har sagt opp!!!! Jeg har byttet lege tre ganger for å finne en som tok meg på alvor og fikk utredet meg... Er det mulig da?? Finnes jo ingen bra fastleger her som har ledig plass!!!