Prøveperioder

Å slutte på prevensjon vil jeg da karakterisere som med hensikt å prøve ;) hihi
Haha, ja kanskje det :)
Men var aller mest lei av bivirkningene til P-pillene Men er vel gjerne mer bivirkninger med å være gravid heheh

Alltid visst at jeg mest sannsynlig ikke kan bli gravid uten hjelp så har ikke telt pp. Dette barnet brukte vi ca 1,5 år på, men det var pga at vi var nødt til å vente på en operasjon før vi kunne fullføre prøverørsforsøket :)

Klaffet på første forsøk [emoji4] ikke forventet med en eggstokk og endometriose og vi brukte lang tid på nr 1

Heldig som kan bli gravid uten hjelp med endometriose :) det er min diagnose også, vi har aldri blitt gravide naturlig.

Heldig som kan bli gravid uten hjelp med endometriose :) det er min diagnose også, vi har aldri blitt gravide naturlig.

Ja, føler meg utrolig heldig som har fått det til to ganger på så kort tid! Fikk en vanncyste på eggstokken i 2008 og det var når jeg fjernet den at det ble klart at jeg hadde endometriose, måtte fjerne ene eggstokken og ble forespeilet IVF når tiden kom for at jeg ville ha barn. Vi prøvde i 1,5 år og hadde blitt henvist videre for hjelp med å bli gravid, men da satt brått spira, rart det der [emoji28]

Slutta på pilla januar 15, har ikke prøvd veldig aktivt før enn i januar[emoji28] og da satt det[emoji4] har tenkt litt at skjer det så skjer det, så begynte venninner å bli gravide rundt meg, dattera mi fyller 5 til sommeren så fant ut at nå må vi begynne seriøst[emoji28][emoji23] å da gikk det på pp1[emoji4]

Har ikke brukt p-piller etter forrige fødsel. Spiren satt på 2.forsøk nå. Måtte den bare henge fast løpet ut :)

Pp 10. Hadde svangerskap utenfor livmoren i april 2016, så hvis man ser bort i fra det er det vel pp 21.. Hadde egentlig time til egg uttak og innsett i mars, men vi klarte det selv heldigvis[emoji4][emoji106]

Back
Topp