Prøveperioder

Første med sa var ikke planlagt. Klaffet på 2. pp da det var på tide å prøve igjen[emoji4]

pp3, men det var første gangen jeg var sikker på at det klaffa med eggløsning [emoji87][emoji4]

Jeg har aldri prøvd egentlig. Førstemann var uplanlagt, men veldig ønsket når jeg oppdaget det.
Med andremann snakket vi om at vi ønsket, ble gravid før vi rakk å planlegge.

Denne gangen sluttet vi på prevensjon, men prøvde for det meste å unngå de dagene jeg mente jeg hadde eggløsning. Sist måned har vi tydeligvis ikke vært flinke der. Planen var at vi ville ha 20-24 måneder mellom de to minste, vi tenkte at det ville ta litt tid når vi skulle begynne å prøve. Nå blir det 16 måneder mellom dem, vi rakk ikke prøve. :)

Sluttet på p-piller i mars 2016 og ble gravid på pp3, men MA uke 12(fosteret ikke eldre enn 8+2) i september. Klaffet igjen på pp5 etter MA nå i januar, og er i dag 5+5❤ Det rare er at jeg begge gangene ikke har testet etter eggløsning mnd det har klaffet. Har hatt CB digital monitor, og brukt denne flittig alle andre mnd enn akkurat når vi har klart det Snakk om waste of money

Hadde 2 måner der vi tenkte "skjer det så skjer det".. Traff på 1pp med el tester :)

Heldig at det klaffet på på2, denne gangen [emoji4] brukte 1,5 år på første.

Prøvd siden sommeren. Blitt gravid to ganger ila høsten, men mistet begge gangene. Klaffet igjen med en gang etter sist SA - og krysser alt jeg har for at alle gode ting er tre..

Opererte ut p-stav i Jan/feb 16, men vi begynte ikke å prøvd før i mai. Såå, det blir vel rett at det klaffet den 9.ende gangen da :rolleyes:

Full klaff noen dager etter prevensjonsslutt [emoji85] Så det blir vel pr def pp1?! [emoji23]

Slutta på prevensjon i mai, begynte å prøve i september. Blir vel 5pp. Hadde kjemisk i beg av januar.

Sluttet på P-pille andre uke i januar, ble gravid i slutten av januar uten at vi med hensikt prøvde hehe ;)

Sluttet på prevensjon september 2015, brukte kun "trygge" dager til kos. Når vi bestemte oss for å prøve på førstemann tok det 7 pp før det endelig klaffet! Da var gleden stor etter utallige bekymringer[emoji85]

Klaffet på pp7 :) Men det var den første pp jeg fikk positiv el-test på! Og fant ut at jeg hadde suupersein el!

Sluttet på P-pille andre uke i januar, ble gravid i slutten av januar uten at vi med hensikt prøvde hehe ;)

Å slutte på prevensjon vil jeg da karakterisere som med hensikt å prøve ;) hihi

Klaffet på første forsøk [emoji4] ikke forventet med en eggstokk og endometriose og vi brukte lang tid på nr 1

Back
Topp