Prøveperioder

Pp1 :D sist brukte vi over ett år før vi fikk hjelp (letrozol), men denne gang fikk vi letrozol fra første pp!

Prøvd siden 2014, ikke brukt prevensjon siden jan. 2013.
Ble gravid nå på førte IVF forsøk :Heartred Nesten for godt til å tro det, første positive test noensinne :Heartred

Samme her også ;-) Ble gravid på første isci forsøk og håper den klamrer seg fast :-)

Vi har prøvd siden september 2016, men januar var første mnd jeg testa eggløsning og vi humpa typ så og si hele mnd. Så ordentlig prøving ble vel med 1pp.

Med førstemann prøvde vi i 6 mnd før han satt [emoji4]

Har ikke kontroll på antall pp lenger.

Mai 14 - første forsøk uttak spiral
September 14 - uttal spiral
November 14 - kjemisk
Februar 15 - kjemisk
Oktober 15 - ma oppdaget uke 11
Januar 16 - kjemisk
Mars 16 - exu
Januar 17 - røntgen/spyling av egglederne

Nå krysser vi alt vi kan for at spiren skal sitte [emoji173]

tja... p-plasteret gikk av i dusjen og hadde ikke komt meg til å kjøpe ny pakke. trodde det ikke var så krise med et par dager uten når jeg først hadde hatt på så lenge. og kjøpte på apoteket etter helgen... men på 3 plasterfrie dager ble jeg altså gravid. så om jeg hadde sluttet med prevansjon med vilje ville det vært 1 pp :P
har alltid blitt lett gravid (skrevet om det inne her tidligere). to ganger på p-piller har derfor prøvd diverse annen prevansjon. men altså kroppen min VIL være gravid ;) og det er ikke krise heller vi har god økonomi og faste jobber er bare det at vi ikke hadde tenkt å flytte sammen før neste år så det blir litt fart på sakene nå.. men alt går! :)

Var ikke planlagt, men visste jo at jeg kunne bli gravid da jeg sluttet med p-piller i september 16 og vi ikke har vært flinke til å bruke prevensjon :)

Pp26. Veldig planlagt

Pp 6, akkurat det samme som med storesøster [emoji5]

Dette er IVF og veldig planlagt. :Heartred Holdt på i 3 år. Hatt 7 uttak og 10 innsettinger. Vært gravid flere ganger, men mistet i MA mellom uke uke 6-9. Har faktisk en god følelse og håper at vi denne gangen skal klare komme helt til mål. :Heartred

Dette er IVF og veldig planlagt. :Heartred Holdt på i 3 år. Hatt 7 uttak og 10 innsettinger. Vært gravid flere ganger, men mistet i MA mellom uke uke 6-9. Har en faktisk en god følelse og håper at vi denne gangen skal klare komme helt til mål. :Heartred
Krysser fingrene for dere :Heartred

Dette er IVF og veldig planlagt. :Heartred Holdt på i 3 år. Hatt 7 uttak og 10 innsettinger. Vært gravid flere ganger, men mistet i MA mellom uke uke 6-9. Har en faktisk en god følelse og håper at vi denne gangen skal klare komme helt til mål. :Heartred

Det gjør dere, vet du!! DENNE gangen går det hele veien!

Back
Topp