Prøve på tredje lille gull

Åå så spennende! Ble du raskt gravid med de andre to? :)
Må jo følge deg og! :D moro
Ja, jeg ble gravid 1 og 2 PP på de to jeg har. Så det blir spennende å se om det går like fort nå :) Men prøver å ikke ta det for gitt. Er jo ingen selvfølge at det skal klaffe med en gang :) Men er jo lov å drømme ;)
 
Ja, jeg ble gravid 1 PP med begge to. Så det blir spennende å se om det går like fort nå :) Men prøver å ikke ta det for gitt. Er jo ingen selvfølge at det skal klaffe med en gang :) Men er jo lov å drømme ;)
Ble gravid første runde jeg også med nr 2 så jeg nesten forventer at det skal klaffe med en gang. Skyter meg selv i leggen kanskje men :p hehehe
 
CD6

I morgen starter temping! :D Det gleder jeg meg til :D
 

Vedlegg

  • Snapchat-1310495907.jpg
    Snapchat-1310495907.jpg
    18,6 KB · Visninger: 59
CD7

Har fri i dag, men våknet av alarm 05.15 for å ta tempen... Planen var å sovne igjen men det klarte jeg ikke:hilarious:
Spent på om jeg får en spennende kurve siden jeg begynte å tempe så tidlig før el.
El-testene er veldig negative enda.. Ikke så rart. Men tester på morgenurin så veit ikke hvor lurt det er? Leser jo at man kan misse stigning med å teste på morgenen. Jeg får ikke til å ikke drikke vann på dagen på jobb for da blir jeg jo helt ødelagt... Hmm what to do?
 
CD7

Har fri i dag, men våknet av alarm 05.15 for å ta tempen... Planen var å sovne igjen men det klarte jeg ikke:hilarious:
Spent på om jeg får en spennende kurve siden jeg begynte å tempe så tidlig før el.
El-testene er veldig negative enda.. Ikke så rart. Men tester på morgenurin så veit ikke hvor lurt det er? Leser jo at man kan misse stigning med å teste på morgenen. Jeg får ikke til å ikke drikke vann på dagen på jobb for da blir jeg jo helt ødelagt... Hmm what to do?
Jeg tester etter el til lunsj, og når det nærmer seg, til middag og litt ut på kvelden. Jeg synes det er lettest å holde seg til den første testen. Er på do om morgenen og drikker kanskje en kopp kaffe og et glass vann. Tester mellom 10:30 og 11, og da har det gått rundt 4 timer siden forrige toalettbesøk. Å ikke drikke noe som helst, er kjempevanskelig, noe må man jo ha!

Testen på kvelden er heller ikke vanskelig å holde seg til, da er jeg på do før eller etter middag, og deretter går det slag i slag med barna frem til legging. Da har det gått en del timer ute drikke eller dobesøk.
 
Jeg tester etter el til lunsj, og når det nærmer seg, til middag og litt ut på kvelden. Jeg synes det er lettest å holde seg til den første testen. Er på do om morgenen og drikker kanskje en kopp kaffe og et glass vann. Tester mellom 10:30 og 11, og da har det gått rundt 4 timer siden forrige toalettbesøk. Å ikke drikke noe som helst, er kjempevanskelig, noe må man jo ha!

Testen på kvelden er heller ikke vanskelig å holde seg til, da er jeg på do før eller etter middag, og deretter går det slag i slag med barna frem til legging. Da har det gått en del timer ute drikke eller dobesøk.

Hmm ja ville nok vært lettest å teste før lunsj... Men på morningen må jeg ha ihvertfall 2 kopper kaffe for å i det hele tatt fungere og så drikker jeg en vanlig drikkeflaske med vann før lunsj for å ikke få hodepine....
Prøvde i går å ikke drikke noe etter lunsj og klarte å holde meg i 3.5 time... Men det er ikke optimalt... Klarer ikke det over lengre tid :hilarious:
Kanskje bare evt droppe testing før jeg kjenner el er på tur og stole på tempen :confused:
 
Altså... Tror jeg tok litt av mens jeg ventet på at mannen skulle bli klar for prøving :hilarious:
Over 100 el tester og 60 g.tester:oops:
Og det verste er.... Det kommer ny ladning med rester fra wish om et par dager med like mange :rolleyes:
Og så jeg som er så innstilt på at det skal klaffe med gang :stinkyfeet::joyful:
IMG_20200826_072049.jpg
 
Altså... Tror jeg tok litt av mens jeg ventet på at mannen skulle bli klar for prøving :hilarious:
Over 100 el tester og 60 g.tester:oops:
Og det verste er.... Det kommer ny ladning med rester fra wish om et par dager med like mange :rolleyes:
Og så jeg som er så innstilt på at det skal klaffe med gang :stinkyfeet::joyful:Vis vedlegget 333928
Hehehehe, fint lager :) Jeg har vel sånn ca et tilsvarende slik lager her :p :p :p
Håper ikke du får brukt for alt dette da :p
 
Nei er enig der :p Føler sterkt behov for å handle ennå mer også :p
Mne håper jo man blir gravide så vi ikke trenger tingene :p
Haha! Samme her. Så ei som skulle selge 4 digitale Og jeg bare tenkte.. Jeg jeg jeg... Men nei! Det holder for en stund:hilarious:
Vi får håpe det klaffer fort så kan vi selge dem :hilarious:
 
Haha! Samme her. Så ei som skulle selge 4 digitale Og jeg bare tenkte.. Jeg jeg jeg... Men nei! Det holder for en stund:hilarious:
Vi får håpe det klaffer fort så kan vi selge dem :hilarious:
Men de 4 digitale ender du jo sikkert opp med å bruke opp da :) :) Jeg har og 4 digitale og får jeg rosa strek på babyplan tidligtestene ryker nok alle 4 innen uke 5-6 :p
 
Ja det er jo sant faktisk :hungry:
Jeg har bare en digital :sorry: oh No :hilarious:
Skal du snart teste? :happy:
Du kan enten kjøpe flere når du får rosa strek eller om du synes dem er dyre går det nok fint uten og.
Babyplan.no selger en dobbelpakke som ikke er for dyr, vanlig "butikk apotek" er sviiiindyr :(
Jeg vil helst teste for 2 dager siden :p MEEEEEN er jo bare 6 DPO, drøyer miiiiiinst til i morgen, helst 8 DPO :)
Håper din EL kommer om ikke for lenge da :)
 
Du kan enten kjøpe flere når du får rosa strek eller om du synes dem er dyre går det nok fint uten og.
Babyplan.no selger en dobbelpakke som ikke er for dyr, vanlig "butikk apotek" er sviiiindyr :(
Jeg vil helst teste for 2 dager siden :p MEEEEEN er jo bare 6 DPO, drøyer miiiiiinst til i morgen, helst 8 DPO :)
Håper din EL kommer om ikke for lenge da :)
Ja det er sant! :D
Åå så spennende! Det er jo snart, <3
Merker at ting down town endrer seg nå og klargjør for spermies! :hilarious:Nærmer seg :D
 
Altså... Tror jeg tok litt av mens jeg ventet på at mannen skulle bli klar for prøving :hilarious:
Over 100 el tester og 60 g.tester:oops:
Og det verste er.... Det kommer ny ladning med rester fra wish om et par dager med like mange :rolleyes:
Og så jeg som er så innstilt på at det skal klaffe med gang :stinkyfeet::joyful:Vis vedlegget 333928
Som å se min skuff det der :hilarious::hilarious:Jeg har også bestilt masse på eBay og wish:hilarious: mannen sier jeg tar litt av :angelic: men sånn er det å være testegal:hilarious:
 
CD8

Kan kan man få en mer negativ el-test? :hilarious:
Jaja... Kjenner at kroppen forbereder seg til eggløsning.. Cervical fluid endrer seg nå... Spennende! :D tiden går altfor sakte :banghead:

#utålmodig:singing:
 

Vedlegg

  • IMG_20200827_052408.jpg
    IMG_20200827_052408.jpg
    8,7 KB · Visninger: 62
CD8

Kan kan man få en mer negativ el-test? :hilarious:
Jaja... Kjenner at kroppen forbereder seg til eggløsning.. Cervical fluid endrer seg nå... Spennende! :D tiden går altfor sakte :banghead:

#utålmodig:singing:
Den er ikke i nærheten nei :p Får du vanligvis rask stigning når EL nærmer seg da :) ?
 
Back
Topp