Prøve på tredje lille gull

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Tenkte kanskje det ville vært moro å føre en dagbok jeg under denne spennende tiden :)

Sluttet på p-pilla i forrige mnd.. Og skal visst ha tante rød på besøk i morgen. Da skal jeg visst inn i den fruktbare perioden 01.09..spennende spennende :)

Dette blir et forsøkt på å få vårt 3.barn. Vi er 31 år gamle og bor i Buskerud.
Med minstesnuppa ble jeg gravid på 2.prøveperiode så håååper jo det går like fint denne gangen, men er forbredt på at det kan ta tid.. For å ikke bli for skuffet hehehe.. Har ei jente på 3 år og en stor fin gutt på 10 år.
 
Jeg hater altså å gå å vente på at tante rød skal melde sin ankomst! Sluttet på p-pilla forrige mnd og ifølge syklusen Jeg hadde skal jeg ha mensen nå. Murrer godt i magen så håååper den kommer snart så vi er i gang med det morsomme :-D
 
Wee i dag begynte spotting! :) Da er det bare å telle ned til el testing :happy:
 
Last edited:
CD1

På vei til jobb... Kjenner at tiden kommer til å gå altfor sakte. Men prøver å nyte spenningen og forventningene litt siden dette mest sannsynlig er siste gang vi prøver å bli gravide.
Har bestemt oss for å ha samleie annenhver dag så fort mensen er ferdig. Det gleder gubben seg til lol...
 
Last edited:
Så hyggelig <3 Takk :) spennende tid! Rakk nesten ikke prøve særlig forrige gang da det klaffet med en gang hehe
Hehe, sånn det har vært for meg også- blitt gravid superraskt! :joyful: Dette er første gangen jeg er innom forum etc fordi jeg tenker på prøving heeeeele tiden og trenger et sted å gjøre av alle tankene:rolleyes:
 
Hehe, sånn det har vært for meg også- blitt gravid superraskt! :joyful: Dette er første gangen jeg er innom forum etc fordi jeg tenker på prøving heeeeele tiden og trenger et sted å gjøre av alle tankene:rolleyes:
Var på forum i 2016 da vi prøvde på vesle frøken, var kjempe hyggelig og veldig fint å ha noen å gå igjennom dette sammen med, for det er ganske intenst hehe. Ikke ønsker mannen å tolke streker med meg heller for han vil kun se positiv test! :shifty: hehehehe
Jeg også baare tenker på prøving! Det er altoppslukende... Og verre blir det jo nærmere el man kommer :nailbiting:
 
Var på forum i 2016 da vi prøvde på vesle frøken, var kjempe hyggelig og veldig fint å ha noen å gå igjennom dette sammen med, for det er ganske intenst hehe. Ikke ønsker mannen å tolke streker med meg heller for han vil kun se positiv test! :shifty: hehehehe
Jeg også baare tenker på prøving! Det er altoppslukende... Og verre blir det jo nærmere el man kommer :nailbiting:
Jepp! Jeg er 10dpo og nå er det jo bare dager unna og enten på positiv test eller mensen, så veldig vanskelig å tenke på noe annet! :wideyed:
 
Velkommen hit! Jeg prøver også på nr 3, med storebror født i 2015 og lillesøster født i 2017. Våre mellomste er vel like gamle, vil jeg tro? Håper dere slipper mange runder før det klaffer! :)
 
Velkommen hit! Jeg prøver også på nr 3, med storebror født i 2015 og lillesøster født i 2017. Våre mellomste er vel like gamle, vil jeg tro? Håper dere slipper mange runder før det klaffer! :)

Takk! :)
Så koselig at du også prøver på en tredjemann! :) ja hun er født i 2017. Var med i juli terminlista :)
Hvor lenge har dere prøvd? :)
 
Takk! :)
Så koselig at du også prøver på en tredjemann! :) ja hun er født i 2017. Var med i juli terminlista :)
Hvor lenge har dere prøvd? :)
Vi har prøvd siden februar. Ble gravid i juni (pp5) men mistet i begynnelsen av august da jeg var 8 uker på vei. Nå venter jeg bare på at EL skal dukke opp :)

Jenten min er født i april, så da er de ganske like i alder :)
 
Vi har prøvd siden februar. Ble gravid i juni (pp5) men mistet i begynnelsen av august da jeg var 8 uker på vei. Nå venter jeg bare på at EL skal dukke opp :)

Jenten min er født i april, så da er de ganske like i alder :)
Spennende tid dette her! :) krysser fingrene for el snart da! :)
 
Ligger i senga og titter på nett. Kom over billigtester.no...har over 70 hcg strimler men måtte jo ha babyplan early strimler, en clearblue early stav og en digital med ukes indikator bare for å bekrefte wish strimlene:rolleyes:
Er det mulig
:smiley-angelic006
 
CD2!
God morgen. I natt har jeg sovet skikkelig dårlig. Bare ligget våken og tenkt på eggløsningstesting og forventninger for hcg testing. Med eldstemann ble jeg gravid uten å prøve, altså det var et uhell. Og med lillemor ble jeg gravid ved første forsøk og kjenner nå på en slags forventning at det skjer det samme igjen, selvom jeg prøver å si til meg selv at det kan jo ha vært bare ren flaks.
Forrige mnd var mensen forsinket, tok en test med svak strek etter tiden.. Tok ny dagen etter med strek innen tiden og ble overrasket siden jeg gikk på mini-pillen. Tok tester et par dager og så at de ble svakere og svakere til jegere fikk en litt kraftig blødning nesten en uke over tiden. Jeg ble helt fra meg.. Gråt masse... Og så ble vi da enige om å prøve på liten en igjen så det at det skjedde er jo en god ting når jeg ser det i etterkant! :joyful:
 
Last edited:
Vi har prøvd siden februar. Ble gravid i juni (pp5) men mistet i begynnelsen av august da jeg var 8 uker på vei. Nå venter jeg bare på at EL skal dukke opp :)

Jenten min er født i april, så da er de ganske like i alder :)

Min jente er og født i april 2017 Nuuni!!! Var du på forumet her da du prøvde på henne/i termingruppe? :D

Ooops, trodde først jeg var i Nuuni sin dagbok. Ikke meningen å spamme her om dette, har skrevet i Nuuni sin dagbok og :happy:
 
Last edited:
Lest gjennom dagboken din og ønsker deg masse lykke til med prøving!:D
Spennende tid altså!
Vi prøver også på nr 3, og jeg har blitt superraskt gravid før.. For så vidt gått fort å bli gravid nå, men har enda ikke endt i vellykket graviditet. Min mellomste er og født i 2017:Heartpink
 
Last edited:
Lest gjennom dagboken din og ønsker deg masse lykke til med prøving!:D
Spennende tid altså!
Vi prøver også på nr 3, og jeg har blitt superraskt gravid før.. For så vidt gått fort å bli gravid nå, men har enda ikke endt i vellykket graviditet. Min mellomste er og født i 2017:Heartpink
Det var trist å lese, har dere prøvd lenge? Håper du snart går helt mål <3
Tusen takk. Ser virkelig frem til tiden fremover altså :)
 
Min jente er og født i april 2017 Nuuni!!! Var du på forumet her da du prøvde på henne/i termingruppe? :D

Ooops, trodde først jeg var i Nuuni sin dagbok. Ikke meningen å spamme her om dette, har skrevet i Nuuni sin dagbok og :happy:
Kanskje vi kjenner hverandre fra før? Dette var utrolig artig!
 
Back
Topp