Prøve på nr 3 - GRAVID ❤️

Wæææ, jeg klarer ikke å fatte det! Jeg har faktisk blitt gravid!! Jeg prøvde en ny ting denne pp før vi la aksjer, jeg tok consieve+ tuber. Kan hende det var det som skulle til? :nailbiting: stod og tok på mascara mens jeg ventet, måtte fjerne å legge på ny da tårene trillet :hilarious:
Consieve+ hjalp meg med første barnet :) Gratulerer!

13.desember :hilarious: ønsket egentlig ikke desember-termin, men man kunne jo ikke hoppe over når man har holdt på lenge og begynner å dra på årene :nailbiting:
Når hadde du EL? Jeg tror jeg også har 13.desember, men hadde EL rundt 19.mars :) Jeg har testet positivt i en uke nå. Mulig din EL har vært noe senere?

13.desember :hilarious: ønsket egentlig ikke desember-termin, men man kunne jo ikke hoppe over når man har holdt på lenge og begynner å dra på årene :nailbiting:
Samme her, synes november/desember er for sent og har et novemberbarn fra før. Men som du sier, når vi har prøvd så lenge så må vi bare kjøre på. Alt i alt så betyr det ingenting. ❤️ tenk at vi endelig er gravide begge to ❤️❤️❤️❤️❤️

Gratulerer :Heartred :Heartred Å få opp klart og tydelig på digital er så innmari fantastisk når man har slitt og strevd i lang tid.

Når hadde du EL? Jeg tror jeg også har 13.desember, men hadde EL rundt 19.mars :) Jeg har testet positivt i en uke nå. Mulig din EL har vært noe senere?
Ifølge temp/tester og smerter, så hadde jeg el cd 14, den 22.3.
Men jeg har beregnet termin ut fra første blødning i siste mens da det er det lege/jm går ut fra, så er jeg klar over at jeg kanskje blir satt tilbake på ul :happy:

Oi oi oi så fantastisk! :Heartred :woot: :love7 :love7 Gratulerer så mye!!

NÅ BLIR DET NUMMER TRE!!!!!!! :happy093 :happy093 :happy093 :sad010 :happy093 :happy093 :happy093

Jeg griner jeg asså- gledestårer!!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp