GratulererJeg trodde først strimmel var litt svak, så tok en på urin nr 2 også (etter 15min). Digital ble tatt på urin nr 2![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg trodde først strimmel var litt svak, så tok en på urin nr 2 også (etter 15min). Digital ble tatt på urin nr 2![]()
13.desemberSå fiiine tester![]()
når blir termin?
Lucia baby13.desemberønsket egentlig ikke desember-termin, men man kunne jo ikke hoppe over når man har holdt på lenge og begynner å dra på årene
![]()
Consieve+ hjalp meg med første barnetWæææ, jeg klarer ikke å fatte det! Jeg har faktisk blitt gravid!! Jeg prøvde en ny ting denne pp før vi la aksjer, jeg tok consieve+ tuber. Kan hende det var det som skulle til?stod og tok på mascara mens jeg ventet, måtte fjerne å legge på ny da tårene trillet
![]()
Når hadde du EL? Jeg tror jeg også har 13.desember, men hadde EL rundt 19.mars13.desemberønsket egentlig ikke desember-termin, men man kunne jo ikke hoppe over når man har holdt på lenge og begynner å dra på årene
![]()
Samme her, synes november/desember er for sent og har et novemberbarn fra før. Men som du sier, når vi har prøvd så lenge så må vi bare kjøre på. Alt i alt så betyr det ingenting.13.desemberønsket egentlig ikke desember-termin, men man kunne jo ikke hoppe over når man har holdt på lenge og begynner å dra på årene
![]()
Ifølge temp/tester og smerter, så hadde jeg el cd 14, den 22.3.Når hadde du EL? Jeg tror jeg også har 13.desember, men hadde EL rundt 19.marsJeg har testet positivt i en uke nå. Mulig din EL har vært noe senere?
Se på de testene da!13.desemberønsket egentlig ikke desember-termin, men man kunne jo ikke hoppe over når man har holdt på lenge og begynner å dra på årene
![]()
Joda, men vi har en desember-gutt fra før av, som har vært (og er) diverse utfordringer med etter som han har vokst til og begynt på skolenSe på de testene da!
Og 13.desember er en finfin dato det, hilsen Luciabarn![]()
Du må bare gjøre noe morsomt ut av det.. haha, legg en Bolle i ovnen.. eller det må være noe kult på TikTok av ideerHmmm, hvordan dele nyheten til samboer? Tror ikke han har en tanke om dette i det hele tatt![]()
Jeg ogsåNÅ BLIR DET NUMMER TRE!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg griner jeg asså- gledestårer!!
Ja,hvis man hadde TikTokDu må bare gjøre noe morsomt ut av det.. haha, legg en Bolle i ovnen.. eller det må være noe kult på TikTok av ideer![]()