Prøve på nr 3

Æsj, skjønner ikke hvorfor man skal få skygger! Er så sykt irriterende, masse håp som bare blir drukna dagen etter :( Sender deg en trøste klem. Fått så mye skygger selv så føler virkelig med deg:Heartred

Æsj, skjønner ikke hvorfor man skal få skygger! Er så sykt irriterende, masse håp som bare blir drukna dagen etter :( Sender deg en trøste klem. Fått så mye skygger selv så føler virkelig med deg:Heartred
Denne var ikke skygge (den var rosa i virkeligheten), så må være noe at fargen har hengt seg opp ifht at den var utgått :shy: de andre skyggene jeg har fått tidligere har liksom vært grå. Så når denne faktisk var rosa, så fikk jeg opp håpet skikkelig :sad015 men kommer nok over denne smellen også, må bare få felt ferdig tårene :shy:

Ja, jeg og som sagt har aldri opplevd det på utgåtte tester. Blæ, skjønner godt du fikk forhåpninger :Heartred

Godt du nyter livet, det fortjener du :love7

Cd9 og jeg tok meg en god pause fra temping denne uka på ferie :p idag drar vi hjem. Jeg sitter med en kaffe på terrassen før jeg skal pakke ferdig, ungene gikk med samboer for å ta et raskt bad før vi skal være utenfor kl 11:p

Vedlegg

• Screenshot_20250223-094551.png
    Screenshot_20250223-094551.png
    229,2 KB · Visninger: 11
Hadde verdens verste opplevelse ved hjemreise idag. Da vi hadde sjekket inn og gått gjennom sikkerhetskontrollen på Tenerife, så skulle vi bare kjøpe noe vann å ha på flyet. Jeg kikket meg rundt og ser plutselig ikke sønnen vår i nærheten. Både jeg og samboer går rundt og kikket, men ser han ikke rundt oss.
Vi deler oss opp og leter, jeg tar tak i en som jobbet der og skulle forklare at sønnen vår var borte, men tårene kommer istedenfor. Vi gikk rundt og kikket, han fant flere som hjalp å lete. Jeg og samboer går bortover på hver vår side av terminalen, og plutselig hører jeg samboer rope navnet til sønnen vår. Og så beinflyr han avsted etter sønnen, som var på leting etter oss. Jeg klemte ham skikkelig hardt, tårene trillet på både meg og gutten :Heartredhan var nok blitt like redd som jeg var! jeg kjenner bare med å skrive dette at tårene kommer i øynene. Alt vi skal gjennom med den gutten, han kommer til å gi meg magesår og hjerteinfarkt.

Forferdelig! Jeg trodde babyen var kidnappet her om dagen og kan absolutt kjenne meg igjen i skrekken... Godt han kom til rette. <3

Cd 12 (nå cd13 da vi er over midnatt) og endelig stiger det litt ordentlig. Jeg kjenner at magen verker og det presser veldig på venstre side, det gjør så vondt :arghh: da blir det en tung dag med mye smerter på jobb imorgen også, ser jeg fort for meg :arghh:

Vedlegg

• Screenshot_20250226-235718~2.png
    Screenshot_20250226-235718~2.png
    311,4 KB · Visninger: 23
Fy så trege testene var denne gangen, de pleier å gå rett opp og rett ned igjen :p men mye smerter idag...

Vedlegg

• PXL_20250227_074902303.jpg
    PXL_20250227_074902303.jpg
    789,1 KB · Visninger: 23

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp