Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

nettopp kommet tilbake, og alle er helt kjørt nå. Nå er ungene klare for senga, og det blir ikke lenge til jeg heller vil legge meg
Høres ut som en skikkelig velykket tur hittilDagene har flydd her i Italia, imorgen tidlig setter vi kursen hjemover igjen. Idag er planen å kjøre bort til Venezia for å oppleve det, jeg har alltid hatt lyst til å se den byen fordi om det er en skikkelig turistfelle
Så er det tidlig utvask av leiligheten imorgen (vi har leid i et leilighetskompleks, med oppvarmet basseng som var helt ypperlig!!) før vi skal kjøre tilbake gjennom Østerrike før vi skal overnatte et sted i Tyskland.
Så på lørdag blir det stopp i flensburg for litt handel, og så frese opp til Hirtshals igjen. Jeg skal kjøpe en whiskey til kusinen min som var så snill å passe kattene våre (pusemor ble sterilisert litt i forkant av tur, så måtte holdes inne hele tiden)
Kjøreturen ned gikk virkelig over all forventning, ungene var utrolig tålmodige og lite krangletedette kan vi gjerne gjøre igjen uten problemer!

Kan absolutt ikke klage, det har gått myyye bedre enn forventet!Høres ut som en skikkelig velykket tur hittil![]()

la ved noen naturbilder jeg har tatt

tror kanskje jeg må få ringt legen imorgen og få skyllt ørene Hentet hjem pusene som har bodd hos min kusine fra vi dro til nå(mammapus går med body etter hun ble sterilisert før vi reiste, skal til dyrlegen og ta stingene imorgen)

Så sykt søteHentet hjem pusene som har bodd hos min kusine fra vi dro til nå(mammapus går med body etter hun ble sterilisert før vi reiste, skal til dyrlegen og ta stingene imorgen)

JaSå sykt søte![]()
Åååh jeg skulle ønske vi kunne ha katt, men jeg er så allergisk. Se de øynene på babypus daHentet hjem pusene som har bodd hos min kusine fra vi dro til nå(mammapus går med body etter hun ble sterilisert før vi reiste, skal til dyrlegen og ta stingene imorgen)

De er en god trøstÅååh jeg skulle ønske vi kunne ha katt, men jeg er så allergisk. Se de øynene på babypus da![]()

Uff, forstår den! Vi samler faktisk minutterTydelig at hormoner er i sving. Jeg kjenner dem boble i meg nå. Sendte mail til sjef for å høre om jeg kunne få den halvtimen jeg gikk over på jobb idag inn på timebank (jepp, vi samler halvtimer), da jeg ble tilkalt 15min før jeg var ferdig på jobb. Da var det en bruker som hadde falt, slått hodet så blodet fosset og hun hylte av smerter der hun lå og kollega støttet henne. Tilkalte ambulanse, oppdaterte pårørende, oppdaterte kveldsvakt og skrev en lang og god rapport på bruker. Dette gjorde at jeg gikk ut fra jobben 15.30.
Sjefen stoler ikke på oss, så jeg måtte forklare ordrett hva jeg hadde gjort som gjorde at jeg måtte gå over... Vikaren som fant bruker hadde tatt på seg æren av å ha oppdatert pårørende, kontaktet ambulansen osv...
I tillegg skulle vi ha møte med skolen kl 08 idag og jeg hadde fått velferdspermisjon med lønn to timer (fra 07.30-09.30) pga dette (møtet tar vanligvis rundt 1t, så må jeg kjøre hjem med samboer, kjøre til jobb, skifte osv).
Men så er lærer blitt syk, logoped vet jeg ikke hvorfor ikke kunne komme, så var meg, samboer, to fra skolen og ei fra familiesenteret. Så det ble bestemt nytt møte. Det ble nevnt noen datoer noen uker frem, og alle datoer er enten onsdager eller torsdager. Så får jeg beskjed av sjefen at jeg må prøve å legge slike ting på mine fridager. Altså, jeg kan ikke styre alle enheter som skal møtes?! Jeg prøver å legge ting til fridagene, men når det er så mange det skal passe for...? Det er ikke så enkelt
Og ja, jeg fikk besøk av tr i ettermiddag... Tror jeg er litt ekstra irritabel![]()
en av ulempene med turnus er jonat man helst skal legge alt av avtaler osv til fridager, men det er ikke alltid lett å koordinere. Derfor blir det litt sur stemning med ledelsen når man ikke får det til. Har vært gjennom det mange ganger! Føler det er nok en ulempe med turnus egentlig. Fint å ha muligheten til å gjøre ting på dagtid når man har turnusfri, men litt kjipt å "miste" de godene andre arbeidstakere har.Jeg tenker at når man skal samhandle med flere enheter, så har jeg også et ansvar for å innstille meg. Nå var det onsdager og torsdager alle andre enn meg/samboer kunne, så da må det bare gåUff, forstår den! Vi samler faktisk minutteren av ulempene med turnus er jonat man helst skal legge alt av avtaler osv til fridager, men det er ikke alltid lett å koordinere. Derfor blir det litt sur stemning med ledelsen når man ikke får det til. Har vært gjennom det mange ganger! Føler det er nok en ulempe med turnus egentlig. Fint å ha muligheten til å gjøre ting på dagtid når man har turnusfri, men litt kjipt å "miste" de godene andre arbeidstakere har.
kjipt å lage muggen stemning da...
ligger på sofaen med paracet innabords og varmepute på magen, så hjelper jo ikke på humøret!
husker veldig godt siste gangen jeg gikk ut herfra!