Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Dette er DIN dakbok. Del din sannhet og dine følelser. Mange har nok godt av å høre om dine tanker og erfaringer, og de som ikke takler litt bitterhet får droppe å lese. Du virker veldig klok og reflektert, og uansett utfall så vil jeg gjerne følge deg videre :Heartred
Takk for gode ord du har kommet med på veien ❤️❤️

Du hører like mye til her inne som oss andre, kjære du❤️ Er helt ubegripelig at det skulle gå deg sånn:sad010 Hva er oddsen for noe sånt?:confused: Jeg håper at mannen din, med litt tid, vil gå for IVF:smiley-angelic001Så dere kan få hjerteplasteret og mirakelbabyen deres som du så sårt ønsker❤️ Hjertet mitt gråter for deg og det du har vært gjennom:sad002 Hvem ville vel ikke følt på bitterhet etter å ha gått gjennom noe slikt?:smiley-angry017 Tenker det kan være en terapikanal for deg, enn så lenge?! Få det ut, skriv det ned og "få det ut" av systemet ditt❤️ Kanskje det også kan føles litt helende, på et sett og vis? Sender deg medfølelse, varme trøsteklemmer og gode tanker:hug013

Du hører like mye til her inne som oss andre, kjære du❤️ Er helt ubegripelig at det skulle gå deg sånn:sad010 Hva er oddsen for noe sånt?:confused: Jeg håper at mannen din, med litt tid, vil gå for IVF:smiley-angelic001Så dere kan få hjerteplasteret og mirakelbabyen deres som du så sårt ønsker❤️ Hjertet mitt gråter for deg og det du har vært gjennom:sad002 Hvem ville vel ikke følt på bitterhet etter å ha gått gjennom noe slikt?:smiley-angry017 Tenker det kan være en terapikanal for deg, enn så lenge?! Få det ut, skriv det ned og "få det ut" av systemet ditt❤️ Kanskje det også kan føles litt helende, på et sett og vis? Sender deg medfølelse, varme trøsteklemmer og gode tanker:hug013
Det er det jeg også tenker, få ut de vonde tankene og følelsene. Jeg har kikket tilbake på de sidene i dagboken min, med de positive testene ved begge gangene. Jeg kjenner fortsatt den gode, lykkelige følelsen jeg hadde da. Så leser jeg der det snur, og tårene kommer. Jeg må provosere frem tårene noen ganger, kjenner at jeg må gråte, men ikke får det til ❤️
Ja, hele situasjonen er rimelig kjip, men jeg prøver å ikke grave meg helt ned i bitterhet ❤️

Uff, nå kom det endel el-slim ved dobesøket :arghh: jeg tror spesielt denne første syklusen kommer til å være litt tøff. Jeg kommer til å få smerter ved el og tr, uten å få noe igjen for det :arghh:
Ja det kan være triggere alle de tegnene, lei for at du må gå gjennom det :sorry: :Heartred :Heartred :Heartred

Dagens prosjekt ble laging av ripssaft, må jo utnytte ressursene vi har ❤️
Samboer som er ganske kresen til tider (han mener jeg aldri bruker nok sukker :p), smakte nettopp og sa at den var supergod :D

Vedlegg

• PXL_20250723_195515362.jpg
    PXL_20250723_195515362.jpg
    906,5 KB · Visninger: 44
Idag sitter vi og planlegger høstferien. Vi vurderer å ta ungene fri både fredag før og mandag etter, for så å kjøre nedover Europa. Vi vurderer å leie Airbnb og oppleve noe av Italia. Det er gøy å planlegge og drømme ❤️ godt å ha noe å legge energien i, og koble av tankene!
Andre som har gjort noe slikt før? Vi har kjørt til Polen før, men det var pre-barn-tiden.
Dette er en tur vi har hatt lyst til før, men ikke før ungene blir større. Og slik ting ser ut nå, så blir det ikke flere barn og da får man drømme om andre ting ❤️

Vi tenker å gjøre det etterhvert. Planen vår er da colorline fra Oslo til kiel ihvertfall, og så går det ett tog hvor man kan ta med bilen fra Sveits til Italia. Fint med litt avbrekk fra kjøring samtidig som man kommer seg fremover :D

Vi tenker å gjøre det etterhvert. Planen vår er da colorline fra Oslo til kiel ihvertfall, og så går det ett tog hvor man kan ta med bilen fra Sveits til Italia. Fint med litt avbrekk fra kjøring samtidig som man kommer seg fremover :D
Det hørtes lurt ut :happy: vi tenker Color Line fra kr.sand, kjøre gjennom dk og bare fortsette nedover. Oppleve litt på turen nedover samtidig som vi har et mål :) dette er planen hvis ikke svoger/svigerinne og ungene ønsker å være med på tur. De liker ikke bilturer, så da blir det i tilfelle fly til varmen :p

Det hørtes lurt ut :happy: vi tenker Color Line fra kr.sand, kjøre gjennom dk og bare fortsette nedover. Oppleve litt på turen nedover samtidig som vi har et mål :) dette er planen hvis ikke svoger/svigerinne og ungene ønsker å være med på tur. De liker ikke bilturer, så da blir det i tilfelle fly til varmen :p
Kjør på! Det er nok en sykt kul opplevelse :D vi tenker å ta ulike ruter begge veier for å oppleve mest mulig. Sitter ofte med kart å drømmer. :Heartred

Kjør på! Det er nok en sykt kul opplevelse :D vi tenker å ta ulike ruter begge veier for å oppleve mest mulig. Sitter ofte med kart å drømmer. :Heartred
Ja, gøy med slike turer :D da vi dro til Polen så kjørte vi rett ned (skulle i konsentrasjonsleir den ene dagen, så måtte være nede til da:shy:), så hadde vi tre netter i Krakow. Deretter opp til Berlin der vi hadde to netter. Og så en natt i Aalborg før vi dro hjem. Gøyeste turen jeg har vært på! Fire voksne folk med bagasje i en liten Yaris :hilarious:

Et steg på veien til å godta situasjonen nå, å selge endel av testene mine :shy: 72stk i den lilla boksen med easy@home med exp februar 2026, 27stk i den rosa easy@home med exp august 2026. En pakke med first respons, exp august 2026. Pris 400kr for alt. Tips deres felles testetøser for her får man mange tester :hilarious: send pm hvis noen er interessert ❤️

Edit: de er nå solgt :)

Vedlegg

• PXL_20250726_075151328.jpg
    PXL_20250726_075151328.jpg
    1,6 MB · Visninger: 76
Last edited:
Et steg på veien til å godta situasjonen nå, å selge endel av testene mine :shy: 72stk i den lilla boksen med easy@home med exp februar 2026, 27stk i den rosa easy@home med exp august 2026. En pakke med first respons, exp august 2026. Pris 400kr for alt. Tips deres felles testetøser for her får man mange tester :hilarious: send pm hvis noen er interessert ❤️

Edit: de er nå solgt :)
Jeg ønsker å kjøpe :) Har fulgt med dagboken din og er veldig lei meg for at det endte slik<3

Og enda mer el-slim kom nå. Arg! Kan ikke el bare komme, så jeg kan komme meg gjennom den første syklusen?! :arghh:

Huff, så dritt:confused: Håper det går fort over❤️

Begynte å kjenne endel smerter nå, så tok en test. Ingen tvil om hva som er på gang nå, og nå har jeg det skikkelig dritt rett og slett! :smiley-angry017 jeg var forberedt på at det kom til å stikke litt i hjertet, men dette var direkte vondt :smiley-angry017
(Ja, strever litt med søvnen for tiden)

Vedlegg

• PXL_20250727_231036959.jpg
    PXL_20250727_231036959.jpg
    486 KB · Visninger: 79
Er du sykemeldt nå? Ferie? Eller er det kanskje godt å kunne gå på jobb og tenke på noe annet? Jeg kjenner så veldig igjen i det voldsomme behovet for å komme videre, ha en plan, og når det er noe du har så inderlig lyst på.. Ja.. Jeg får litt lyst til å fike til mannen din :smiley-ashamed004

Back
Topp