Og kanskje man aldri får oppleve positiv test igjenDet føles så rart. Det ene øyeblikket så ber man om økning for hver test, og det neste sitter man å tester ut hcg.det er så urettferdig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og kanskje man aldri får oppleve positiv test igjenDet føles så rart. Det ene øyeblikket så ber man om økning for hver test, og det neste sitter man å tester ut hcg.det er så urettferdig.

Det er godt da, fint å slippe enda mer komplikasjoner. Du har hatt nokHcg på 4000- og noe på torsdag.
Igår var det på 316, så da går det greit nedover.

Ja, får prøve å se de positive tingene ved situasjonenDet er godt da, fint å slippe enda mer komplikasjoner. Du har hatt nok![]()

Jeg tenkte på deg i dag og fikk litt tårer i øynene av å lese dagboken din. Håper også at mannen din vender seg til tanken på ivf etterhvert![]()
Jeg føler vi nettopp heiet deg frem med jubel og glede... så ser jeg dagboken din og hjertet mitt knuses for deg atter en gang 
Jeg syns det gir håp å høre at du har en livmor som fungerer og har muligheten til å bære frem enda en skatt - om dere skulle ønske å prøve det etterhvert så er vi her og heier deg helt frem til mål
Varme klemmerJoda, jeg kan hvis vi oppsøker hjelp. Men enn så lenge spør jeg ikke samboer så mye, gir ham litt tid til å fordøye. Men slik jeg oppfatter han, så ser han fremover. Snakker om å kjøpe en hytte til flere millioner så vi slipper formueskatt osv. Dvs han ikke ser for seg å bruke noe på ivfKjære deg, dette var vondt å lese - så urettferdig alt følesJeg føler vi nettopp heiet deg frem med jubel og glede... så ser jeg dagboken din og hjertet mitt knuses for deg atter en gang
Jeg syns det gir håp å høre at du har en livmor som fungerer og har muligheten til å bære frem enda en skatt - om dere skulle ønske å prøve det etterhvert så er vi her og heier deg helt frem til mål
Varme klemmer

Ja lurt å ta tid til å fordøyeJoda, jeg kan hvis vi oppsøker hjelp. Men enn så lenge spør jeg ikke samboer så mye, gir ham litt tid til å fordøye. Men slik jeg oppfatter han, så ser han fremover. Snakker om å kjøpe en hytte til flere millioner så vi slipper formueskatt osv. Dvs han ikke ser for seg å bruke noe på ivf
Så jeg har nok mistet håpet om nr 3 fullstendig![]()
Men åhh
Det syns jeg hørtes fryktelig kjipt ut når ønsket er der
Håper han kan komme rundt med tiden altså
kanskje han skjønner etterhvert hvor inderlig du ønsker det 
Ja, håper også det, eller at jeg kan klare å slå meg til roJa lurt å ta tid til å fordøyeMen åhh
Det syns jeg hørtes fryktelig kjipt ut når ønsket er der
Håper han kan komme rundt med tiden altså
kanskje han skjønner etterhvert hvor inderlig du ønsker det
![]()
Ja, det er vel noe du sikkert tenker mye påJa, håper også det, eller at jeg kan klare å slå meg til ro![]()
Sender deg uansett masse hjerteklemmer og at du finner glede og ro uansett hvor tiden bringer dere
Og du vet hvor du har gjengen her inne 
TakkJa, det er vel noe du sikkert tenker mye på![]()
Sender deg uansett masse hjerteklemmer og at du finner glede og ro uansett hvor tiden bringer dere
Og du vet hvor du har gjengen her inne
![]()
Jeg tenker jo automatisk at du hører like mye hjemme her som alle andre, dette forumet er jo for ALLE livssituasjoner med barn enten de er alene, langtidsprøvere, ønsker barn eller har de barna de harTakkjeg føler at jeg ikke hører til noen steder for øyeblikket. Ikke på prøvere, ikke på ivf eller noe. Det er litt vanskelig. Det er vanskelig å legge fra seg forum etter å ha vært her så lenge
jeg har jo blitt glad for mange av dere her inne
![]()
Du har jo vært en stor del av forumet, så for oss hører du jo hjemme her så lenge du selv måttet ønsker det 
Åh, du er godJeg tenker jo automatisk at du hører like mye hjemme her som alle andre, dette forumet er jo for ALLE livssituasjoner med barn enten de er alene, langtidsprøvere, ønsker barn eller har de barna de harDu har jo vært en stor del av forumet, så for oss hører du jo hjemme her så lenge du selv måttet ønsker det
![]()
Du hører hjemme her så lenge du har nytte av detTakkjeg føler at jeg ikke hører til noen steder for øyeblikket. Ikke på prøvere, ikke på ivf eller noe. Det er litt vanskelig. Det er vanskelig å legge fra seg forum etter å ha vært her så lenge
jeg har jo blitt glad for mange av dere her inne
![]()

Helt enig med de andre. Du hører til her uansett. Uansett hva sluttresultatet blir, så er nå en gang prosessen du har hatt gjennom dagboken din, et mulig forløp man kan måtte gå gjennom; og det er jo et resultat av prøving, så tenker absolutt det hører hjemme her inne (på prøveforumet). Og på forumet generelt, så MÅ man jo ikke vær under prøving og småbarnsfase for å høre tilDet er nå uansett veldig greit å ha et sted å lufte tankene, spesielt disse dagene hvor du prøver gi mannen litt ekstra rom.
Jeg håper jo virkelig dere ender opp med noe som begge kan akseptere, i alle fall..Det er hardt å legge fra seg en flerårig drøm uten videre, i alle fall - så om han er veldig fast på at det ikke blir flere pga ivf, så håper jeg i det minste du får litt forståelse for at det blir tungt å legge fra seg.
Fortsetter nok å bruke dagboka videre, som det sies, så er det godt å lufte sine tanker. Selv om jeg kan love at alle tanker ikke har godt av å bli delt, jeg er til tider ganske bitter, men prøver å ikke grave meg nedDu hører hjemme her så lenge du har nytte av det![]()
Dette er DIN dakbok. Del din sannhet og dine følelser. Mange har nok godt av å høre om dine tanker og erfaringer, og de som ikke takler litt bitterhet får droppe å lese. Du virker veldig klok og reflektert, og uansett utfall så vil jeg gjerne følge deg videreFortsetter nok å bruke dagboka videre, som det sies, så er det godt å lufte sine tanker. Selv om jeg kan love at alle tanker ikke har godt av å bli delt, jeg er til tider ganske bitter, men prøver å ikke grave meg ned
Det er vondt. At to år med prøving ender slik, og ikke med en baby i enden. Men jeg merker at tankene går fremover. Mye tårer til tider, men så får jeg gode øyeblikk der jeg ser det gode livet vi har. Så uansett hva vi kommer frem til etterhvert, så kommer jeg nok til å slå meg til ro samme hva resultatet blirmen er jo fortsatt veldig ferskt, så er laaaaaangt igjen!