Håper den går fortJeg vil også snart!! En hel uke igjenog det blir en slitsom uke
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den går fortJeg vil også snart!! En hel uke igjenog det blir en slitsom uke
![]()

Å det er en grusom følelse! Håper det er uskyldigÅh, nå fikk jeg en dårlig følelse. Ikke rukket å gå på do på jobb, så måtte gå når jeg kom hjem. Oppdaget at jeg har spottet litt brunt![]()

Nei, det er ikke lov! Håper virkelig at det er uskyldigÅh, nå fikk jeg en dårlig følelse. Ikke rukket å gå på do på jobb, så måtte gå når jeg kom hjem. Oppdaget at jeg har spottet litt brunt![]()

Å det er en grusom følelse! Håper det er uskyldig![]()
Nei, det er ikke lov! Håper virkelig at det er uskyldig![]()
Passet liksom perfekt å begynne å spotte idag, den dagen pappa skulle fylt 70. Han døde august 2022 av kreftHåper det er uskyldig![]()

jeg har egentlig arbeidshelg (tre kveldsvakter, den tyngste listen på to av vaktene), snakket med legevakt som sånn sett ikke kan gjøre noe, men de ba meg om å ta det rolig de neste dagene. Så jeg har meldt egenmelding alle tre vakter, full forståelse fra sjefen 
Ja, det er jo ingenting å gjøre så tidlig dessverrePasset liksom perfekt å begynne å spotte idag, den dagen pappa skulle fylt 70. Han døde august 2022 av kreft
Går og sjekker hele tiden nå, ikke kommet noe mer, så frykter litt at det er pga jobben og de tunge listene jeg har hatt de siste dagenejeg har egentlig arbeidshelg (tre kveldsvakter, den tyngste listen på to av vaktene), snakket med legevakt som sånn sett ikke kan gjøre noe, men de ba meg om å ta det rolig de neste dagene. Så jeg har meldt egenmelding alle tre vakter, full forståelse fra sjefen
Men det murrer godt i magen nå...

Er bare 6+5, skal på ultralyd på onsdag. Nå blir det en ENDA lengre uke å venteJa, det er jo ingenting å gjøre så tidlig dessverre
Hvor langt er du på vei nå? Kan du ta en ultralyd i nærmeste fremtid evt?

Ventetiden er grusom ja! I teorien er det jo mulig å se noe nå allerede hvis du er sikker på eggløsning.Er bare 6+5, skal på ultralyd på onsdag. Nå blir det en ENDA lengre uke å vente![]()
Tenker du bare skal ligge og sitte så mye som mulig de neste dagene. Det er jo lett å få en uskyldig blødning pga tunge løft osv.. Så håper det bare er litt kjøre slimhinner som er grunnenPasset liksom perfekt å begynne å spotte idag, den dagen pappa skulle fylt 70. Han døde august 2022 av kreft
Går og sjekker hele tiden nå, ikke kommet noe mer, så frykter litt at det er pga jobben og de tunge listene jeg har hatt de siste dagenejeg har egentlig arbeidshelg (tre kveldsvakter, den tyngste listen på to av vaktene), snakket med legevakt som sånn sett ikke kan gjøre noe, men de ba meg om å ta det rolig de neste dagene. Så jeg har meldt egenmelding alle tre vakter, full forståelse fra sjefen
Men det murrer godt i magen nå...
Det her MÅ gå bra!I følge temping (og smerter) så er jeg ganske sikker, men trooooor jeg la inn etter hva helsevesenet bruker til beregning. Så dvs at jeg nok er 6+2 ifht el.. får smøre meg med tålmodighet og vente til onsdagVentetiden er grusom ja! I teorien er det jo mulig å se noe nå allerede hvis du er sikker på eggløsning.

Skjønner. Krysser fingrene for at det ikke kommer merI følge temping (og smerter) så er jeg ganske sikker, men trooooor jeg la inn etter hva helsevesenet bruker til beregning. Så dvs at jeg nok er 6+2 ifht el.. får smøre meg med tålmodighet og vente til onsdag![]()

Håper det er noe helt normaltI følge temping (og smerter) så er jeg ganske sikker, men trooooor jeg la inn etter hva helsevesenet bruker til beregning. Så dvs at jeg nok er 6+2 ifht el.. får smøre meg med tålmodighet og vente til onsdag![]()
Hos meg kunne de se hjerteaksjon allerede 5+6, så om det blir ulidelig å vente er det kanskje et poeng å dra tidligere så du slipper å bekymre deg unødig.
Bare for å berolige deg litt 
Det er en god trøst å høre sliktBåde blødde og spottet brunt i alle mine 3 forrige svangerskap, og det var helt uskyldig!Bare for å berolige deg litt
Men det er jo selvfølgelig ikke en god følelse når det skjer! Veldig bra at du har tatt egenmelding fra jobben, ta vare på deg selv først, jobben drar ingen steder
![]()

Ja, jeg savner ham så innmariSå kjedelig at du når oppleve det akkurat i dagSå trist med pappaen din..
Håper og tror det er uskyldigheier på lille spiren!
så dagen idag kjenner jeg at er litt tung, og den ble enda tyngre nå