Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Åh, nå fikk jeg en dårlig følelse. Ikke rukket å gå på do på jobb, så måtte gå når jeg kom hjem. Oppdaget at jeg har spottet litt brunt :smiley-angry017
Nei, det er ikke lov! Håper virkelig at det er uskyldig :Heartred

Å det er en grusom følelse! Håper det er uskyldig :Heartred
Nei, det er ikke lov! Håper virkelig at det er uskyldig :Heartred
Håper det er uskyldig ❤️
Passet liksom perfekt å begynne å spotte idag, den dagen pappa skulle fylt 70. Han døde august 2022 av kreft :smiley-angry017
Går og sjekker hele tiden nå, ikke kommet noe mer, så frykter litt at det er pga jobben og de tunge listene jeg har hatt de siste dagene :shy: jeg har egentlig arbeidshelg (tre kveldsvakter, den tyngste listen på to av vaktene), snakket med legevakt som sånn sett ikke kan gjøre noe, men de ba meg om å ta det rolig de neste dagene. Så jeg har meldt egenmelding alle tre vakter, full forståelse fra sjefen :Heartred

Men det murrer godt i magen nå...

Passet liksom perfekt å begynne å spotte idag, den dagen pappa skulle fylt 70. Han døde august 2022 av kreft :smiley-angry017
Går og sjekker hele tiden nå, ikke kommet noe mer, så frykter litt at det er pga jobben og de tunge listene jeg har hatt de siste dagene :shy: jeg har egentlig arbeidshelg (tre kveldsvakter, den tyngste listen på to av vaktene), snakket med legevakt som sånn sett ikke kan gjøre noe, men de ba meg om å ta det rolig de neste dagene. Så jeg har meldt egenmelding alle tre vakter, full forståelse fra sjefen :Heartred

Ja, det er jo ingenting å gjøre så tidlig dessverre :Heartred
Hvor langt er du på vei nå? Kan du ta en ultralyd i nærmeste fremtid evt?

Tenker du bare skal ligge og sitte så mye som mulig de neste dagene. Det er jo lett å få en uskyldig blødning pga tunge løft osv.. Så håper det bare er litt kjøre slimhinner som er grunnen :Heartred Det her MÅ gå bra!

Håper virkelig det er en helt uskyldig blødning, men er bra du tar det litt mer med ro❤️ Får lissom hverken gjort fra eller til i en sånn situasjon❤️

Ventetiden er grusom ja! I teorien er det jo mulig å se noe nå allerede hvis du er sikker på eggløsning.
I følge temping (og smerter) så er jeg ganske sikker, men trooooor jeg la inn etter hva helsevesenet bruker til beregning. Så dvs at jeg nok er 6+2 ifht el.. får smøre meg med tålmodighet og vente til onsdag :shy:

I følge temping (og smerter) så er jeg ganske sikker, men trooooor jeg la inn etter hva helsevesenet bruker til beregning. Så dvs at jeg nok er 6+2 ifht el.. får smøre meg med tålmodighet og vente til onsdag :shy:
Skjønner. Krysser fingrene for at det ikke kommer mer :Heartred

Håper det er noe helt normalt :Heartpink Hos meg kunne de se hjerteaksjon allerede 5+6, så om det blir ulidelig å vente er det kanskje et poeng å dra tidligere så du slipper å bekymre deg unødig.

Både blødde og spottet brunt i alle mine 3 forrige svangerskap, og det var helt uskyldig! :Heartred Bare for å berolige deg litt :) Men det er jo selvfølgelig ikke en god følelse når det skjer! Veldig bra at du har tatt egenmelding fra jobben, ta vare på deg selv først, jobben drar ingen steder :Heartred

Både blødde og spottet brunt i alle mine 3 forrige svangerskap, og det var helt uskyldig! :Heartred Bare for å berolige deg litt :) Men det er jo selvfølgelig ikke en god følelse når det skjer! Veldig bra at du har tatt egenmelding fra jobben, ta vare på deg selv først, jobben drar ingen steder :Heartred
Det er en god trøst å høre slikt :Heartred

Så kjedelig at du når oppleve det akkurat i dag :Heartpink Så trist med pappaen din..

Håper og tror det er uskyldig :Heartpink heier på lille spiren!

Åneei, håper så veldig at det er uskyldig! Trist det skulle skje i dag, på en ellers trist dag :sorry: sender deg en god klem og håper du får slappe av nå ❤️

Back
Topp