OkeyJeg har enda ikke kontaktet legemen jordmor kontaktet jeg 5+ettellerannet. Fikk time når jeg er 8+2
hvis du googler så står det at de ønsker du tar kontakt så raskt som mulig
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeyJeg har enda ikke kontaktet legemen jordmor kontaktet jeg 5+ettellerannet. Fikk time når jeg er 8+2
hvis du googler så står det at de ønsker du tar kontakt så raskt som mulig
![]()

Skjønner jo det, de er ikke akkurat billige hellerOkey, så ikke heeeelt unormalthar jo sett de vanlige testene har økt fint, så har ikke vært stresset for det egentlig. Bare litt irritert
![]()
Jeg har 3 stk liggende som jeg håper på å få brukt snart 
jeg har testet mindre og mindre, så burde egentlig se forskjell. Disse testene er tatt torsdag og nå.Jeg fikk ikke dye-stealer før i går/i dag som var 26/27 dpo, og hcg var 1100 på torsdag. Stigning er så utrolig variabelt så jeg syntes ikke at du burde ha dye-stealer i dag nødvendigvis! Jeg har for øvrig også slitt med å se forskjell på Makesure når testene er tørre. Mye lettere når de er våte!Testene har stagnert. Jeg prøver å ikke la meg stresse mtp at det er makesure, og de har ikke vært helt stabile. Men jeg er 20dpo (21siden vi er over midnatt) og burde vel absolutt ha hatt dyestealerjeg har testet mindre og mindre, så burde egentlig se forskjell. Disse testene er tatt torsdag og nå.
huff, hvordan koble av?

Ja, får satse på detJeg fikk ikke dye-stealer før i går/i dag som var 26/27 dpo, og hcg var 1100 på torsdag. Stigning er så utrolig variabelt så jeg syntes ikke at du burde ha dye-stealer i dag nødvendigvis! Jeg har for øvrig også slitt med å se forskjell på Makesure når testene er tørre. Mye lettere når de er våte!
Har ikke så mange tips til å koble av da, jeg tok bare masse blodprøver, men stresset likevel
Krysser fingrene for at det går veien![]()

Den kommer snart kjære degTestene har stagnert. Jeg prøver å ikke la meg stresse mtp at det er makesure, og de har ikke vært helt stabile. Men jeg er 20dpo (21siden vi er over midnatt) og burde vel absolutt ha hatt dyestealerjeg har testet mindre og mindre, så burde egentlig se forskjell. Disse testene er tatt torsdag og nå.
huff, hvordan koble av?

Håper det! Drøyer siste easy@home noen dager, da den har vært mest stabil på økningDen kommer snart kjære deg![]()
ligger kvalm og uvel på sofaen, verker i bekken, så symptomene er jo på plass 
Når slutter du helt å teste? 3+?Ja, når/hvis jeg får 3+, så slutter jegSkjønner du blir stressa! Når man evnt får dye stealer er nok veldig forskjellig! Både fra test til test og graviditet til graviditet!Når slutter du helt å teste? 3+?

Jeg håper på at jeg kan la testingen være noen dager, og så svi av den siste easy@home for å forhåpentligvis se litt forskjell (den har vært ganske stabil)Jeg hadde nok kjøpt cb som jeg hadde sammenlignet med annenhver dag, make sure er ikke bra nå.![]()
Er du bekymret så anbefaler jeg å ta blodprøver, også måle hcg med 2 dagers mellomromVurderte urinen til ganske konsentrert, og tenker at testene ser egentlig ganske ok utJeg synes Makesure er blitt dårlige tester, og foretrekker babyplan. Eneste jeg liker av testene fra MS er stavtestene, de er gode, men strimmeltestene ekke brukbareEr du bekymret så anbefaler jeg å ta blodprøver, også måle hcg med 2 dagers mellomrom
![]()
NÅ skal jeg la resten av testene ligge noen dager 
Vurderte urinen til ganske konsentrert, og tenker at testene ser egentlig ganske ok ut(fikk med en tidligtest på kjøpet fra babyplan da jeg bestilte de digitale)
Svei av tre forskjellige og de er jo egentlig ganske fine, så skal prøve å slå meg til ro med detNÅ skal jeg la resten av testene ligge noen dager
![]()
Jeg har hatt så mange kjemiske og SA, at jeg drar til min private gyn og tar hcg-måling- da det roer og tryggere megJa, prøver å slå meg til ro med disse nåKjempefiiine streker, og den fra CB+ er jo bare NYDELIG sterk![]()
![]()
Jeg har hatt så mange kjemiske og SA, at jeg drar til min private gyn og tar hcg-måling- da det roer og tryggere meg
Fra uke5/6 er jeg sengeliggende med hyperemesis, da vet jeg at det går veien.
huff da, syns du er god som har fått så mange barn når du får hyperemesis hver gang