Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har du tidligere tatt digital da?Jeg blir sprøhadde ganske konsentrert urin, tok to tester og syntes de så veldig fine ut. Så da fant jeg ut at jeg ville teste en digital igjen. Fikk jammen meg bare 1-2 idag også
![]()
Fredag, igår og idagNår har du tidligere tatt digital da?

Jeg blir sprøhadde ganske konsentrert urin, tok to tester og syntes de så veldig fine ut. Så da fant jeg ut at jeg ville teste en digital igjen. Fikk jammen meg bare 1-2 idag også
![]()
Jeg syns jo din og min cb ser relativt like ut, men får visst bare være tålmodig. Men forferdelig trassig den testen skulle være denne gangenDisse er fra jeg fikk det med bebis nr 6 i 2023,hvordan testene så ut på samme urin:
Vis vedlegget 458087Vis vedlegget 458090
Vis vedlegget 458092

Ville ha ventet noen dager daFredag, igår og idag![]()
Ja, tenker jeg ser mer på de vanlige testene! Så får de lunefulle cbd vente littVille ha ventet noen dager damen strimmeltest ser fin ut
![]()

Jeg syns jo din og min cb ser relativt like ut, men får visst bare være tålmodig. Men forferdelig trassig den testen skulle være denne gangen![]()
Gratulerer så mye med spire! Endelig!!Jeg blir sprøhadde ganske konsentrert urin, tok to tester og syntes de så veldig fine ut. Så da fant jeg ut at jeg ville teste en digital igjen. Fikk jammen meg bare 1-2 idag også
![]()
Det hjelper å høre sliktGratulerer så mye med spire! Endelig!!![]()
Med terminspire nr 3 var jeg «sikker» på at det ikke gikk veien, hadde en liten blødning 9-11dpo og fikk gravid 1-2 16dpo selv om strimmel var ganske sterk, omtrent som din. Men ventet med neste CB til 21dpo for å ikke bli skuffet, og da klinket den plutselig til med 3+. Så man skal ikke stole blindt på de der testene heller. Stigningen ser kjempelovende ut!
ser også at flere har fått 2-3 med svakere strimmel enn meg, så kom til konklusjonen at de digitale tuller litt med meg Takk, endelig var det vår tur, helt på tampen av prøvingenSå utrolig hyggelig å titte innom dagbøkene og se din merket med gravid! Gratulerer så mye, ble så glad på deres vegne![]()

Det må ha vært noe feil på den, eller at du ligger akkurat på grensen for disse var jo veldig fineJeg blir sprøhadde ganske konsentrert urin, tok to tester og syntes de så veldig fine ut. Så da fant jeg ut at jeg ville teste en digital igjen. Fikk jammen meg bare 1-2 idag også
![]()
Ja, den tuller nok bare litt med meg, så drøyer neste endel dager og ser daDet må ha vært noe feil på den, eller at du ligger akkurat på grensen for disse var jo veldig fine

De gjør jo det! Blir spennende å se om noen dagerJa, den tuller nok bare litt med meg, så drøyer neste endel dager og ser dade vanlige testene øker jo fint
![]()
gått og vært litt småuggen mesteparten av dagen, så har sagt det til et par av kollegaene jeg jobber mye med Fine strekene, spesielt easy@homejeg har bare to igjen av dem, så håper på en dyestealer før jeg går tom
![]()

Jeg klarer ikke å gi meg før jeg kanskje får dye-stealer (allerede fått det på first respons), men da tror jeg at jeg må finne makesure i god batch og husker ikke hvilke det varNydelige testene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idag tror jeg at jeg får nye digitale i posten, men tør ikke å ta idag hvertfall Jeg klarer ikke å gi meg før jeg kanskje får dye-stealer (allerede fått det på first respons), men da tror jeg at jeg må finne makesure i god batch og husker ikke hvilke det varidag tror jeg at jeg får nye digitale i posten, men tør ikke å ta idag hvertfall
Var det kiwi og meny utenom spar som har makesure? Får ta meg en liten kjøretur og kikke, sjekket spar her igår og var kun batch 11 der.
Ryker fort 10 tester dagen hos meg
Tenker den slår ut på 2-3 nå jeg, men de digitale er litt lunefulle og ikke alltid i humør