Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da det er kjedelig det God bedring <3PP1 CD16:
Igår kveld ble det ikke lagt inn aksjer, jeg ble i dårlig form og måtte legge meg litt tidligere enn planlagt. Har nesten ikke sovet inatt da jeg og lillemor har blitt skikkelig forkjøla. Dagens test EL-test viser høyt utslag idag. Så da satser jeg på at vi får lagt inn litt aksjer ikveld når vi kommer hjem fra hytta. Typisk å bli syk midt oppi dette
Vis vedlegget 334251
El er vel 12-48 timer etter positiv test?Kan iallfall konstantere at EL er idag ut ifra formiddagens test. Så da kan jeg vel si at jeg er i dpo land imorra? Vis vedlegget 334269
Ja, siden testen ble såpass sterk idag så går jeg ut ifra detEl er vel 12-48 timer etter positiv test?
Vil tippe du er i dpo land tidligst i morgen kanskje?
Så spennende! God bedring Du får bare kjøre på så godt det går selv om du er sykKan iallfall konstantere at EL er idag ut ifra formiddagens test. Så da kan jeg vel si at jeg er i dpo land imorra? Vis vedlegget 334269
Huff nå lo jeg litt det er ikke bare bare altså! Lykke til og god bedring <3Oioioi, skal bli morro å forføre mannen når vi legger oss ikveld Stakkars han. Nesa mi er tett, og renner. Den er i tillegg hoven og RØD! jeg nyser og nyser... og leppene mine har fått en ekstra «lip liner» av all nysingen og snørret som dere kan se på bildet under. Men vil han ha baby så må han bare hoppe i det Jeg kan ikke si at det frister noe særlig med den formen jeg er i, men det er verdt det hvis vi kanskje kan få gode nyheter om noen uker Hva gjør man vel ikke for å få det til å klaffe..
Vis vedlegget 334321
Huff, føler med deg Skal ikke stå på innsatsen iaf!Oioioi, skal bli morro å forføre mannen når vi legger oss ikveld Stakkars han. Nesa mi er tett, og renner. Den er i tillegg hoven og RØD! jeg nyser og nyser... og leppene mine har fått en ekstra «lip liner» av all nysingen og snørret som dere kan se på bildet under. Men vil han ha baby så må han bare hoppe i det Jeg kan ikke si at det frister noe særlig med den formen jeg er i, men det er verdt det hvis vi kanskje kan få gode nyheter om noen uker Hva gjør man vel ikke for å få det til å klaffe..
Vis vedlegget 334321
Så godt at dere fikk lagt inn aksjer til tross for sykdom!PP1 CD17:
Da er EL testene svakere igjen og jeg kan endelig si at jeg er i DPO land Til tross for at jeg var i dårlig form igår kveld, fikk vi lagt inn noen aksjer når vi la oss. Vi gjør alt vi kan for å prøve på et nytt lite familiemedlem i flokken vår. Skal ikke stå på innsatsen Nå er det bare å krysse fingrene fremover og håpe på at det klaffer. Blir så spennende. Tror jeg skal vente til minst 10 DPO før jeg tester. Blir spennende å se om jeg klarer å holde meg til da
Idag er formen skikkelig dårlig og lillemor er også blitt syk og har fått feber stakkars. Så vi må bare ta det med ro hjemme Litt kjedelig for da går tiden så sakte, og jeg vil at den skal gå fooooort
Så bra du er bedre! Og spennende å være 3DPO- tiden går fort, og vipps kan du teste! Håper det klaffer for derePP1, CD19, 3DPO:
God morgen alle sammen Idag føler jeg meg litt bedre. Er fortsatt litt tett, men allmenntilstanden er betydelig bedre. Leppene mine har sprukket opp og nesa flasser, så er ikke på mitt vakreste akkurat. Men jeg tar det med et smil, jeg er nå iallfall på bedringens vei Idag er det nydelig vær her i Nord-Norge og jeg håper på en trilletur med vesla i sol og frisk, deilig luft. Greit å få tiden til å gå i denne ventetiden. Jeg synes tiden går så saaaaaakte. Har bestemt meg til å vente med testing til 10 dpo. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Det blir så spennende. Tenk hvis det har klaffet for oss allerede. Da blir det kanskje mai 2021 baby. Det hadde vært utrolig koselig Om det ikke har klaffet nå så får vi bare fortsette å prøve Vi er jo bare i første PP, og har fortsatt god tid på oss sånn sett. Men hadde vært deilig å slippe all denne ventingen. Det tar på, og jeg kan bare forestille meg hvordan det er for noen av dere som sliter dere igjennom prøveperiode etter prøveperiode uten at noe skjer. Eller alle dere som mister. Jeg får helt vondt i meg av hvor urettferdig verden er, og hvor vanskelig det kan være for mange. Syns dere er så vanvittig sterke Jeg føler meg uendelig heldig som har fått to friske barn, det er jammen ingen selvfølge å bli gravid, ei heller at svangerskapet går bra. Så det er jeg vanvittig takknemlig for. Og unner virkelig alle å oppleve det samme som meg Håper jeg kan være like heldig en gang til, selv om det kan være mye å forvente/håpe på. Men det hadde vært en drøm å få oppleve å bli mamma igjen
Så deilig du fikk sovet litt lenger! 1-åringen her våkner rundt 5-6, og da er han klar for å stå opp Mannen min står opp oftest da, han er godPP1, CD21, 5DPO:
God morgen
Idag startet dagen med at lillemor sto i senga med det største gliset kl.05.15. Heldigvis godtok hun at jeg la henne ned igjen, og vi sov videre til kl 07. Det var deilig det Endelig er vi friske igjen. Så nå blir det enklere å få tiden til å gå, for nå kan vi farte litt rundt omkring og finne på noe Vi skulle egentlig på hytta i helgen, men bestemte oss for å være hjemme siden mannen arbeider med et tilbygg på huset vårt. Vi bygger nemlig på huset vårt slik at vi får to ekstra soverom, et nytt bad og vaskerom. Nå er bygget snart tett, så da kan han sette inn vinduer og dører. Kommer til å bli så bra. Veldig stolt av mannen som gjør alt selv, han er virkelig handy Når vi skal ha så mange unger så trenger vi jo plass, så vi har nok av arbeid foran oss for å si det sånn Huset vårt er under totalrenovering og vi har allerede pusset opp et soverom, kjøkken, gang, trapp og stue. Er kjempe fornøyd så langt, og ser frem til den dagen vi kan si oss ferdig med både huset og tilbygget
Har dere noen spennende helgeplaner? Håper alle som skal teste i løpet av helgen får positiv test, sender dere masse babystøv Neste helg er det jeg som skal teste og finne ut av om det har klaffet eller ikke. Det er både spennende og nervepirrende. Måtte tiden gå foooooort.
Ha en nydelig helg alle sammen