Prøvde dere lenge før dere fikk positiv graviditetstest?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
De to først jeg har fikk vi på pillen: Denne gangen prøvde i 2 mnd ganske intensivt, 3 pp var jeg mye syk så tok d med ro og stresser ikke i d hele tatt og da satt d med en gang.
 
Bare meg som er sliter :p Men det er jeg jo gla for da det var veldig psykisk påkjenning...
 
Vi prøvde ikke i det hele tatt..men fikk en positiv overraskelse med en positiv test i november:happy:
 
Vi skulle ikke ha flere, så overraskelsen var veldig stor når vi oppdaget at vi var gravide.

Har alltid slitt med å bli gravid, og det tok mange år før vi ble gravide første gang.
 
Så fort dere blir gravide damer.. Misunner dere virkelig! Har ikke gått på noe prevangsjon siden sommer 2011. Men startet med prøverør for litt over 1 år siden. Etter 1 år, 3 egguttak, og 1
fryseforsøk, så ble jeg endelig gravid på mitt 2 fryseforsøk! Og det er min første graviditet noen sinne, og har heller aldri fått pos test før. Så dette er veldig stort for oss☺️
 
Slutta på pilla mars for å få gang på syklusen. Ble enig om å prøve etter sommeren. Brukte ikke prevensjon etter pilleslutt. Spira satt på 3 forsøk i okt :)
 
Med førstemann tok det 3 mnd. Denne gangen var det et arbeidsuhell :p
 
Så fort dere blir gravide damer.. Misunner dere virkelig! Har ikke gått på noe prevangsjon siden sommer 2011. Men startet med prøverør for litt over 1 år siden. Etter 1 år, 3 egguttak, og 1
fryseforsøk, så ble jeg endelig gravid på mitt 2 fryseforsøk! Og det er min første graviditet noen sinne, og har heller aldri fått pos test før. Så dette er veldig stort for oss☺️

Samme her, men januar 2012 og kom sent igang med utredning, og slapp unna med 1. Forsøk :)
Føler virkelig vi har fortjent dette <3 så mange år og tårer og sorg... <3
Dvs er 3.mann men nr 1 med drømme mann. .

Mistet mange ganger da men nesten så alt det blir glemt når man ser positiv test <3
 
Vi prøvde egentlig ikke, var mer "hell i uhell" her
 
Her tok det 2 år fra siste p pille til positiv test. 2 lange år... Det ble etterhvert påvist feil hos både meg og mannen, og jeg ble operert, for å fjerne endometriose i oktober. Etter vår STORE overraskelse fikk vi positiv test i november, 4 dager før vi skulle sende inn søknad om prøverør. Er 12 uker nå :)
 
Litt slurv i p-pillene her, men det var en GLEDELIG overraskelse :) Kunne ikke vært mer lykkelige.
 
Tok ut spiralen i starten av august, og hadde sist mens i slutten av september så satt det :)
Samme her!! Tenkte at jeg skulle ha noen sykluser først for å stabilisere litt, derfor gikk vi til innkjøp av en haug med kondomer... Men det var bare en gang vi glemte oss av og da satt den!
 
Back
Topp