Prøvde dere lenge før dere fikk positiv graviditetstest?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
Dette var første gang vi prøvde, og det klaffet med el.
Hadde aldri trodd det skulle gå - sambo hadde operert mandlene og jeg fikk bihulebetennelse :p
 
Det var første halveis PP... Hadde ikke helt bestemt oss, og bøh! Der var jeg gravid. Følte egentlig jeg ble gravid bare han pustet på meg :woot: prøvde fem mnd med første men da var det en del tull med syklus og p pilleslutten :)
 
Prøvde ikke. :) gikk på pillen og va nøye med den :) gravid ble vi likevel så kansje d er en mening med d :)
 
Førstemann ble vi tatt skikkelig på senga, så der trengte vi ikke prøve i det heletatt :) vi startet ikke med prevensjon etter forrigemann da jeg er en hormonbombe fra før av, så har blitt litt redd for mange typer prevensjon., prøvde å være litt forsiktige med kondom ogsånn , men vi har det siste halvåret hvertfall tenkt at det er helt greit hvis vi blir gravide igjen. Etter denna har gubben bestemt at han vil klippe strengen :p og det er HELT GREIT for meg :p hehe
 
Sluttet på pillen i april etter å har gått 7 år på den. Ble gravid i august, men mistet i uke 6/7. Siden samboer jobber på sjøen hadde vi ikke mange sjangser på å klare det, men det klaffet på første forsøk i oktober og er i dag 12+2❤️ Spent på tul neste uke! Håper alt et som det skal☺️
 
Ble vel 4. forsøk. Sluttet med p-ringen i slutten av juli og hadde positiv test i slutten av oktober. Var mye stress og annet kjipt som distraherte i den perioden, men tror vi greide å sikre oss med forsøk på alle fire eggløsningene, utrolig nok.
 
Først hadde vi en "det skjer når det skjer"-holdning men til slutt måtte jeg krype til korset og si at jeg ikke taklet en måned til med tr og at jeg ville begynne å prøve skikkelig fordi lengselen ble for stor. Det gikk på andre seriøse forsøk. Brukte maca pulver hver dag i tre mnd før det klaffet, det gjorde at jeg visste på sekundet når jeg hadde el, noe som hjalp veldig med prøvingen! :)
 
Sluttet med p-ring 23.september. Mensen kom 25.september. 18. oktober hadde jeg positiv test. Det gikk litt fortere enn vi hadde tenkt ;-)
 
Tok ut spiralen 15. OKT, 23. Oktober ble jeg gravid. Så 1.pp, -1uke etter å ha tatt den ut!
Ble gravid 1pp med nr 1, mistet i uke 12, så gravid igjen før jeg fikk mensen.
Og de tre gangene er de eneste vi ikke har brukt prevensjon på 11år! Og jeg målte ikke eggløsning heller. Blir sykt fort gravid tydeligvis!
 
Første forsøk..slutta me pillen og fikk mensen..den kom aldri igjen heldigvis :)
 
Back
Topp