Postitiv EL test!!

hehe tullmusa...ja var nåkk ikke pålogget i går kveld...da var det sengevals for alle penga *fniiis*
Tok test i morgest åsså, den var enda positiv [;)] Så det er bare å håpe da...men hostesafta & noen dager mellom (pga sædmengde) var ikke med på denne runden. Men kansje det er klaff alikavell [:)] *håpe*

Testene kjøpte jeg på apoteket, rosa pakke. Nei det var 7 tester....det er vanlige test pinner, men det er med en holder som gjør det lettere å lese svaret. Så man kan se på pinnene åsså samtidig (strekene) når de er sterkest (i dag var den svakere en i går).

Å det som står her på Baby verden siden ang El om at den kommer på ettermiddagen helst (mellom 17-19) stemte på meg, da var strekene aller sterkest. Men EL vare jo minst 24 timer da, opptil 48 timer. Til nå har den vart i 30 timer på meg [;)][;)][;)]

Selv om det ikke blir klaff denne mnd, så er jeg roligere uansett. Jeg har funnet EL, brukte hele 8 mnd på det...så nu er det lettere å få det til å klaffe....tror jeg da [:@]
Tok tross alt feil med nesten en uke på EL de andre mnd.

Klem Kathrine

Du hadde nåkk rett sollise [;)][;)][;)]
Får bare håpe det hjalp da [:)][;)][:D]
Presset ble enda større nu når jeg vet at jeg hadde EL, tenk om det ikke gikk nå heller [:@]
Men som jeg skrev til tullmusa, det føles lettere nå uansett...nå har jeg funnet EL...Juuhuuuu!!!!
*hehe*

Kathrine

Gratulerer med el [:D][:D] Håper dere klarte å lage eggerøre i går kveld [:D][:D][:D]

Du Kathrine... Har du hatt noen symptomer på eggløsning. Jeg hadde også positiv eggløsningstest i morges, men har ingen symptomer...

ORIGINAL: ~Kathrine~

hehe tullmusa...ja var nåkk ikke pålogget i går kveld...da var det sengevals for alle penga *fniiis*
Tok test i morgest åsså, den var enda positiv [;)] Så det er bare å håpe da...men hostesafta & noen dager mellom (pga sædmengde) var ikke med på denne runden. Men kansje det er klaff alikavell [:)] *håpe*

Testene kjøpte jeg på apoteket, rosa pakke. Nei det var 7 tester....det er vanlige test pinner, men det er med en holder som gjør det lettere å lese svaret. Så man kan se på pinnene åsså samtidig (strekene) når de er sterkest (i dag var den svakere en i går).

Å det som står her på Baby verden siden ang El om at den kommer på ettermiddagen helst (mellom 17-19) stemte på meg, da var strekene aller sterkest. Men EL vare jo minst 24 timer da, opptil 48 timer. Til nå har den vart i 30 timer på meg [;)][;)][;)]

Selv om det ikke blir klaff denne mnd, så er jeg roligere uansett. Jeg har funnet EL, brukte hele 8 mnd på det...så nu er det lettere å få det til å klaffe....tror jeg da [:@]
Tok tross alt feil med nesten en uke på EL de andre mnd.

Klem Kathrine

begynte du å teste rett etter endt mens for å finne EL? jeg har regelmessig menstruasjon, men varierer mellom 24-29 dager, derfor har jeg litt problemer med å finne når EL er, derfor har jeg tenkt å teste hver dag for å se.... [:)] hvis jeg eggløsning denne mnd da..

Hipp hurra for Kathrine som endelig har funnet sine egg![:D] Nå har dere prøvd det dere kan, så nå venter det 14 laaaange dager før du får resultatet! Husk at du må gane bort tanta di denne mnd da! Lykke til!

SUNWAY!

Jeg hadde noen symptomer, men overraskende lite. Kjente en slags stikking/riving i brystene, litt utflod (kjentes ut som jeg var våt) og dagen etter kjente jeg litt smerte nede i korsryggen. For min del kjentes det ut som mensen symptomer, hadde aldri tippet av meg selv at det var EL symptomer.

Klokere, sikkert ikke [:D]

Kathrine

bertelure!!

Ja jeg testet hver dag (på morgenen) etter endt mens, fra dag en når blødningene var stoppet. Fikk anbefalt det av min lege, i stede for å ha sporadiske tester mente han det var best å teste hver daf, for å oppnå resultat. Å joda han hadde da ratt [;)]

Kathrine

Jupp pebbles...har VIRKELIG prøvd å gane den bort på meg selv denne gangen...ja det e bare å vente å se...!!!

Kathrine

Lykke til Kathrine!!!
Kanskje det klaffer denne mnd!! Stå på.....have fun[:D][:D][:D][:D]

Takker Sarah78 [:D][:D][:D]

"Jobben" er unnagjort, så er det bare å vente i spenning....nedtelling på dager her [;)]
Men går det ikke så er det i alle fall lettere neste mnd [:)]

Klem Fra Kathrine

Back
Topp