Postitiv EL test!!

[:D][:D][:D] Gratulerer med positiv EL-test [:D][:D][:D]

Da er det bare å si lykke til[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye!!Så nå blir det vel futt i senga i kveld..hehe
Har aldri prøvd EL tester...tar det heller som det kommer..
Er jo ikke så sikkert jeg har EL... Men er ikke det ganske dyrt?
Har du testa deg hver dag siden mens for å finne ut når du har EL?

Heisann jomfruen83!!

Ja jeg testa meg HVER dag etter siste mens dag, har ikke gjort det før. Da testet jeg kun rundt de dagene jeg TRUDDE var nærme EL (i ca fem dager 14 dager etter mensen). Å jeg skjønte jo ikke hvorfor jeg ikke fikk utslag..gang etter gang...!

Men skjønner jo det nu da, EL min er bare 11 dager etter første mens dag, DVS ca 6 dager etter siste mens dag. Det er litt tildligere enn vanlig..men det gjør ikke noe. Jeg har funnet det ut i alle fall.

Jo jeg betalte mye for disse testene, ca 500 kr. Men på billigtest på nettet koster det slikk & ingenting. Det er mange her inne som anbefaler de varmt..å de kommer fort i posten.

Det er sikkert lurt å ta det som det kommer, men det hadde ikke jeg tid til [;)]

Hvorfor sier du at kansje du ikke har EL????

Kathrine

Min var nemlig veldig negativ, så jeg lurer på om den blir plutselig positiv eller ikke.... Har alltid hatt to streker der, og dene ne har vært bare litt svakere enn den andre... Men nå var den veldig usynlig synes jeg...

Nei ikke vet jeg om jeg har EL.. Har jo ikke testa å ikke har jeg blitt gravid...
Men jeg håper jo selfølgelig at jeg har EL.
Tror jeg skal prøve å teste meg neste syklus...
Å drikke hostesaft...hehe

Jeg har brukt typen Clearblue DIGITALE eggløsningstest (7 tester & en holder). Skulle stikke test pinnen i en digital holder, så kommer det veivisning digitalt opp, å et entydig svar. Som ikke måtte tolkes, fikk anbefalt den av ei venninne som prøvde lenge OG legen min. Den viser bare om du har eller ikke, ikke uvisst i det hele tatt. Har tatt 3 stk i dag, alle positive....!!!

Men den kostet litt, rett under 300 kr [:@] men for min del var det verd det..har prøvd MANGE av de som du skal tyde streken på...men fikk det aldri til å funke. Så mine 300 kr var verd det [;)]

Kathrine

Klart du har EL, det er bare å følge med. Jeg kan gi ut en bok snart med alle mine notater [;)][;)]
Å ja ikke glem hostesafta..husk at den må være slimløsende!!

kathrine

Med de som skal tydes strekene på skal den ene være sterkere en den andre, eller like strek om jeg ikke har missforstått helt!

Uansett, dersom du har tatt test i flere dager nå ser jo du når det er forandring på resultatet. da har du enten EL eller nærmer deg [;)]

Du skriver at du er nordlending...hvor kommer du fra?
Er moro å vite...

Tromsø jomfruen83 [;)]

Du da? Kjenninger Nordfra eller lurer det seg en Nordlenning i deg åsså kansje????

Kathrine

Jeg er fra helgeland det står der navnet mitt å bilde mitt er[;)]
Å ja jeg kjenner å har slektninger i Troms..

[:)] gratulerer med positiv test! lykke til :) håper dere lykkes [:)]

ja får bare følge med... Tok en igår, tenkte ta en nå snart... Håper bare ikke jeg må ta tester i 60 dager hehe... Vil ha normal syklus nå.. Måler og temp.. Den hopper opp og ned fra 36.4 til 36.6. Får se om jeg får et temp hopp snart også..

Takk for det bertelure [:D][:D][:D]

Bare å krysse alt som er å krysse, eller ikke beina da [;)][;)][;)]

Kathrine

Grsttis, kathrine... Nå blir nok spiren laget,hehe[:D]

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt testene? Er det de vanlige cl digitaltester?
Kostet de 300 for 2?

Klems[:D]

Lurer på hva Kathrine gjør nå jeg! Hehe![;)][:D]

Det tror jeg at jeg vet...hihi

Hihi!! Ja, nå kan vi ikke gjøre annet enn å vente i spenning!! [:D] De har sikkert en veldig fin kveld iallefall![;)]

Hva slags slibrig melding er det du har slettet Sollise??[;)]

Hehe... Ja du kjenner meg godt nå tullmusa[8D]
Det var et slibrig bilde..., men det var nok såslibrig så det ikke kunne
vise seg, så måtte slette alt sammen[;)]

Back
Topp