Postitiv EL test!!

~Kathrine~

Forumet er livet

Våknet i dag med "smerte" i puppene (en slags stikkende, ikke ont når man klemmer) å kun litt utflod (verken seigt, tykkt eller hvitt) men tok EL testen som jeg har gjort siden siste mens. Å den va POSITIV
Vi er i 8pp, å jeg har virkelig studert syklusen min. Å til nå har jeg faktisk bomma på det meste Etter min regning med div målere, feber, utflod, dager osv skulle EL komme om 5 dager, dvs jeg har bommet i mange mnd nå

Men nå skal det sies at jeg har aldri før hatt positiv EL test, å EL kom denne mnd på 11 dag etter første mens dag. Hva sier det dere, fortsatt 28 dagers syklus? Mensen kom jo åsså 5 dager FØR tia denne mnd.
Jupp...lure litt ja!!! Men e bare sååå gla for at den endelig viser positivt så kansje jeg har funnet symptomene mine nu, endelig!

Å jeg som ikke har tatt hostesafta, skulle begynne i dag (5 dager før)...

Men det jeg vil si er:
Uten dere hadde jeg aldri funnet EL dagen, jeg har fådd så mange gode tips & det har medført at jeg kjenner kroppen min bedre. Selv om det ikke blir klaff denne mnd så er det største frustrasjonen min borte..jeg har EL i alle fall, å jeg vet når....JuuuHuuuu

Ha en flotters dag jente...her blir det homping når min kjære kommer hjem kl 22 i kveld

Klem fra ei eggete Kathrine

SÅ BRA!!! [:D] KRYSSER FINGRENE FOR DEG!!! ha ein strålende dag!

TAKK iza....du åsså! ha en flott "snufse feber" dag [;)]

Håper vi BEGGE har løkka med oss denne gangen......*håpe*

Kathrine

svarer visst om kvarandre på div. linker her hehe[:D]

Ser det....skulle tru det bare va oss her *flire*

hehe[:D] det er ikkje så nøye kor mangen som er her så lenge ein er i godt selskap[;)]

Kunne ikke vært mer enig der snuppa [:D][:D][:D]

Speedi Gonzales Kathrine

[:D][;)][:D] kan eg spørre kor i oslo du bor? eg bodde 1 år i oslo i 99-2000..

Bor i Bærum, så det er vell ikke Oslo akkurat. Ca 20 min gange fra Sandvika, kor i landet befinn du deg da iza mor?

me bor i lillestrøm[:)] eller holt vestvollen..

Gratulerer med positiv EL test! Da er det bare å stå på i kveld da [:D]
Kos deg [:D]

Ja ikveld skal det bli morro [:D][:D][:D]
Men skal ikke legge skjul på at det er et press åsså [8D] Men overleve det!!! *fniiis*

TAKK!

Kathrine

Ok iza, er ikke så kjent i det området!

Grattis med positiv EL-test!

Koselig at det endelig har løsnet for deg. Nå vet du jo at det i allefall er mulig at det klaffer.

Kose deg framover med prøving og studering av syklus. Vi får håpe at du slipper eggløsning neste måned da. For da er du jo gravid:-)!!!!

Krysser alt jeg!!

Tusen Takk monicabebe

Håper jeg er ferdig med det meste i utforskinga mi, Frøken dektektiv kan endelig puste ut å ta en velfortjent pause. Selv om det ikke skjer denne mnd, så kjenner jeg at roen er kommet. Endelig har jeg funnet ut som du sier når det er mulighet for klaff..det er akkurat det som har vært min størte frustrasjon!!

Takk for omtanken [;)]

Kathrine

GRATULERER med positiv el.test !!

Lykke til

[:D][:D][:D] Å så bra kathrine:)) hompings i senga og håpe det klaffer[;)] lykke til videre

klem Therese

Takk for det Therese [:D]

Jupp i kveld skal det jumpes så det holder...eller vi får håpe det holder *fniis*

Kathrine

lykke til med prøvinga i kveld, Kathrine[;)] bra at du fikk positiv el test[:)]

Gratulerer så masse.. Da har du 25 dagers syklus da... Blir spennende dette... Jeg tok EL test igår... vi fikk jo mensen likt og er begge på dag 11 i syklusen... Men min var veeldig negativ.. Så må nok vente noen dager til... Klem

Back
Topp