~Kathrine~
Forumet er livet
Våknet i dag med "smerte" i puppene (en slags stikkende, ikke ont når man klemmer) å kun litt utflod (verken seigt, tykkt eller hvitt) men tok EL testen som jeg har gjort siden siste mens. Å den va POSITIV
Vi er i 8pp, å jeg har virkelig studert syklusen min. Å til nå har jeg faktisk bomma på det meste Etter min regning med div målere, feber, utflod, dager osv skulle EL komme om 5 dager, dvs jeg har bommet i mange mnd nå
Men nå skal det sies at jeg har aldri før hatt positiv EL test, å EL kom denne mnd på 11 dag etter første mens dag. Hva sier det dere, fortsatt 28 dagers syklus? Mensen kom jo åsså 5 dager FØR tia denne mnd.
Jupp...lure litt ja!!! Men e bare sååå gla for at den endelig viser positivt så kansje jeg har funnet symptomene mine nu, endelig!
Å jeg som ikke har tatt hostesafta, skulle begynne i dag (5 dager før)...
Men det jeg vil si er:
Uten dere hadde jeg aldri funnet EL dagen, jeg har fådd så mange gode tips & det har medført at jeg kjenner kroppen min bedre. Selv om det ikke blir klaff denne mnd så er det største frustrasjonen min borte..jeg har EL i alle fall, å jeg vet når....JuuuHuuuu
Ha en flotters dag jente...her blir det homping når min kjære kommer hjem kl 22 i kveld
Klem fra ei eggete Kathrine