Postenjulevenn

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Noen som har erfaring med å være med på postens hemmelige julevenn?

Jentungen og jeg meldte oss på i november, og har sendt ut til våre julevenner. Vi har ikke fått noe fra de som har oss som julevenn, men det er jo enda tid igjen før jul. Men hører om mange som ikke fikk fra sin i fjor i det hele tatt.. redd jentungen ikke får en hilsen i posten, hun venter så fælt!

Hadde faktisk ikke hørt om det, så måtte Google for å se. Så kjedelig om ikke jenta di skal få en hilsen i posten. Kanskje du kan alliere deg med noen du kjenner som kan sende en liten oppmerksomhet så hun ikke blir skuffet?
Bare et julekort eller noe?

Har sendt avgårde to, og så lang mottatt en :)

Hadde faktisk ikke hørt om det, så måtte Google for å se. Så kjedelig om ikke jenta di skal få en hilsen i posten. Kanskje du kan alliere deg med noen du kjenner som kan sende en liten oppmerksomhet så hun ikke blir skuffet?
Bare et julekort eller noe?

Det føles ikke helt riktig.. så det blir å vente å se om noe dukker opp. Kjenner bare jeg syns det er trist hvis folk melder seg på, også sender de ingenting :(

Det føles ikke helt riktig.. så det blir å vente å se om noe dukker opp. Kjenner bare jeg syns det er trist hvis folk melder seg på, også sender de ingenting :(

Nei, jeg skjønner det. Bare så vondt å de disse små være så spent og glede seg for å bare bli skuffet :(
Krysser fingrene for at det dukker opp noe i postkassa deres. Og om ikke kan jo dere tenke på at dere har gledet noen ved å sende ut i det minste:)

Har sendt, og mottatt. :) Si ifra, så kan jeg sende en liten ting i posten jeg. :)

Nei, jeg skjønner det. Bare så vondt å de disse små være så spent og glede seg for å bare bli skuffet :(
Krysser fingrene for at det dukker opp noe i postkassa deres. Og om ikke kan jo dere tenke på at dere har gledet noen ved å sende ut i det minste:)

Ja det er det.. jeg har heldigvis hatt fokus på det hele tiden, at vi gleder i alle fall noen og at det er det viktigste. Og jeg har forklart henne at det har skjedd at noen av ulike årsaker ikke har sendt ut noe, og at det kan skje oss. Så hun er rustet til å takle det, men sa er litt av sjarmen med å delta borte :P

Har sendt, og mottatt. :) Si ifra, så kan jeg sende en liten ting i posten jeg. :)

Så heldige! Har du deltatt flere år?
Kanskje jeg tar deg opp på det tilbudet, var veldig snilt av deg :Heartred

Om dere ikke får så sender jeg evt noe, om du vil.

Om dere ikke får så sender jeg evt noe, om du vil.

Tusen takk dere! Det gleder meg veldig at dere tilbydde dere!
Idag kom det en konvolutt i posten med jentungens navn på, fra hemmelig avsender! Gleder meg til hun kommer hjem fra skolen og får se :D

Idag kom det en konvolutt i posten med jentungens navn på, fra hemmelig avsender! Gleder meg til hun kommer hjem fra skolen og får se :D

Så flott!

Så bra.

Godt du har mottatt en i alle fall! Vi har sendt 2 og fått 0...
Venter fortsatt på en.. Fikk til og med spørsmål om hvilken lag Poden heier på. Men ikke noe gave.

Er rundt 3 uker siden ja. Kom Ikke før jul desverre. Han lever fortsatt i håpet :)

Åå håper det dukker opp noe! Nå har vi fått begge to her hjemme :)

Meldte på 3.. sendte 3.. ingen fikk svar :sorry:
Jeg blåser i om jeg får noe tilbake av å være med, men syns det er dumt for barna som venter og venter men ingenting dukket opp :sorry:
Kommer nok ikke være med på det flere ganger!

Meldte på 3.. sendte 3.. ingen fikk svar :sorry:
Jeg blåser i om jeg får noe tilbake av å være med, men syns det er dumt for barna som venter og venter men ingenting dukket opp :sorry:
Kommer nok ikke være med på det flere ganger!

Ikke greit! :( Skjønner at du ikke vil mer. Skal jo være en hyggelig ting for barna!

Back
Topp