Postafen

Og hvor farlig kan det være når SÅ mange leger skriver det ut??
Tenker det er litt sånn som med noen gravide jeg.. At alt av tabletter er "farlig for babyen"
Mener absolutt ikke at man skal knaske og hive i seg noe som helst av piller, men tenker at det er viktigere å få i seg næring og komme gjennom dagene. Fosteret har det bedre hvis vi har det bra..

Jeg har vært så usikker på om jeg skal ta postafen eller ikke siden det er så mye snakk frem og tilbake om det er ok. Legen min sier det er helt greit. Har latt være å ta det til nå. Men var på ul igår og spurte da gyn og hun sa at postafen er helt greit å ta. Så da tok jeg en igår før den værste kvalmen starter og kvelden og natta har vært bedre... Sovet godt også. Kan være tilfeldig men fortsetter med dn pille på ettermiddag hver dag nå så får jeg se :)

Så godt at det virker!

Ble veldig trøtt på onsdag da jeg tok første tabletten, men syns det er bedre nå:) Deilig å beholde maten igjen... Sulten hele tiden! :)

Hmm, legen min ville ikke gi meg prostafen, jeg viste bare at det var et kvalmestillende en del gravide fikk, så spurte om jeg kunne få det, nei det var ikke bra for gravide å ta.
Fikk afipran, funker sånn passe så slipper den siklekvalmen

Hmm, legen min ville ikke gi meg prostafen, jeg viste bare at det var et kvalmestillende en del gravide fikk, så spurte om jeg kunne få det, nei det var ikke bra for gravide å ta.
Fikk afipran, funker sånn passe så slipper den siklekvalmen
Jeg har fått beskjed om at postafen er bedre enn alle andre kvalmestillende midler.. :S hva skal man tro!

Ja det er det beste kvalmestillende, men pga bivirkninger og innhold skal ikke gravide ha dem.
Jeg kjører i jobben så da kan jeg ikke siden det er rød trekant på.
Brukt akupuntur/homoepati med mine to andre barn.

Ja det er det beste kvalmestillende, men pga bivirkninger og innhold skal ikke gravide ha dem.
Jeg kjører i jobben så da kan jeg ikke siden det er rød trekant på.
Brukt akupuntur/homoepati med mine to andre barn.
Mente for gravide altså.. :)

Ikke godt å vite for oss gravide når legene sier så forskjellig..

Jeg stoler på at det er greit. To forskjellige leger har sagt jeg kan ta det. Spurte i tillegg gyn når jeg var på ul og hun sa også at postafen var helt ufarlig for gravide.

Vi kjører på, jeg er i hvertfall superhappy med fem dager uten oppkast;)
Ja helt enig. Ikke kastet opp jeg heller etter jeg begynte med de... Godt å klare å holde på mat og drikke samt slippe å føle seg helt uttørket med hodepine...

Back
Topp