Post i feil postkasse

Om det er til noen i samme gate så putter jeg det i deres postkasse.
Er det til noen andre så leverer jeg det på posten.

Tja, hadde levert det til posten om det var langt unna, om det var til noen i nærheten hadde jeg levert det til dem. :)

Sender det i retur hvis det er til hun som bodde her før oss. Hadde det vært til naboen, hadde jeg bare lagt det i kassa dems :)

Har ikke skjedd. Hehe. Men ingen som har turt heller. Spesielt ikke etter at jeg jobbet som det selv. Men han som var her før var kjempe flink og jeg synes det er kjempe synd at han er pensjonert, en god postmann og en god kollega. Er spent på hvordan det blir når vi skal flytte postkassene nå. Men hadde nok puttet det i postkassen til naboen hvis det var til dem eller lagt det i en rød postkasse.

Tar det med tilbake til jobben og tulleerter med de som gjorde feilen :p
Postkassa mi er godt navna med både navn og adr. Men såklart. Feil skjer. Er jeg fri fra jobb, legger jeg den i en rød kasse. Der må de oppi hver dag. Er det til naboen, legger jeg det i naboen sin.

Men det er utrolig hvor mye som faktisk kan henge fast i brevet bak som man ikke legger merke til med en gang ;)
Jeg er eks bud. Hehe.

Ja det er det. Men spesielt mrk. Det satt skikkelig fast i hverandre innimellom. Eller når det er vått ute.

Forrige eier tok ikke adresseforandring på adressert reklame som for elskempel H&M og sånn. Jeg sendte melding de første gangene, men etterhvert bare kastet jeg det. Vi hadde konflikt med dem, så gadd ikke være så snill. Sak med eierskifteforsikringen fordi dem hadde holdt tilbake opplysninger om masse! Da får dem fikse opp i egen post selv etter en viss tid. Ærlig talt.

Samme her. Hvorfor være grei når de som bodde her før er rasshøl.. Nei da åker det i søpla. Folk får ordne opp sjøl

Back
Topp