Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skjønner den, glad den gamle postmannen er tilbake nå altså ;-)Da er det litt drøyt ja...Da hadde jeg blitt sur selv
![]()
Den er kjip jaJeg er perfeksjonist på jobben
Jeg hater klager. Så da går jeg for å gjøre det beste jeg kan. Gjør man det rett, slipper man å få kjeft
Bra dere fikk det da!
Det er visst det man fortsatt skal gjøre. Ikke nødvendigvis henge det på postkassen, men gjøre det tydelig for postmannen at det er kommet feilEr det til noen på samme post stativ så legger jeg i kassen dems. Om ikke så legger jeg det i en blank pose som jeg fester utenpå postkassen min. Da tar postmann det med seg dagen etter. Var vist slik de gjorde her på bygda i gamledager har min eldgamle nabo fortalt meg
Forrige eier tok ikke adresseforandring på adressert reklame som for elskempel H&M og sånn. Jeg sendte melding de første gangene, men etterhvert bare kastet jeg det. Vi hadde konflikt med dem, så gadd ikke være så snill. Sak med eierskifteforsikringen fordi dem hadde holdt tilbake opplysninger om masse! Da får dem fikse opp i egen post selv etter en viss tid. Ærlig talt.
Foreldre og barn har garantert en mailadresse eller et telefonnummer. Evt er dem også på Facebook. Du man sende dem en melding der med ny adresse. Jeg har sendt Mail til telefonkatalogen og fortalt om ny adresse også, da tok det to dager, så var den oppdatert. Det er de færreste i dagens samfunn som ikke lar seg kontakte på enten Mail eller telefon. Jeg gidder ikke være barnepike mer enn 6 mnd tid når jeg har sagt i fra så mange ganger. Hvertfall ikke når de juger til eierskifteforsikringen og sier at det er vi som har ødelagt de tingene. Da gir jeg f.Det er litt det jeg er redd for at skal skje her. Det er ikke bare lett å skifte adresse, jeg får fortsatt post på mine foreldres adresse selv om jeg ikke har bodd der på mange år. Enkelte ting er det ikke så lett å bytte adresse på heller. Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal oppdatere adressen hos Foreldre & Barn, om jeg skal det i det hele tatt. Får bare fortsette å lete. Men det er kjekt å se at så mange tar ansvar. Vitner om at vi fremdeles bryr oss tenker jeg![]()
Foreldre og barn har garantert en mailadresse eller et telefonnummer. Evt er dem også på Facebook. Du man sende dem en melding der med ny adresse. Jeg har sendt Mail til telefonkatalogen og fortalt om ny adresse også, da tok det to dager, så var den oppdatert. Det er de færreste i dagens samfunn som ikke lar seg kontakte på enten Mail eller telefon. Jeg gidder ikke være barnepike mer enn 6 mnd tid når jeg har sagt i fra så mange ganger. Hvertfall ikke når de juger til eierskifteforsikringen og sier at det er vi som har ødelagt de tingene. Da gir jeg f.
FORELDRE & BARNNei, du har jo en veldig god grunn til å ikke gi deg, så den er helt husrein
Prøver å finne mailadressen til F&B ser du, men går meg litt vill i jungelen der. Som jeg har forstått ligger det under et firma som har flere typer blad, så hva som er riktig adresse er jeg veldig usikker på. Men så vidt jeg vet leveres det av avisbudet her, kanskje jeg må si ifra til dem. Jaja, finner vel ut av det innen posten er ferdig med å ettersende![]()
Bare kjekt. Sendte de nylig mail selv og kom på jeg ikke hadde sletta den daSupertTUsen takk
![]()