Er denne testen positiv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Når du sier det, så ser jeg kanskje noe når jeg myser. Men tror nok det bare er en skygge.Synes jeg ser antydning til strek på begge to jeg![]()
Det gjør jeg og.. Du må ta en ny en i morgen @Spireliten !Synes jeg ser antydning til strek på begge to jeg![]()
Skal gjøre det! Har ikke helt troa, menDet gjør jeg og.. Du må ta en ny en i morgen @Spireliten !
Såååå du håper at du er gravid..?Skal gjøre det! Har ikke helt troa, men![]()

Ønsker oss flere barn, men hadde egentlig sett for meg å vente noen måneder til med å begynne prøvingenSåååå du håper at du er gravid..?
En sånn situasjon du er i nå er jo virkelig syretesten på om man ønsker en til eller ikke![]()
Ja, jeg skal ta en ny i morgen for sikkerhets skyld. Ganske sikker på at det ikke er noe, men har aldri fått så sterk skyggestrek før!
Den var litt vela grå ja, så hadde vært usikker på den. Men skimter på dei andre du la ut, siste også. Kort tid mellom testene då, veit ikkje kor mykje du drikker eller kor konsentrert urinen var. Men muligens starten på nokoJa, jeg skal ta en ny i morgen for sikkerhets skyld. Ganske sikker på at det ikke er noe, men har aldri fått så sterk skyggestrek før!