Positiv ???

Bkno0828172

Andre møte med forumet
Tok denne i morges.. Men den var positiv i kanskje et minutt for å så bli negativ etter 5 min... Er bare 10 dager siden siste eggløsning vell å merke. Hva tror vi ??? ImageUploadedByBV Forum1425222046.771784.jpgImageUploadedByBV Forum1425222064.553261.jpg

Ser strek på begge bildene☺

Den er jo positiv. Men ble den negativ etterpå?O.o så rart. Har du bilde av den negative også?

Det er ikke uvanlig at tester blir negative igjen etterhvert.

Den ser positiv ut hvertfall

Men i utgangspunktet så er jeg på vei da ? isåfall må jeg vell bestille meg legetime , studert det bilde i hele dag... Leste også en plass at uansett så skal ikke testene slå ut positive hvis det ikke blir funnet hcg i urinen men tørr ikke juble riktig enda , skal til legen på onsdag , skulle egentlig dit for å skaffe meg pergotime tabletter , men de trengs kanskje ikke allikevel ☺️

Ser streken :) hvisker gratulerer ;)

Jeg hadde lik 10 dpo. Tok hos legen 15 dpo da også svak, så tok blodprøve, da viste det 75 i hcg. Den er Positiv, gratulerer ;)

Ser positiv ut for meg :-)

Ser helt klart to streker på den testen, selv om den foreløpig er litt svak. Håper resultatet bekreftes om et par dager og at spiren sitter! :)

Back
Topp