Positiv ???

Jeg testet positivt 1 uke over ikm med førstemann..
Siden du ikke er helt sikker på syklus osv, så er det nok ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet og vente så lenge du klarer med å teste!

Krysser fingrene for deg, lykke til! :)

Krysser fingrene for at du er gravid håper på det beste for deg :)

Det er fortsatt håp! Jeg tok test 2 dager etter forventet mens og den var så negativ som den kunne være. Fikk ikke positiv test før 9 dager etter forventet mens. Nå er jeg 16+2. Var på tidlig ul og som viste (iforhold til utviklinga av foster) at jeg mest sannsynlig hadde el 1 uke senere enn forventet..
Fikk litt brunt utflod idag , tenker kanskje start på mens eller festeblødning, men hadde sist sex 22 feb, så det er vell for sent ?? Hmm!

Jeg testet positivt 1 uke over ikm med førstemann..
Siden du ikke er helt sikker på syklus osv, så er det nok ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet og vente så lenge du klarer med å teste!

Krysser fingrene for deg, lykke til! :)
Tusen takk for lykkelønskninger men fikk brunt utflod idag , hadde sist sex 22 feb, så festeblødning kommer vell ikke så sent ?

Tusen takk for lykkelønskninger men fikk brunt utflod idag , hadde sist sex 22 feb, så festeblødning kommer vell ikke så sent ?

Jaa, høres litt sent ut til å være festeblødning da :/ men mange som blør litt rundt IKM uansett. Du får se om det tar seg opp i morgen eller ikke :)

Når jeg fikk sønnen min så fikk jeg brunt utflod rundt ikm. Varte i ca en uke til meg. Du må nok bare ta tiden til hjelp og se om det tar seg opp eller ikke.

Hvordan går det, har TR kommet eller fortsatt bare spotting ?

Jeg ser dessverre ikke noe positivt med de testene der :-/ jeg tok test 1 dag over IKM, den var tydelig.

Ville tatt en ny test da:) er jo lenge siden 4.mars:)
Ja men er det vell liten sjangs for graviditet nå som jeg har brun/svart blødninger :( ? Har menssmerter så sikkert bare forsinket mens eller SA ... Fått resept på pergotime så satser heller på at det klaffer neste mnd :)

Ja men er det vell liten sjangs for graviditet nå som jeg har brun/svart blødninger :( ? Har menssmerter så sikkert bare forsinket mens eller SA ... Fått resept på pergotime så satser heller på at det klaffer neste mnd :)
Du kan jo ta en test å se:) lykke til❤️

Back
Topp